Zondagochtend 4 dec. villa achterwerk: over genderdysforie

Algemeen

Moderator: Moderators

Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Oh ja hadden jullie mij al in actie gezien bij Gordon en Gerard?

Check dit maar even. In deze aflevering wordt ik geinterviewd door Gordon en Gerard. Was best een leuk interview over de woendagavond in Gogonuts. Tenminste datgene wat ze er van uitgezonden hebben wel in ieder geval :D :D Als je tijdens de aflevering (dus niet tijdens het reclame filmpje vooraf) fast forward naar speelminuut 20 (schuifknop mediaplayer net boven fastforward knopje) dan kun je alles zelf bekijken. Je kunt natuurlijk ook de hele aflevering kijken. En die ene keer dat ik besloot op tv te komen hebben ze het ook maar meteen op DVD uitgebracht hahahaha.... Onuitwisbare indruk :D
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

LOL :D

Dit was toch niet uitgezonden? Ik heb de aflevering destijds per toeval gezien (zat te zappen), maar je niet gezien...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Chantal C. schreef:LOL :D

Dit was toch niet uitgezonden? Ik heb de aflevering destijds per toeval gezien (zat te zappen), maar je niet gezien...
Inderdaad in de bewuste aflevering over de Gogo is dit niet uitgezonden. Maar de laatste aflevering was een gecompileerde uitzending met nog niet uitgezonden beelden en daar zag ik mezelf ineens voorbijschuiven. Was bang dat ik me met mijn dronken harses voor schut gezet had maar kreeg enkel leuke reacties van mensen :D
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Joanne schreef:Ja hallo jij draait nog windows 98 :wink:
Ja, nog steeds. En als tekstverwerker gebruik ik een Windowsversie van WordPerfect compleet met de oude vertrouwde DOS-functietoetsen als F6 voor vet, F8 onderstrepen, F7 sluiten, enz. 8)
liefs, Josette
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Dan krijg je in ieder geval minder snel RSI dan wij die muizen voor dat soort zaken:o)

Overigens wat een lekkere buurvrouw heb ik he :wink: :wink: Dat is die paaldanseres die Gordon en Gerard ging leren paaldansen in diezelfde aflevering van Over de Vloer. Moest zo lachen omdat Gordon en Gerard haar vriendje allebei leuk vonden terwijl die dat allemaal maar eng vind :D
Chantal C.
Forumdiva

Nja toen ik die aflevering zag realiseerde ik mij één ding: een parenclub is niks voor mij. Gewoon lekker thuis hoor... :oops:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

1x per jaar. Als travestie.org komt bij de Fun. Anders niet.
liefs, Josette
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Zondagavond RTL 4. 2300 uur
"Dossier:transseksuelen,van vrouw naar man"
vier vrouwen worden gevolgd die besloten hebben zich te laten transformeren tot een man.
groet elsa
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Wordt nog druk vandaag om op te nemen!
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik zag geen oude uitzendingen van kinderprogramma's in uitzendinggemist. Ik heb 'm zelf ook electronisch opgenomen (211 Mb), wie interesse heeft kan mij een PB of een E-mailtje sturen.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
I.G.Norance
dagelijks aanwezig

Bericht door I.G.Norance »

Ik heb het programma opgenomen op mijn harde schijf.
Dus gemist? mail me ff, dan stuur ik het op. nou ja, dat probeer ik dan.

Ik probeer ook het prograama van RTL4 Dossier op te nemen zondagavon 22.57 van V naar M

groetjes

José
esther-marye
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door esther-marye »

Voor een ieder die het gemist heeft, Ben bezig deze uitzending op mijn website te plaatsen, kun je hem daar nog zien. (staat naar 18:00 wel online.)

http://www.esther-marye.com/ onder het kopje media.
Groetjes

Afbeelding
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

esther-marye schreef:Voor een ieder die het gemist heeft, Ben bezig deze uitzending op mijn website te plaatsen, kun je hem daar nog zien. (staat naar 18:00 wel online.)

http://www.esther-marye.com/ onder het kopje media.
Geweldig Esther, ik ben namelijk nog een tip vergeten: "als je een video-recorder hebt, moet je hem wel programmeren". :oops:
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Chantal C.
Forumdiva

Maruscha schreef:Geweldig Esther, ik ben namelijk nog een tip vergeten: "als je een video-recorder hebt, moet je hem wel programmeren". :oops:
Afbeelding
esther-marye
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door esther-marye »

Het heeft even wat langer geduurd, maar hij staat er nu op.

Ik zou een berichtje in het gastenboek waarderen na het kijken

http://www.esther-marye.com/

ga naar media en dan naar genderdysforie bij kinderen deel 2
Groetjes

Afbeelding
Plaats reactie