ik ben vandaag vrij, en had vorige week vrijdag al de Van-Haren folder gezien en werd meteen verliefd op die laarzen rechtsonder (denk ik). Ze waren ook maar 25 euro dus nam ik me voor om die volgend weekend te gaan halen met mn stiefmoeder. Dus ik vroeg haar of dat kon, moest ze aan het werk
Ik eerst even langs m'n oude school, en toen door naar het winkelcentrum, waar een of andere malloot mij een beetje liep te roepen, maar ik gaf er maar geen aandacht aan omdat ik hem niet eens ken. Eenmaal binnen eerst maar even een drive-by gemaakt om te kijken of het druk was, en maar even naar het einde van het centrum gelopen (de van haren zit aan het begin). Toen kwam ik, juist vandaag, nog eens een keer mensen tegen die ik wel ken maar niet heb verteld van mijn plannen, of wat ik thuis allemaal draag. Dus die eerst maar even een smoes voorgeschoteld dat ik schoenen moet kopen voor m'n moeder omdat ze in Duitsland zou zitten
Toen echt überzenuwachtig de winkel binnengelopen, en overdreven zoekend kijken, alsof ik geen idee had wat ik daar moest doen. Later werd dat natuurlijk zoeken, want ik kon ze niet vinden -_-'
Vlak voordat ik de hoop opgaf en de winkel uitliep zag ik ze nog, dus ik naar de verkoopster, vragen of dat de laarzen uit de folder zijn, doos gepakt en naar de kassa gegaan. Nadat ik had betaald zei ze nog 'veel plezier ermee', en ik kreeg meteen een dikke grijns op m'n smoel. En toen weer naar huis =)
Ging veel makkelijker dan ik had verwacht