Gogonuts
Moderator: Moderators
Gogonuts
Gisteravond ben ik weer bij de Holebitravestie night van de Gogonuts in Lelystad geweest die elke woensdag avond gehouden wordt. (zie uit agenda) Het was weer ouderwets gezellig en ik heb een heerlijke avond gehad. De sfeer daar is gemoedelijk en alles kan maar niets moet net zoals in de Fun4Two. Wat ik alleen zo jammer vind is dat het aantal travestieten best tegenvalt. Misschien komt dat door het feit dat het een parenclub is of omdat de Gogo niet zo bekend is maar bij deze dan even een klein berichtje om wat zieltjes te winnen voor die avond. Het aspect van de Gogo is een erotisch getinte club met de mogelijkheid daar actief aan mee te doen. maar dit is niet het uitgangspunt. Het uitgangs punt is gewoon een gezellige avond of je nu voor de sex komt of voor de fun. Het voordeel van de Gogo is dat je als travestiet gewaardeerd wordt daar en je gewoon uit kunt leven op gebied van kleding en lekker gek doen en soms zelfs wat erotiek. Het leukste wat ik gisteravond meemaakte was met Sonja een travestiet uit het Noorden. Zij was de eerste die ik ook in het bubbelbad zag gaan als TV met een leuk bikiniachtig setje met vullingen en al. Ze had de spulletjes al vaker bij zich maar was nog nooit echt in het bad gegaan en heeft de avond van haar leven gehad volgens mij. Nu zou ik het dus best leuk vinden wat vaker leuke vriendinnen van de site daar tegen te mogen komen en als er enige drempelvrees is dan zou je me via een PB aan kunnen schrijven zodat we evt wat af kunnen spreken. Ik kan je dan wegwijs maken in de Gogo en zodoende maken we de avond tot een leuke TV ervaring voor je. Het is er niet superdruk nog maar de mensen die er komen zijn erg aardig (vooral ook de aardige zingende barkeepers) en niemand doet raar tegen je omwille van je TV. Dus meiden die een leuke avond willen hebben ik hoor het wel. (Let wel ik ga er niet heen om de sex maar gewoon om de leuke avond)
Als ik je goed begrijp, dan geldt op de holebi avond de "dresscode" niet.
Ik vraag het maar even, want als je de dresscode (samengevat vertaald: pikant gekleed) niet opvolgt, dan wordt je door een olifant te pakken genomen
Zie http://www.gogonuts.nl bij huisregels.

Ik vraag het maar even, want als je de dresscode (samengevat vertaald: pikant gekleed) niet opvolgt, dan wordt je door een olifant te pakken genomen
Zie http://www.gogonuts.nl bij huisregels.

A candle loses nothing by lighting another candle.
Hehehe moet zeggen dat de dresscode voornamelijk op zaterdag avond streng nageleefd wordt. Er wordt dan ook omgeroepen dat het tijd is voor de dresscode maar op woensdag heb ik er eigenlijk nooit zo op gelet. Vooral bij de TV's wordt er niet erg op gehamerd omdat het TV zijn op zich al als een soort dresscode voor die avond geld. Bij de andere gasten is dat natuurlijk niet het geval maar die houden zich er vanzelf al aan. En na een bepaald punt op de avond lopen veel mensen alleen nog maar in een handdoekje vanwege het water en saunabezoek. Een vaste bezoekster Nicole loopt er ook altijd naadloos verzorgd bij en niet altijd erotisch getint dus volgens mij is de dresscode niet zo van belang voor TV's hoewel het natuurlijk wel leuk is om je kleding er op aan te passen.
Goed om te weten, maar voorlopig is het veel te koud om in badkleding uit te gaanJoanne schreef:Een vaste bezoekster Nicole loopt er ook altijd naadloos verzorgd bij en niet altijd erotisch getint dus volgens mij is de dresscode niet zo van belang voor TV's hoewel het natuurlijk wel leuk is om je kleding er op aan te passen.
Ik ben wel op zoek naar gelegenheden om uit te gaan, naast de T&T avonden.
Momenteel heb ik mijn zinnen gezet op de Lellebel, een goed voornemen voor het nieuwe jaar

A candle loses nothing by lighting another candle.
- Deedee
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Gogonuts-Gogonuts-Gogonuts-Gogonuts-Gogonuts-Gogonuts-Gogonu
Hoi Joanne
Ik heb je oproep zien staan, en het lijkt mij
wel leuk om eens naar de
Gogonuts te komen. Zoals jij al zei, is het wel wenselijk dat er meer T-Ladies om zo'n avond komen.
Maar omdat Jij
de Gastvrouw bent op woensdagavond kan het al niet meer stuk.
Liefs Deedee
Ik heb je oproep zien staan, en het lijkt mij
Gogonuts te komen. Zoals jij al zei, is het wel wenselijk dat er meer T-Ladies om zo'n avond komen.
Maar omdat Jij
Liefs Deedee
Hoi meiden lijkt me helemaal leuk om met jullie daar te komen. Even voor Cynthia het is op zaterdag en vrijdag ook leuk maar dan is het geen speciale T avond. En dan ben ik er eerlijk gezegd ook niet zo vaak maar als je toch wil kunnen we altijd wat afspreken. Voor de rest is het vrij simpel kom maar gewoon langs. Route beschrijving vind je op de site van de gogo en ik ben er elke woensdag vanaf acht uur dus no worrie's. Ik let er wel op dat het allemaal soepeltjes verloopt. En Derya ik zie maar heel weinig Lelystedelingen op zo'n avond dus daar hoef je je niet druk om te maken. Daarnaast als ze er wel komen komen ze ook voor de gezelligheid en niet om over mensen te roddelen.
Hoi Joanne,Joanne schreef: En Derya ik zie maar heel weinig Lelystedelingen op zo'n avond dus daar hoef je je niet druk om te maken. Daarnaast als ze er wel komen komen ze ook voor de gezelligheid en niet om over mensen te roddelen.
schrijf ik een heel verhaal, klikt mijn zoontje alles weg...
verdomme, kan ik weer opnieuw beginnen...
Waarom ik nu niet kom is omdat ik voorzichtig moet zijn om bij ze te kunnen blijven.
Ik weet ook wel dat de mensen voor de gezelligheid komen.
En ik vind het ook heel leuk en ben er nieuwsgierig naar om een kijkje te nemen in de gogonots in Lelystad
Er zal best wel een tijd komen dat ik langs kom.
(vlug saven...)
Liefs Derya