Witte sokken

Algemeen

Moderator: Moderators

San10
dagelijks aanwezig

Bericht door San10 »

was als een grapje bedoelt, me ff lekker druk maken om niks, ik maak me al veel te veel druk om zaken die er wel toe doen.
Ja, waarom?
Kap er eens mee dan.
Zend eens wat positieve affirmaties het heelal in ipv dit.
Visualiseer een bos rozen van mijn part.
The Secret: Voorbij positief denken

Afbeelding
Ik droom, dus ik ben.
Nixi O
ff weer wat posten

Bericht door Nixi O »

mooie rozen hoor San

visualiseren is harstikke oke en ook nog leuk en nuttig :)

veel plezier nog

liefs Nixi
van mij is er maar een, gelukkig, van jullie ook toch ?
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

quintytamara schreef:Ik heb een intense antipathie tegen sokken in het algemeen. Ik vind ze de verwezelijking van vies. Ik walg van sokken. En als mijn partner ze aan wil houden tijdens het slapen weiger ik gewoon erbij in bed te kruipen. Overigens waren het juist de vrouwen in mijn leven die het vaakst hun sokken aanhielden in bed.

[ ... ]

Sokken zijn zo vies, en aan gekleurde sokken zie je dat dus niet. Op een afstandje lijkt er niet veel mis mee, maar als je ze dan uit de wasmand haalt blijken ze stijf te staan van het vuil en stinken ze een uur in de wind. Ik moet van sokken die niet van mezelf zijn letterlijk kokhalzen.

En daarom zie ik het liefste witte sokken, die zijn tenminste eerlijk. Daaraan zie je of ze vies zijn, en wordt je niet onaangenaam verrast., anders dan bij gekleurde sokken, die soms schoon lijken maar verschrikkelijk vies zijn. En dan hebben we het nog maar niet over geitenwollen sokken.
Quinty, voor stinksokken is er een goede oplossing: elke dag schone sokken aan (en schoon ondergoed) :wink: :)
liefs, Josette
qt
dagelijks aanwezig

Bericht door qt »

Josette schreef: Quinty, voor stinksokken is er een goede oplossing: elke dag schone sokken aan (en schoon ondergoed) :wink: :)
Ik mag toch aannemen dat je elke dag schone aandoet, maar dat lost het probleem dus zeker niet op, ze kunnen in een dag al heel vuil worden aan de voeten van sommige mensen.

Groetjes,
Quinty
- die niet inziet wat schoon ondergoed nou helpt tegen stinksokken, hihi ;)
chick on a mission
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Ik verschoon de sokken iedere dag, en ik douch me iedere dag, ik heb weinig last van zweetvoeten.

Maar witte sportsokken? Vreselijk, ik heb ze niet in mijn kast. Dunne nette sokken, dat draagt beter met mijn laarzen.
liefs, Josette
qt
dagelijks aanwezig

Bericht door qt »

Josette schreef:Ik verschoon de sokken iedere dag, en ik douch me iedere dag, ik heb weinig last van zweetvoeten.

Maar witte sportsokken? Vreselijk, ik heb ze niet in mijn kast. Dunne nette sokken, dat draagt beter met mijn laarzen.
Het ging natuurlijk over mannen en hun sokken, niet over de mijne. Ik heb geen witte sportsokken, en zoals ik al schreef zijn het meer de sokken van anderen waar ik vies van ben, die van mijn partners bijvoorbeeld, of van vrienden waar ik wel eens help opruimen en de was doen enzo.

In laarzen draag ik trouwens altijd pantysokjes of kousen, afhankelijk van broek of rok. Die kunnen vanwege synthetisch zijn zoals Mila al zei wel ook verschrikkelijk stinken.

Groetjes,
Quinty
chick on a mission
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Kijk, nou komt de aap uit de mouw! Het gaat niet om een afkeer van sokken in het algemeen, het gaat om een afkeer van de sokken van een ander! :lol:

Het oog ziet van zich af, wie weet wat ze over jou zeggen! :P

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie