wie herkent iets van dit?

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
cathytv
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: di aug 30, 2005 1:44

wie herkent iets van dit?

Bericht door cathytv »

ben een man 34 jaar en doe sinds paar jaar aan travestie. mijn partner is hiervan op de hoogte maar moet er zelf niets van weten en daar kan ik wel inkomen. alleen voel ik dat ik meer wil dan alleen verkleden.
als cathy voel ik me totaal ander persoon en cathy zou graag eens daten met een andere tv (elkaar opmaken enzo) maar dat vind mijn partner niet goed
nou zit ik laatste tijd niet lekker in mijn vel en ik ben bang dat dit ook een rolletje speelt. alleen durf ik dit niet kenbaar te maken aan mijn vriendin omdat ik niets kapot wil maken (het is voor mijmoeilijk om er tegen haar over te praten omdat ik weet dat ze het niets vindt). maar er moet iets gebeuren vrees ik
wie herkent iets van dit verhaal
laat dan alsjeblieft een reactie achter

groetjes cathy
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Re: wie herkent iets van dit?

Bericht door Lisa met een S »

tja, herkenbaar.... een partner die er wel van weet maar niks van wilt weten. Dat herkennen veel. Heb ik ook gehad.

Dat je meer wil dan alleen thuis verkleden, herken ik ook. Maar ik heb nooit de behoefte gehad om te daten met een andere TV, tenminste, wat versta je onder "daten". En ik kan mij voorstellen dat zoiets ook al onbespreekbaar is. Ligt het niet een beetje aan wat je met dat "enzo" bedoelt? Ik bedoel, "elkaar opmaken" klinkt een beetje onschuldig, hoewel lijkt mij meer iets voor jonge meisjes in de brugklas dan voor een volwassen vrouw.

En waarom zit je niet lekker in je vel?

Dat je meer wilt dan alleen thuis verkleden maar niet met je vriendin erover kunt praten is ook voor velen een herkenbare situatie. Maar bespreekbaar worden betekent niet automatisch dat wat je wilt voor haar acceptabel is. Ik denk dat er menige partner is, die wel bereid is om erover te praten, maar wel erg aarzelend zou reageren op wat je hier vertelt, en als het een bepaalde kant op zou gaan, zou blijven het niet goed vinden.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Dag Cathy, net als lisa schrijft zou ik ook denken ..wat bedoel je met 'enzo' ?? Het doet bij mij de gedachte opkomen dat je wat anders wilt dan alleen maar elkaar opmaken. Je partner weet het nog niet zolang, dan zal ze zeker schrikken als je met zo'n voorstel aankomt. Duidelijk en eerlijk zijn is de beste voorwaarde om elkaar hierin tegemoet te komen.
groetjes elsa
cathytv
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: di aug 30, 2005 1:44

Bericht door cathytv »

dank je voor jullie reacties
maar allereerst moet ik bekennen dat ik met enzo toch wel iets meer bedoel (tenminste als de welbekende klik er is natuurlijk). ik ben er weleens voorzichtig over begonnen maar merkte al gauw dat ze daar niet zo'n voorstandster van is wat ik ook wel weer kan begrijpen. maar voel dat de drang ernaar steeds erger wordt. heb al vele aanzoeken gehad van andere tv's maar ik heb de verleiding altijd nog kunnen weerstaan. ik wil mijn vriendin sowieso niet bedonderen (ik zou het niet over mijn hart verkrijgen om tegen haar te liegen) maar loop wel tegen gevoelens te knokken en dat is iets waar ik grote moeite mee heb. maar wat is een relatie waard als je elkaar bedonderd? maar zal toch moeilijk worden tenzij ik die gevoelens weet weg te houden maar dat zal nog moeilijker worden vrees ik. mijn vriendin heeft me weleens verteld dat ze dan bang is dat het misgaat tussen ons omdat ze denkt dat ik dan wel verliefd kan worden ofzo op die persoon maar dat is niet zo want als man voel ik me ook gewoon echt man. maar als cathy voel ik me echt cathy en dat is een compleet ander karakter
hoop nog op verdere reacties die me misschien verder kunnen helpen

groetjes cathy
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Cathy,

Zoals ik jouw situatie begrijp, spelen er eigenlijk twee verschillende dingen: jouw travestie, en jouw wens om vreemd te gaan. Dat ze in jouw geval onlosmakkelijk met elkaar te maken hebben doordat je eigen wens om vreemd te gaan alleen optreedt bij het idee om "het" als vrouw met een man te doen, doet er in wezen niet toe. Je kunt de twee dingen gewoon apart beschouwen.

Het kan zijn, dat je vriendin wel bereid is om jouw travestie (los van het vreemdgaan) te accepteren. Dat ze ook bereid is om tot een bepaalde hoogte erin mee te gaan (mijn vrouw bijvoorbeeld accepteert heel veel, maar een ding wat voor haar niet acceptabel zou zijn, is om met mij als vrouw te vrijen). Een relatie komt van twee kanten. Het is de vraag of dat voor jou een acceptabele situatie is.

Het kan ook zijn, dat je vriendin jouw travestie niet kan accepteren, maar wel onder bepaalde voorwaarden een open relatie, waar jij andere partners (en zij misschien ook) hebben. Er zijn relaties die gedijen zo; het is ongewoon, maar niet minder ongewoon dan bijvoorbeeld een relatie met een travestiet. Het zou niet mijn keus zijn, maar wie ben ik om mensen te vooroordelen die met elkaar op deze manier gelukkig zijn? Ook is het een vraag of je dat goed zouden vinden.

Maar door de twee dingen los van elkaar te zien, en met je vriendin als losstaande punten te beschouwen, kunnen jullie misschien zien waar de schoen wringt, en kijken wat de maximale haalbare situatie is, waarbij jullie gelukkig met elkaar en bij elkaar kunnen blijven.

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Tara
dagelijks aanwezig
Berichten: 172
Lid geworden op: zo jul 17, 2005 0:29
Locatie: Ergens in het Gelderse (Genderse?) land

Bericht door Tara »

Hoi Cathy,

Ik kan alleen zeggen:
Besef heel goed waar je aan begint.
Verleidingen hebben de nare eigenschap om te vaak in ellende te eindigen.
Je loopt dus een grote kans om een goede relatie kwijt te raken.
En wat blijft er dan over?
Wat willen die TV's nu precies van jou?
Is het voor hun alleen maar een pleziertje?
Het zal vast wel moeilijk zijn, maar zelf zou ik kiezen voor iemand die echt van mij houdt.

Sterkte en groetjes van Tara.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Joella
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: di sep 27, 2005 15:42

Bericht door Joella »

Cathy

Ik begrijp je volkomen, ik heb als man geen behoefte om met andere mannen te vrijen, maar als Joella ligt dat heel anders. Ik ben dan echt een ander persoon en wil dan in alle facetten van het vrouw zijn functioneren.

Daar hoort ook sex bij. Ik wil mijn partner echter niet bedriegen dus ik geef daar niet aan toe. Gelukkig snapt mijn vrouw dat en wil het rollenpatroon op dat gebied omdraaien. Mijn TV zijn heeft ons een diepere dimensie in onze relatie gegeven. Niet van vandaag op gisteren, het heeft tijd nodig en wij hebben ook nog een lange weg te gaan.

Ik wil alleen maar zeggen dat ik veel gelukkiger geworden ben nu het bij ons opener is geworden.

Succes
Joella
Life is as good as you make it.
Plaats reactie