Matruschka's kast
Moderator: Moderators
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Matruschka's kast
Uit de kast komen, zo heet dat geloof ik. Ik beschouw mijn eerste T&T avond (waarover later meer in een ander verhaal) als het verlaten van de binnenste kast. Het was de eerste keer dat iemand anders dan ikzelf werd geconfronteerd met Irene. Ik stond weer in een kast, een tikkie groter, maar nog altijd een kast. In de loop der jaren ben ik steeds vrijer geworden, steeds weer een kastdeur geopend, om steeds weer in een nieuwe iets grotere kast terecht te komen. Echt uit de kast ben ik dus nog altijd niet, want ik heb de laatste kastdeur naar de grote wijde wereld nog niet opengedaan. Of ik ooit mijn Matruschka kast achter mij kan laten weet ik nog niet, de tijd zal het leren.
Irene
Irene
Kleine stapjes
Persoonlijke vind ik dat een mooie omschrijving. Je bent idd nu in een grotere kast beland, immers een T&T avond is een beschermde omgeving. Voor de een een mooi opstapje, een ander kan beter maar direct geconfronteerd worden met de buitenwereld. Ik dus ook. Meid, als ik terugkijk toen ik uit de kast kwam.... Hartje Amsterdam. Samen met twee kenissen uit geweest naar Fantallusion. Nerveus als weet niet wat. En nu denk ik... waar heb ik mij indertijd druk om gemaakt...?
Je moet een drempel over die jezelf hebt opgeworpen. Raar maar waar.
Kit.
Je moet een drempel over die jezelf hebt opgeworpen. Raar maar waar.
Kit.
Re: Matruschka's kast
IreneIrene schreef:Of ik ooit mijn Matruschka kast achter mij kan laten weet ik nog niet, de tijd zal het leren.
Ik weet zeker dat je dat gaat lukken. Alleen moet je er zelf aan toe zijn. EN dat ikun je niet ofrceren; dat gebeurt gewoon op een dag.
Cyn.
Hey, Cynthia,Cynthia schreef:EN dat ikun je niet ofrceren
Zou je dat voor me kunnen vertalen???
Kitty
En dat kun je niet forceren.Kitty Mermaid schreef:Hey, Cynthia,Cynthia schreef:EN dat ikun je niet ofrceren
Zou je dat voor me kunnen vertalen???![]()
Kitty
Moeilijk he
Cyn.
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Hallo Irene nou dan zit ik ook nog een beetje in de kast want als androchine ga ik gewoon door het leven,maar als travie ben ik alleen in het uitgaans leven en af en toe in stad Rotterdam geweest.En een keer in A,dam.
Toch had ik het na dit allemaal wel gezien,ik zocht waarschijnlijk alleen de spanning , voor mij vind ik het niet belangeriijk om als travie naar de supermarkt te gaan het doet mij ook helemaal niks.
Wat ik nog wel een keer wil doen is lekker op de scooter langs de maasboulevaar rijden in travestie,dan heb ik dat ook eens een keer gedaan.
En wat ik doe met fantasie make up en kleding.tja zo heb ik nog nooit iemand op straat gezien,behalve dan met straattheater.Ik denk zelfs dat ze bij de It nog raar op kijken als ik als een kat of Robin Hood komt binnen wandelen.
Toch had ik het na dit allemaal wel gezien,ik zocht waarschijnlijk alleen de spanning , voor mij vind ik het niet belangeriijk om als travie naar de supermarkt te gaan het doet mij ook helemaal niks.
Wat ik nog wel een keer wil doen is lekker op de scooter langs de maasboulevaar rijden in travestie,dan heb ik dat ook eens een keer gedaan.
En wat ik doe met fantasie make up en kleding.tja zo heb ik nog nooit iemand op straat gezien,behalve dan met straattheater.Ik denk zelfs dat ze bij de It nog raar op kijken als ik als een kat of Robin Hood komt binnen wandelen.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
- mireille
- Eredivisie
Irene, ik vind dat je het Kaste systeem prachtig hebt verwoord! In het Hindoeisme gelooft men dat alleen door middel van reincarnatie je naar een andere kaste kan verhuizen. En misschien is dat ook wel wat er gebeurd... dat we innerlijk reincarneren om zo het volgende stapje te nemen (richting nirwana)
Kan iemand even een touwtje om m'n enkel binden ? geloof dat ik zo wegzweef
Kan iemand even een touwtje om m'n enkel binden ? geloof dat ik zo wegzweef
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Te rationeel zijn is ook zweven,alles bedenken en overwegen lijd ook tot zweven.Dan kan "gewoon doen"een oplossing bieden.
Heeee,die ga ik nog eens lezen volgens mij kan ik dit zelf goed gebruiken.!!
Heeee,die ga ik nog eens lezen volgens mij kan ik dit zelf goed gebruiken.!!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.