een "NATURLIJKE BH"..... die koop je bij Blokker

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Viquel
daar ben ik weer
Berichten: 18
Lid geworden op: do jan 13, 2005 21:54
Locatie: Gent - België

een "NATURLIJKE BH"..... die koop je bij Blokker

Bericht door Viquel »

voor geen geld koop je zo'n set bij Blokker! Een B-cup valt nogal klein uit, alhoewel we moeten niet altijd met van die "kanjers" rondlopen :D . Maar met een C-cup er bovenop kan je een mooi bh-tje confortabel vullen. Aangezien ze zelfklevend zijn kan je bv een B-cup gewoon op je vel kleven en ze blijven behoorlijk zitten gedurende verscheidene uren. Natuurlijk als je begint te zweten ....
Koop deze spullen nooit in een sexshop want daar vragen ze 100€ i.p.v. zo'n 10€ bij Blokker.
Ik heb ze doodgewoon bij Blokker zonder "rode wangen" gehaald. De verkoopster heeft er mij op gewezen dat mijn vrouw er moest op letten geen body-oil te gebruiken of dat ze anders zouden wegglijden. Ze had het eens moeten weten dat ik een uur later daar mee rondliep ... haha
Al bij al vind ik dat toch beter dat zakjes rijst, plastiekzakken gevuld met water, bloem en nog iets tegen 't klotsen.....wat als je dan te maken hebt met lekken ??????
en stukken goedkoper dan borstprotheses.

groetjes en veel winkelgenot bij Blokker ..... :-)
Viquel
Dat kleine stukje vrouw in mij geeft me net dat beetje meer inzicht in 't leven (denk ik in alle bescheidenheid), een keertje meer genieten. CARPE DIEM ! ... of pluk de dag :-)
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Volgens mij wordt het druk bij de blokker. :roll: :roll:
Al die mannen die een Natuurlijke BH kopen voor "hun vrouw". Wij weten nu beter, wel leuk trouwens ken je direct een mede T in je woonplaats.

En ja hoor schiet me direct een vraag door mijn hooft. Zou bij de kassa een (zenuwachtige) man tegenkomen met zo'n setje. Zeg je dan ook hoi "collega"?? :lol:
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

We hebben weer goed reclame voor de Blokker gemaakt. :D :D :D
liefs, Josette
leontine
dagelijks aanwezig
Berichten: 214
Lid geworden op: wo jul 28, 2004 21:38
Locatie: Zeist

Bericht door leontine »

Martiene schreef:Volgens mij wordt het druk bij de blokker. :roll: :roll:
Al die mannen die een Natuurlijke BH kopen voor "hun vrouw". Wij weten nu beter, wel leuk trouwens ken je direct een mede T in je woonplaats.

En ja hoor schiet me direct een vraag door mijn hooft. Zou bij de kassa een (zenuwachtige) man tegenkomen met zo'n setje. Zeg je dan ook hoi "collega"?? :lol:
Waarom collega? Waarom niet gewoon vragen "Koop jij ze ook voor jezelf?" 8)
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
Gebruikersavatar
Guyselle
daar ben ik weer
Berichten: 17
Lid geworden op: zo apr 11, 2004 13:37
Locatie: Belgie/Antwerpen

Blokker borsten

Bericht door Guyselle »

Hi Lady's

Spreken jullie hier over een volledige BH vulling??
Ik heb ooit zelf in het Kruidvat een natuurlijke BH gekocht voor C cup....eigenlijk een silicone aanvulsel /borst vergroting.....is wel leuk maar kan geen zakje rijst of zo vervangen....en... denken jullie dat dit ook in de Belgische Blokkers wordt verkocht?

Lieve groetjes......Guyselle
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

GEzocht maar niet gevonden bij de Blokker. HElaas !

