Karaktermoord en kleinzieligheid

Algemeen

Moderator: Moderators

adriana
Eredivisie
Berichten: 502
Lid geworden op: zo nov 18, 2001 1:00
Locatie: zuidholland

Bericht door adriana »

Jij ben zeker de aller blondste (sorry, hoor deze lag voor het oprapen).
Moest even mijn voornemens verbreken.

groetjes, Adriana

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: adriana op 2002-02-24 23:59 ]</font>
Gast

Bericht door Gast »

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: pompel op 2002-04-16 20:41 ]</font>
Gast

Bericht door Gast »

Okee dames, goede voornemens of niet, ik trek me persoonlijk geheel terug uit deze organisatie.
Dat Sascha hier goed werk verricht, heb ikzelf eigenhandig mogen ontdekken. Zij zal later nog wel eens vanuit Engeland benaderd worden.

Het allerbeste gewenst.

Groetende,
Rob
adriana
Eredivisie
Berichten: 502
Lid geworden op: zo nov 18, 2001 1:00
Locatie: zuidholland

Bericht door adriana »

Soms geeft het verbreken van voornemens resultaat, zo zie je maar.

Rob "no hard feelings" - helaas heb je teveel mensen om het zacht uittedrukken, geiriteerd met de inhoud van veel van je berichtjes.
Ik wil niets meer zeggen, want dan krijgen we weer een niet terugtrekkende Rob, nogmaals het ga je goed en meer succes in Engeland.

Adriana
Gebruikersavatar
ilona
ForumFan
Berichten: 431
Lid geworden op: za jun 23, 2001 2:00
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door ilona »

Paroles paroles paroles....
Waarom geloven jullie 'm nu wel?

Even een andere vraag... mogen er ook belgen meekomen naar het feest/T&T avonden?

Liefs,

Ilona
adriana
Eredivisie
Berichten: 502
Lid geworden op: zo nov 18, 2001 1:00
Locatie: zuidholland

Bericht door adriana »

Hi Ilona,

Ben aan het werk en kijk even gauw op het forum rijst de vraag, waarom zouden Belgen niet welkom zijn??????

Hou je vast

Lieve groeten, Adriana
Gast

Bericht door Gast »

Thanks Adriana, mogelijk tot 7 maart. Zal eigenhandig welliswaar wel heel wat uit te leggen hebben, maar ach, na 7 maart zullen velen het wel enigzinds kunnen (gaan) begrijpen! M'n vriendin (aan de andere kant van die tunnel) gelaste m'n vertrek alhier, vanwege haar eerdere ervaringen in haar eigen geboorteland. Enfin, wie wil er dan niet luisteren naar een goede vriendin.
Het is nimmer m'n bedoeling geweest om als een mogelijke dominant over te komen (zijn er immers al genoeg van!). Iemand de vrije keus laten, om hele diepzinnige discussies te kunnen voeren, dàt is m'n enige opzet geweest. Maar als je telkens bij de enkels afgebrandt wordt, dan kun je af en toe nogal persoons gebonden reageren. Enfin, 7 maart zal wat ons allen betreft een feest zijn en blijven. Patischia is evenmin haatdragend, al hoopt zij eveneens als ikzelf dat er voldoende persoonlijkheden aanwezig zijn welke de Engelse taal machtig zijn.
Dat wij beiden reden tot lachen hebben, ach dat zal wel aan die ene sponsor liggen. Dus wat ons beiden betreft, naar jullie allen: "never let your good hart die! You never can tell when you meet an other"!
Thanks from both of us.

Greetings,
Patichia and Rob

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jandoedel2 op 2002-02-28 23:33 ]</font>
Plaats reactie