Verjaardag

Algemeen

Moderator: Moderators

Joyce_
ForumFan

Verjaardag

Bericht door Joyce_ »

Na mijn hele leven mijn verjaardag als man gevierd te hebben lijkt het me geweldig om dat voor een 1e keer als vrouw te doen. In mijn situatie zal dat voorlopig nog niet zo gauw gebeuren, maar ik ben wel benieuwd of andere dit al hebben meegemaakt.

Van de tv’s zijn er misschien een aantal die dit in besloten kring hebben kunnen doen, en de ts-en moeten misschien juist weer even terugdenken aan die 1e verjaardag als vrouw. Hoe waren de reacties? ... en vooral wat voor je kadootjes kreeg je :) ?

Ik ben benieuwd.

Joyce
tijgertje
ForumFan

Bericht door tijgertje »

ik ben pas jarig geweest en van mun ouders, zus en zusje heb ik make-up en zo gekregen :D

helaas weet de rest van de familie het nog niet waardoor ik me weer als jongen moest kleden :cry:

kan niet wachten tot volgend jaar
eerste verjaardag als Ramona :D

Bericht door **** »

Vorig jaar vierde ik het niet. Volgende week ben ik jarig en ik weet dat ik dit jaar van een vriendin een fles 90 ml Hugo Boss Deep red ga krijgen :D Svp niet vragen hoe oud ik ga worden!
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

volgens mij weet m'n hele familie het ondertussen wel, maar ik heb het nooit 'officieel' bekend gemaakt tegen hun, dusja, maybe dat ik in december wel als vrouwtje worstjes naar binnen werk en geld opberg :D

@ Samira: ik gok op 35 :lol:
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

De afkeer van het "man" zijn is zo groot dat ik mijn verjaardag niet vier op m'n geboortedag, maar op de dag "Kitty" is geboren... ik moet dus nog een maandje wachten...

Liefs, Kitty.
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Ik heb eigenlijk helemaal niets met het vieren van verjaardagen. Overigens heb ik dat nog nooit "als vrouw" geprobeerd. Misschien toch maar eens over nadenken...
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
paula25
dagelijks aanwezig

Bericht door paula25 »

Joyce: leuk idee! als het je leuk vindt moet je het gewoon doen
Afbeelding
Joyce_
ForumFan

Bericht door Joyce_ »

Mijn gedachte bij deze vraag was een 'uit-de-kast' familie-feest, maar er is natuurlijk ook de veilige 'in-de-kast' t-vriendinnen optie.
Hebben andere daar ervaring mee, 1 normaal en 1 alternatief feest?

Joyce
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Joyce_ schreef:Mijn gedachte bij deze vraag was een 'uit-de-kast' familie-feest, maar er is natuurlijk ook de veilige 'in-de-kast' t-vriendinnen optie.

Joyce
Wel een goed idee, een 'in-de-kast' feest. Behalve een zwak voor laarzen, heb ik ook altijd wat gehad met galajurken e.d. Maar ik kon nooit een gelegenheid bedenken om me zo feestelijk te kleden, althans geen waarop ik dat durfde.
groetjes,
Arike

"But life is too short
paula25
dagelijks aanwezig

Bericht door paula25 »

Joyce_ schreef:Mijn gedachte bij deze vraag was een 'uit-de-kast' familie-feest, maar er is natuurlijk ook de veilige 'in-de-kast' t-vriendinnen optie.

Joyce
Ik heb geen ervaring, maar wil je echt 2 keer je verjaardag vieren? Ik zou dan dood op zijn..
Organiseer een verjaardag waarbij dresscode verkleden is :) ga zelf als princess :P als feestvarken mag je alles doen wat je leuk vindt.
Afbeelding
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

Ik heb mijn verjaardag nooit als Juliette gevierd, want m'n familie weet van niks.
Maar van een vriendin die van Juliette weet, kreeg ik panty's lippenstift en een string :D .
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi,

Ik vier mijn verjaardag nog steeds op de dag dat ik geboren ben. Mijn leven blijft mijn leven - ook als het uiterlijk verandert. Wel vier ik (alleen) een feestje op de dag dat ik voor het eerst mijn vrouwelijke kant erkende. Zie het maar als vergelijkbaar met wat voor een ander een verlovingsdag is - iets dat je niet breed viert maar waar je wel voor jezelf even bij stil staat.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ook al zou ik het willen (zit er niet echt op te wachten) is het in mijn situatie nogal lastig of ik moet van alles organiseren, en dan is de spontaniteit weer ver te zoeken.

Irene
Kleine stapjes
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Frederique_ schreef:Wel vier ik (alleen) een feestje op de dag dat ik voor het eerst mijn vrouwelijke kant erkende.
Dat is ook een goed idee! Ik heb bij mij alleen geen idee wanneer dat dan geweest moet zijn :-? Of het echte moment van erkennen moet nog komen voor mij. Ik zit toch nog wel enigszins in de kast...
groetjes,
Arike

"But life is too short
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Mijn gewone verjaardag vier ik nauwelijks.
En wat betreft de T-kant zou ik de dag kunnen herdenken, waarop ik voor het eerst en-femme het huis ben uitgegaan. Alleen weet ik niet meer precies wanneer dat was; ergens in het voorjaar van 2004.

Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Plaats reactie