Komt het meer voor in je Familie of Kennissen kring

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Deedee
ff weer wat posten
Contacteer:

Komt het meer voor in je Familie of Kennissen kring

Bericht door Deedee »

Er blijven altijd vragen over waar je benieuwd naar bent?????
Komt het meer voor in je Familie of Kennissen kring? en dan bedoel ik natuurlijk niet de T’s die je hier hebt leren kennen of op de T&T.
Deze vraag heb ik ook voorgelegd in mijn profiel??
Ik ben namelijk in de gelukkige omstandigheid dat ik in de Familie nog 2 medestanders heb, die T-gevoelens hebben.
Maar die weten het niet van elkaar, en omdat ze mij in vertrouwen hebben genomen wil ik dit ook zo laten.

-------------------------
Deedee
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Ja hoor. Nadat ik mijn hartsvriendin had verteld dat ik transseksueel ben en dat een tijdje goed ging, vertelde een van haar kinderen dat zij ook transseksuele gevoelens heeft. Kennelijk was het vertrouwen wat ik kreeg van haar moeder een teken dat zij haar angst aan de kant kon zetten. Zij loopt nu ook bij het VU.

Toeval bestaat niet...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
isabel
dagelijks aanwezig

Bericht door isabel »

Bij mij helemaal niet, behalve op m'n werk dan..... (provinciale instelling voor Geestelijke GezondheidsZorg :oops:)

-x-
Isa
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Bij mij ook niet op mijn werk (gezondheidszorg) en mijn familie.
Groetjes,
Derya
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

In mijn familiekring komt T*, voor zover ik weet, niet voor.

In mijn kennissen kring ken ik er een. Er werd altijd denigrerend lacherig over gedaan :evil: Ik plaagde hem er ook mee in een periode dat ik mijn laarzeninteresse ontkende ("mantelpak met jarretels en panty"). Hij schijnt het nog steeds te doen en komt enhomme in panty. Ik heb, maar om hele andere redenen, geen contact meer met 'm. Van mij, maar wie ben ik :-? mag hij. Het toegeven aan T* en er iets mee doen is beter voor je gemoedsrust en zenuwgestel. En verder als er in dat circuit :evil: :evil: over TS werd gesproken kwam het altijd over het afgezaagde "ombouwen" :evil: Ik weet wel beter na travestie.org
liefs, Josette
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Ik zal het in mijn eentje moeten doen. In zowel mijn familie-, kennissen- of viendenkring komt geen enkele vorm van T* voor.

Groetjes, Kitty.
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Het zal jullie verbazen maar een zoon van ons is ook een T*. In het begin dacht ik dat hij het wilde 'uitproberen' omdat hij erg close met zijn vader was. En misschien op deze manier zijn vader wilde begrijpen. Maar nu, zo'n 14 jaar verder heeft hij al een aardige gardarobe en af en toe wanneer ik zijn was doe kom ik nieuwe aankopen tegen. :roll:
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Elsa schreef:Het zal jullie verbazen maar een zoon van ons is ook een T*.
Zo vader (Denise) zo zoon. Proberen ze ook dameskleding wat van elkaar?
liefs, Josette
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Dat zou leuk zijn Josette, misschien iets voor de toekomst! Maar zover is het nog niet. Een paar mnd. terug hebben beide er voor het eerst over ge sproken en dat is al een hele stap geweest.
Deedee
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Deedee »

Voor mij is het erg fijn dat de broer van mijn vrouw Travestiet is, en ook zijn vrouw staat volledig achter hem, net als mijn vrouw die al meer dan 30 jaar er voor zorgt dat ik er zo perfect mogelijk uit zie.
Soms leen ik wel eens iets, maar wat belangrijker is, doordat ik al zo lang meedraai in het T-wereldje kan ik hun advies geven waar zij weer mee verder kunnen.
Kortom: ik vind heel fijn als je dit in je eigen Familie mee maakt.