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Viquel
daar ben ik weer
Berichten: 18
Lid geworden op: do jan 13, 2005 21:54
Locatie: Gent - België

Bij blokker :-)

Bericht door Viquel »

Inderdaad ik heb die in Belgie gekocht. Onlangs heb ik die ook gezien in een winkel in A'dam. Waarschijnlijk heeft Blokker al tienduizenden siloconen "......" verkocht :-). Wie loopt daar allemaal mee rond ? :-)

Tja, een B-cup met daar bovenop een C-cup is een mooie vullen voor een BH, blijft bovendien mooi op z'n plaats en is naar mijn mening leuker dan een zakje rijst. Voor een partner zal het ook anders aanvoelen als hij/zij eens in je borsten knijpt .... :P

Natuurlijk bereik je geen grote C-cup (een kleintje misschien). Ik vind het in ieder geval een goed alternatief. En doordat ze ook aan je lichaam kleven zijn het ook geen twee zakjes met "gewicht" die in je BH zitten en er ieder moment kunnen uitwippen.

groetjes,
V.
Dat kleine stukje vrouw in mij geeft me net dat beetje meer inzicht in 't leven (denk ik in alle bescheidenheid), een keertje meer genieten. CARPE DIEM ! ... of pluk de dag :-)
Gebruikersavatar
Sandra 01
ff weer wat posten
Berichten: 48
Lid geworden op: wo mei 12, 2004 17:11

Bericht door Sandra 01 »

Hoi girls,

Ter informatie: ze liggen ook volop in de Hema & Kruidvat te koop.
Waarschijnlijk door het grote aantal T-girls worden ze goed verkocht en gaan ze als zoete broodjes van de hand.

ciao
Sandra
mannenlichaam vol met vrouwelijke hormonen ....
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Sandra 01 schreef:Waarschijnlijk door het grote aantal T-girls worden ze goed verkocht en gaan ze als zoete broodjes van de hand.
Psst, als je zoiets beweert moet je er wel een smiley bij doen hoor, anders denken we nog dat je het meent ;)
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Maruscha schreef:
Sandra 01 schreef:Waarschijnlijk door het grote aantal T-girls worden ze goed verkocht en gaan ze als zoete broodjes van de hand.
Psst, als je zoiets beweert moet je er wel een smiley bij doen hoor, anders denken we nog dat je het meent ;)
Je wilt toch niet beweren dat jij de enige op dit forum bent die ze nog niet heeft? :P

Groetjes,

Frederique
Franscien
dagelijks aanwezig
Berichten: 153
Lid geworden op: za okt 23, 2004 19:00
Locatie: Friesland

Bericht door Franscien »

Ik heb ze ook nog niet! Toch binnenkort eens even kijken of het iets is.
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Frederique_ schreef:
Maruscha schreef:
Sandra 01 schreef:Waarschijnlijk door het grote aantal T-girls worden ze goed verkocht en gaan ze als zoete broodjes van de hand.
Psst, als je zoiets beweert moet je er wel een smiley bij doen hoor, anders denken we nog dat je het meent ;)
Je wilt toch niet beweren dat jij de enige op dit forum bent die ze nog niet heeft? :P

Groetjes,

Frederique
Tuurlijk wel, wil echt niet achter blijven bij die duizenden mannen die ze al gekocht hebben! :roll:
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
enjoy
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: ma dec 13, 2004 10:00
Locatie: drachten

Bericht door enjoy »

Ik heb opvulling gekregen, die vrouwen gebruiken om de borsten wat omhoog te drukken. Dit samen met een B-cup met voorgevormde cups is voor mij mooi genoeg.

Enjoy
hello
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: do feb 01, 2007 11:35

Ik heb hier nog z'n setje van nieuwe natuurlijk bh liggen

Bericht door hello »

Wie heeft er intresse het gaat dan om cup B maar die plakken dus ook goed op de huid.
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Ik heb ook bij de Blokker zo'n setje gekocht.

Het ziet er niet uit. :)
Plaats reactie