en nu verder

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Maria1967
daar ben ik weer
Berichten: 21
Lid geworden op: za okt 30, 2004 16:58

en nu verder

Bericht door Maria1967 »

we zijn pas naar VU in Amsterdam geweest Lieke gaat nu voor het volledig vrouw worden.ik steun haar waar ik kan. toch is voor mij soms best wel moeilijk en ben voor mezlef ook wel blij ik heb namelijk best wel lesbische gevoelens. Alleen ben ik geen echte prater en dat is soms niet altijd gemakkelijk ik wil als partner ook weleens mijn verhaal kwijt.
Hoi ik ben Maria, vriendin van Lieke ik hou erg van Lieke en steun haar volledig in het vrouw zijn.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Dag Maria, begrijp dat het best ingrijpend is en dat jij je hart wilt luchten. Er is een site voor partnes van Ts, kun je hier vinden. Wens je sterkte hoor, groetjes Elsa
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Maria, even voor alle duidelijkheid hier de adressen,

voor partners van T*girls (http://groups.yahoo.com/group/voorpartnersvantgirls)
Dit is een support/emailgroep voor partners en familie van T*girls (crossdressers/travestieten transgenders en transsexuelen)
Deze groep is uitsluitend bedoeld ter ondersteuning, en om te leren van elkaars ervaringen. Op deze groep worden alleen partners en direkte familieleden toegestaan.
TS Familie (http://groups.yahoo.com/group/ts_familie/)
TS Familie is een besloten groep voor familieleden (ouders, broers, zussen en kinderen) van transseksuelen. Deze groep wil contacten stimuleren tussen familieleden van transseksuelen, met als doel het uitwisselen van ervaringen, gevoelens en wat nog meer ter sprake komt
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Elsa schreef:TS Familie (http://groups.yahoo.com/group/ts_familie/)
TS Familie is een besloten groep voor familieleden (ouders, broers, zussen en kinderen) van transseksuelen. Deze groep wil contacten stimuleren tussen familieleden van transseksuelen, met als doel het uitwisselen van ervaringen, gevoelens en wat nog meer ter sprake komt
Hoi Elsa,

Deze groep bestaat niet meer. Ik was moderator, maar heb de boel opgedoekt, omdat er totaal geen activiteit was. Kennelijk geen animo van de leden. Jammer.

Binnenkort is er wel een bijeenkomst van de zelfhulpgroep (H)erkenning van Humanitas:
Aan allen die belangstelling hebben voor de bijeenkomst van de zelfhulpgroep (H)Erkenning.

Beste allemaal,

Hierbij nodigen we jullie van harte uit voor de bijeenkomst van (H)Erkenning op 4 juni a.s.
De laatste bijeenkomst in Den Haag is alweer enige tijd terug. In de tussentijd is er bij een aantal van jullie een hoop gebeurd; soms waren dat positieve gebeurtenissen en soms waren dat ook minder fijne gebeurtenissen. Misschien wil je daar wel iets over kwijt.
In ieder geval hopen wij je te ontmoeten op de komende bijeenkomst die zal plaatsvinden in het Humanitas gebouw in Amsterdam.

Het thema is….
Voor deze bijeenkomst is Jos Megens uitgenodigd (coördinator van het VU-genderteam). Hij zal uitleg geven over de werkwijze van het genderteam en ingaan op eventuele vragen. Ook bereikte ons de vraag of er toch vooral gelegenheid kan worden geboden om met elkaar van gedachten te wisselen en elkaar wat persoonlijker te spreken. De middag zal er daarom ongeveer als volgt uit komen te zien;
13.00 inloop met koffie en thee
13.30 gastspreker Jos Megens
15.00 pauze
15.30 doorpraten eventueel in groepjes
16.30 doorpraten/borrelen elders voor wie daar zin in heeft!?
De middag (tot 16.30 uur) zal geleid worden door Egbert, Greetje en Dorien, vrijwilligers van (H)Erkenning.

Waar?
Het Humanitas Gebouw in Amsterdam, Sarphatistraat 6 (NB.niet het kantoor maar de statige deur links).

Hoe geef je je op?!
Wij stellen het zeer op prijs als je laat weten met hoeveel mensen je komt. Je kunt je opgeven door in te spreken op onze voicemail: 06-51934055. Indien gewenst word je teruggebeld. Je kunt je ook opgeven door een e-mail te sturen naar: herkenning@wgtrans.nl. De mensen die al te kennen hebben gegeven aanwezig te zullen zijn hoeven zich niet nogmaals op te geven.

Wat kost het?
De toegang is gratis net als de koffie en de thee.

De volgende bijeenkomst – najaar 2005?
De volgende bijeenkomst is op zaterdag 8 oktober in Zwolle
Via de website van Humanitas houden we je op de hoogte van onze plannen (en eventuele wijzigingen daarin). Je vind ons op de website www.wgtrans.nl. Kies op het scherm uit de linkerkolom "Zelfhulpgroepen" en/of "Bijeenkomsten". In beide gevallen kun je doorklikken naar (H)Erkenning.

Tot ziens op zaterdag 4 juni!

Greetje Feunekes, Egbert Kruijver en Dorien de Bruyne
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Chantal C. schreef:
Elsa schreef:TS Familie (http://groups.yahoo.com/group/ts_familie/)
TS Familie is een besloten groep voor familieleden (ouders, broers, zussen en kinderen) van transseksuelen. Deze groep wil contacten stimuleren tussen familieleden van transseksuelen, met als doel het uitwisselen van ervaringen, gevoelens en wat nog meer ter sprake komt
Hoi Elsa,

Deze groep bestaat niet meer. Ik was moderator, maar heb de boel opgedoekt, omdat er totaal geen activiteit was. Kennelijk geen animo van de leden. Jammer.
Inderdaad jammer. Wij zullen zo spoedig mogelijk onze partnerpagina wijzigen.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Oh, goed dat jullie dit laten weten. Maria, wanneer je je verhaal kwijt wilt kun je altijd bij onze groep je aanmelden,
(http://groups.yahoo.com/group/voorpartnersvantgirls)
De meeste vrouwen zijn partners van een Tv of Tg, toch wanneer je iets wilt delen is er wel veel herkenning natuurlijk. groetjes Els
Maria1967
daar ben ik weer
Berichten: 21
Lid geworden op: za okt 30, 2004 16:58

middag

Bericht door Maria1967 »

4 juni wist ik al maar dan heb ik al partnermiddag van lkg t en t in eindhoven en ik kan niet op twee plekken tegelijk
wat beterft de yahoo site heb met ooit aangemeld maar ik kan nergens opkomen

maria
Hoi ik ben Maria, vriendin van Lieke ik hou erg van Lieke en steun haar volledig in het vrouw zijn.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Maria, je kunt je opnieuw aanmelden, dan komt het wel in orde hoor :wink:
Maria1967
daar ben ik weer
Berichten: 21
Lid geworden op: za okt 30, 2004 16:58

behoefte

Bericht door Maria1967 »

heb er niet zoveel behoefte meer aan weet toch niet hoe het werkt

maria
Hoi ik ben Maria, vriendin van Lieke ik hou erg van Lieke en steun haar volledig in het vrouw zijn.
Plaats reactie