Gestalkt op het net

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
mila
Forumdiva

Gestalkt op het net

Bericht door mila »

Inderdaad, je leest het goed. Ik word ongelooflijk gestalkt op het net, met allerlei aantijgingen, beschuldigingen, besmeuringen en de tv in kwestie gooit meteen even mijn adres en telnr erbij.

Dit betreft een tv die ik in real life gekend heb; ik heb het contact met haar verbroken omdat ik niet in haar fantasiewereld betrokken wenste te worden, met alle gevolgen van dien.

Deze persoon heeft hier ook een profiel, en post ook wel eens op het prikbord.

Mochten allerlei anonieme aantijgingen over mij hier verschijnen, evt inclusief mijn adres en telnr........weet dan dat je met deze figuur moet uitkijken, want diepgestoord. Dat stalken, die publiek gemaakte aantijgingen, de honden lusten er geen brood van.

Groetjes Mila
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Mila,

Ik heb er nog niets van gezien tot nu toe. Lijkt me wel een vreselijke ervaring. En in feite sta je machteloos hiertegen (tenzij het heel erg wordt; pas dan kun je er politie of zo bijhalen).
Is er niets wat je terug kunt doen tegen de betreffende persoon? Want uiteindelijk moet jij ook het een en ander weten. Of dreigen ermee?
Cyn.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Abusemelding doen bij de provider van die persoon?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Ik weet inmiddels wie het is hoor, ze versprak zich een paar keer, met iets te specifieke info over mij. Ik ging met die persoon om, maar ze fantaseerde me teveel, wat me nogal stoorde. Wat voor mij de druppel was, was dat ze als tv de boer op ging bij oa de Virgin met haar FFS fantasieen............fantasieen, prima, maar betrek er geen anderen bij, en daarbij vind ik transsexualiteit iets heel anders dan travestie.

Toen bleek dat ik niet in haar fantasieen meeging, toen was de boot aan, ongelooflijk de honden lusten er geen brood van, zo ging ze (anoniem uiteraard!) te keer.......ik weet het trouwens pas sinds vandaag wie het is.

Groetjes Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Ik voel me eigenlijk verplicht om de tv/ts wereld te waarschuwen voor deze persoon, hoe ze me gestalkt en bedreigd heeft, de honden lusten er geen brood van, en de aantijgingen die ze tegen me deed, te bizar en ongelooflijk voor woorden. Samen met mijn adres en telnr. Het bizarre is, is dat deze persoon bij de Zedenpolitie in Utrecht werkt, geloof het of niet.

Het is en blijft jammer dat ik geen naam kan noemen, ikzelf kan wel tegen een stootje, maar ik ben bang dat ze andere slachtoffers gaat maken.

Groetjes Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Ik voel me eigenlijk verplicht om de tv/ts wereld te waarschuwen voor deze persoon, hoe ze me gestalkt en bedreigd heeft, de honden lusten er geen brood van, en de aantijgingen die ze tegen me deed, te bizar en ongelooflijk voor woorden. Samen met mijn adres en telnr. Het bizarre is, is dat deze persoon bij de Zedenpolitie in Utrecht werkt, geloof het of niet.

Het is en blijft jammer dat ik geen naam kan noemen, ikzelf kan wel tegen een stootje, maar ik ben bang dat ze andere slachtoffers gaat maken.

Groetjes Mila.
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

mila schreef:Het bizarre is, is dat deze persoon bij de Zedenpolitie in Utrecht werkt, geloof het of niet.
In dat geval zou ik direct aangifte doen bij de politie. Zeker, als je bedreiging kan bewijzen.

Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Plaats reactie