Josette schreef:Onverminderd blijft voor mij de vraag waarom vrouwen makkelijker mannenkleding kunnen dragen e.d. en mannen omgekeerd niet. Ligt dat niet aan de patriachale cultuur in de Westerse wereld. Stof genoeg om tot diep in de nacht te filosoferen of in bed met mijn panty en mijn favoriete laarzen te na te denken, en zodoende mijn iq op volle toeren te laten werken.
Lisa met een S schreef:Juist hier zit het grote verschil, Josette. Een vrouw zou alleen (mannen)sokken in bed dragen omdat zij koude voeten heeft. Een panty om in te slapen vindt zij onpraktisch, niet comfortabel zoniet onhygienisch. En laarzen aan in bed? Never nooit.
Na deze opmerking van Lisa reageert Josette nog met de uitleg dat ze niet met laarzen aan naar bed gaat, maar dat ze haar bed gebruikt als een soort ligbank om liggend tv te kijken e.d.
Maar waar het mij hier om gaat, is of dit inderdaad het grote verschil is?
Dus of je in wat ongemakkelijke, maar wel spannende en opwindende kleding of naar bed zou gaan of op bed naar b.v. de tv zou kijken of iets dergelijks zou doen.
En omdat ik me voorstel dat dit vooral voor TV's zou kunnen opgaan en veel minder voor b.v. TS'en mensen die structureel als vrouw (TG) leven, ook graag hoe je jezelf beschouwt als TV/TG/TS?
Wat vinden jullie?
Kim D.