Feest: (Cyber)gothic, Hard/Psytrance, Industrial
Moderator: Moderators
Feest: (Cyber)gothic, Hard/Psytrance, Industrial
zaterdag 5 aug 2006 Feest! Feest! Rotterdam!
Via het studenten circuit ben ik beinvloed geraakt met deze muziek stroming. Nu schijn je jezelf al gothic te mogen noemen als je vegetariër bent, maar ik heb daar zelf toch wel andere ideëen over. (Ja, ben vegetariër)
Weet nog niet wie er mee gaan. Jullie?
Ik ga er heen en ik weet ook nog niet wat ik ga aantrekken. Mandy, de Hugo Boss gothic? Nee, dat kan niet. Snap je wat ik bedoel? Ik ga gewoon als mezelf, maar wel met wat gothic makeup.
http://dissolved-boy.livejournal.com/
De DJ ziet er uit als een bandlid van Sigue Sigue Sputnik.
Dresscode: ??? ( Mara weet jij het?)
DJ's: Distortedboy & Annakonda
Styles: (Cyber)gothic, Hard/Psytrance, Industrial
Baroeg
Spinozaweg 300
Rotterdam
Open: 21:00 - 03:00
Damage: 5 Euro
Via het studenten circuit ben ik beinvloed geraakt met deze muziek stroming. Nu schijn je jezelf al gothic te mogen noemen als je vegetariër bent, maar ik heb daar zelf toch wel andere ideëen over. (Ja, ben vegetariër)
Weet nog niet wie er mee gaan. Jullie?
Ik ga er heen en ik weet ook nog niet wat ik ga aantrekken. Mandy, de Hugo Boss gothic? Nee, dat kan niet. Snap je wat ik bedoel? Ik ga gewoon als mezelf, maar wel met wat gothic makeup.
http://dissolved-boy.livejournal.com/
De DJ ziet er uit als een bandlid van Sigue Sigue Sputnik.
Dresscode: ??? ( Mara weet jij het?)
DJ's: Distortedboy & Annakonda
Styles: (Cyber)gothic, Hard/Psytrance, Industrial
Baroeg
Spinozaweg 300
Rotterdam
Open: 21:00 - 03:00
Damage: 5 Euro
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!
―Centurion to Anakin
―Centurion to Anakin
ik ken geen enkele vegetarier die enigzins in het hokje gothic te plaatsen is, en ik ken net zomin gothics/metalheads/alto's die vegetarier zijn 
cyber heeft als dresscode meestal lak toch? met dikke plateuzolen enzo, allemaal neonkleurtjes, dat soort spul
ik ga zelf niet, hou meer van de wat hardere en zwaardere metalen, en die worden hier denk ik niet gespeeld
cyber heeft als dresscode meestal lak toch? met dikke plateuzolen enzo, allemaal neonkleurtjes, dat soort spul
ik ga zelf niet, hou meer van de wat hardere en zwaardere metalen, en die worden hier denk ik niet gespeeld
spamqueen 
omfgwtfbbq!!one1
omfgwtfbbq!!one1
Jaaaaa! Jij weet het! Nauw, dat heb ik echt niet in de kast liggen! Bedankt voor je duidelijke uitleg, zware metal liefhebber!
Mandy,
Mandy,
―Centurion to Anakin
―Centurion to Anakin
Brrr. Bedankt voor de tip. Ik vind die muziek wel gaaf, maar die kleding zal ik niet zo gauw dragen. Misschien word ik niet eens binnengelaten! Dat geeft niet, beland zo vaak in een of ander mengelmoes clubje, waar de portiers niet zo moeilijk doen. Misschien thuis blijven met DVD's, mijn studie en mijn virtuele studiebegleider, ow schatz, ich warte immer noch!
Ow? ik zou hem eigenlijk proberen te vergeten. Ik moet wel uit en naar andere mannen kijken. Ik denk er nog over na, wanneer is eigenlijk de parade in Amsterdam? Ik maak de studiebegleider groen van jalouzie. Er lopen zoveel leuke mannen rond en toch kan alleen die hervormde Gelderlander mijn hart berühren.
Morgen krijgt mijn wagen een nieuwe demper, auto flink poetsen en dan een beetje fonkelen over de Maasboulevaard. Ik zie wel of ik binnen kom...
Mandy
Ow? ik zou hem eigenlijk proberen te vergeten. Ik moet wel uit en naar andere mannen kijken. Ik denk er nog over na, wanneer is eigenlijk de parade in Amsterdam? Ik maak de studiebegleider groen van jalouzie. Er lopen zoveel leuke mannen rond en toch kan alleen die hervormde Gelderlander mijn hart berühren.
Morgen krijgt mijn wagen een nieuwe demper, auto flink poetsen en dan een beetje fonkelen over de Maasboulevaard. Ik zie wel of ik binnen kom...
Mandy
―Centurion to Anakin
―Centurion to Anakin
Een gaaf feest in de buurt en dan kan ik weer niet gaan. Het was weer een te dure week. Auto, studie materiaal en eten gaan nu eenmaal voor.
To Wong Foo, thanks for everything! Julie Newmar.
Mijn vriendin houdt veel van Patrick Swayze. Die film ga ik om 22.55 kijken. NET 5. (5 aug 06)
En ik ga dromen van die knappe Proteus-Eretes* gozer die ik in de boekenzaak heb gezien....
en af en toe in de elektro duiken.
Mandy
*=Roei vereniging, Delft
To Wong Foo, thanks for everything! Julie Newmar.
Mijn vriendin houdt veel van Patrick Swayze. Die film ga ik om 22.55 kijken. NET 5. (5 aug 06)
En ik ga dromen van die knappe Proteus-Eretes* gozer die ik in de boekenzaak heb gezien....
en af en toe in de elektro duiken.
Mandy
*=Roei vereniging, Delft
―Centurion to Anakin
―Centurion to Anakin
(Vriendin zat zo te zeuren om NET5 in de video te programmeren, dat ik ben vergeten er bij te zetten dat het een drag queen lach film was)
Patrick was een hele nette, aparte dame. En Wesley Snipes ook! Ongelovelijk, wat een aparte film en zo onbekend!
Patrick was een hele nette, aparte dame. En Wesley Snipes ook! Ongelovelijk, wat een aparte film en zo onbekend!
―Centurion to Anakin
―Centurion to Anakin
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Tijn schreef
Irene
Ik heb juist het vrouwtje nodig voor dit soort activiteiten. Bij ons is trouwens wel meer omgekeerd. Ik geef de voorkeur aan een romantische comedy, en zij ziet liever bloederige horrorfilms.wordt het trouwens niet tijd dat je het vrouwtje leert zelf te programmeren?
Irene
Kleine stapjes
Anakin: zo'n feest lijkt me wel erg apart maar het is niet iets voor mij denk ik.. was The wong Foo gisteravond op tv?? aaarh balen dat ik die film alweer heb gemist...

hihi ik daag je uit voor potje C&C!Tijn schreef:zaterdag avond is bij mij toch echt Command & Conquer - Tiberian Sun met ruige muziek op de achtergrond avond bij mij