Irenedag

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Irenedag

Bericht door Irene »

Eindelijk was het dan zover: Irenedag. Het leek nog even mis te gaan, want ik was gisteren snipverkouden geworden. Ik zag het al helemaal gebeuren dat mijn neus constant liep en daardoor mijn make-up door zou lopen (niet zo fris). Hoewel ik vanacht slecht had geslapen leek het vanmorgen toch wel redelijk (niet meer dan dat) te gaan. Ik besloot het er toch op te wagen, ik kon altijd nog op mijn schreden terugkeren.
Eerst naar Den Bosch, maar op het winkelcentrum Helftheuvel hebben ze een blauwe zone ingevoerd en ik had niet zo´n parkeerschijf. Het begon dus niet zo goed.

Daarna doorgereden naar Eindhoven. Gewoon uitgestapt en eerst een tijdje rondgelopen tussen het winkelende publiek. Geen enkele reactie gehad. Even bij Hennes en Mauritz binnen gelopen. Ze hadden er wel een leuke rok, maar niet leuk genoeg voor de prijs die ze er voor vroegen :( .

Via een omweg weer terug richting huis gereden en onderweg nog een paar keer in het centrum van een dorp rondgelopen. Hier en daar nog schoenen gepast, maar uiteindelijk toch niets nieuws gekocht. Bij diverse winkels werd ik nog vriendelijk gegroet hoewel ik niks gekocht had.

Het gekke was, dat mijn verkoudheid op slag leek te zijn verdwenen zodra ik me had opgedoft en dat ie ook onmiddellijk weer de kop op stak toen ik zes uur later weer terug moest.

Vrouw zijn is blijkbaar beter voor de gezondheid. Dagje winkelen op doktersadvies?

Irene
Kleine stapjes
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

leuk dagje dus 8)
en de h&m in groningen heeft nog erg leuk spul hangen voor een nog leuker prijsje *grijnsch*
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Hi Irene,

Leuk om te horen dat je Irenedag zo goed bevallen is!
En al een bestemming voor de volgende keer in gedachten? :wink:
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ga van het voorjaar zeker weer tijdens de uitverkoop

@Tijn,

Ze hadden zeker genoeg leuke dingen en ook voor een leuk prijsje, maar als ik het niet echt nodig heb en het niet precies is wat ik zoek hecht ik grote waarde aan de prijs.

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie