Voor fans van Anime of Manga -- misschien is de volgende programm iets voor jou:
Princess Princess (manga) Genres: Comedy, Shoujo
Plot Summary:
When beautiful Tooru transferred to an all-boys school, he received a warm welcome...but little did he know that his new classmates had nominated him for the academy's "Princess System." The lovely campus "Princesses" must dress as girls (in frilly Gothic Lolita costumes) at school events in order to lighten the stolid masculine atmosphere. Tooru balks at first, but soon comes to realize the advantages of being a "Princess."
Ik vind de stijl waarmmee de hier boven getekende animaties zijn afgebeeld wel heel erg mooi.Hoe je ook kijkt ,het kunnen meisjes maar ook jongens zijn,en dat vind ik toch wel zeer intresant.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Hallo Mireille.Ik heb het gelezen en vond het een erg leuke topic,ik ben zelf niet echt op de hoogte van dit soort tekenfilms en andere films,omdat ik bijna nooit TV kijkt of naar de film gaat.Ik was wel onder de indruk van de trilogie In De Ban Van De Ring,wat mij daarin vasthield waren toch ook de elven ,zij waren voor mij ook een tipies voorbeeld van Androchine.
Soms zie ik ook op oude schilderijen engelen of aartsengelen afgebeeld door beroemde schilders ,dan kan ik echt onder de indruk zijn hoe deze schilders het Androchine uitbeelden.
Ook mensen als David Bowie en Freddie Mercury hebben door hun verschijning indruk op mij gemaakt,maar ook The Sweet en later Grace Jones en Prince.
Soms zie ik vrouwen met hele mooie mannelijke trekken dat vind ik net zo mooi als mannen met vrouwelijke trekken.Sterker nog ik vind vrouwen met mannelijke trekken veel vrouwelijker dan de Legaly Blond typetjes.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Zo ik begrijp en zie
maak ik geen geluid
zak in stilte weg
op mijn waarheid stuit
Zo de animaties spreken
op de achtergrond
TV de nacht doorkliefd
en mijzelf vond
Zo de man de vrouw ontmoet
geeft haar een zoen
op de spiegel,en zegt
met jou ga ik het doen
Dat,..ja dat is alles wat ik ben
mijn gekleurde,getekende
zoals ik je ken.
Robin hood 31-05-06
.