Plat Naar Praal

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Shaquani
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: di feb 28, 2006 16:34

Plat Naar Praal

Bericht door Shaquani »

Voor al diegenen die voor zichzelf graag vrouwelijke rondingen nastreven maar daar geen VU-traject voor over hebben, misschien is dit een oplossingsrichting: www.flat2fem.com. Het is een afgeleide van een "regulier" programma voor borstvergroting bij genetische vrouwen gebaseerd op natuurlijke kruiden, en het zou voor mannen net zo goed, zo niet beter werken.

Ik weet dus niet of het werkt want ik volg het programma niet. Ik had zelf de handleiding in een opwelling gekocht en heb daarna besloten dat ik vooralsnog andere prioriteiten heb. Toch heb ik geen spijt van m'n aankoop want ik weet nu hoe het hele mechanisme van borstgroei in elkaar steekt en hoe verschillende hormonen een rol spelen in verschilllende fases van het groeiproces. Af en toe een dosis hop slikken heeft dus echt geen enkele zin. Kortom, het is een uitermate verhelderend verhaal en het komt zeer overtuigend over. Nogmaals, of het echt werkt weet ik niet, ik weet alleen dat je voor een relatief zeer laag bedrag een schat aan interessante informatie krijgt. En dat wilde ik graag met jullie delen.

Kijk wel uit, want stel je voor dat het wel werkt, dan loop je over een half jaartje of zo met maat 38B rond. Het programma kwam op mij zo overtuigend over dat ik me echt nog eens even achter de oren moest krabben of ik dit nu wel echt wilde. Dus weet waar je aan begint!

Groetjes, Shaquani
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

Hoi Shaquani,

<ik weet alleen dat je voor een relatief zeer laag bedrag een schat aan interessante informatie krijgt. En dat wilde ik graag met jullie delen.>

Dankje voor je mededeling hoor, maareh, hoeveel borstvergrotingsmiddelen, haargroeimiddelen en haarverwijderingsmiddelen worden er zoal 'voor een relatief laag bedrag' aangeboden, en hoeveel vrouwen hebben er nog steeds (naturel) (te) kleine borsten, hoeveel mannen zijn nog steeds kalend en hoeveel mensen hebben nog steeds last van overtollige haargroei?

Veel, heel veel, en al die 'relatief lage bedragen' die er aan besteed worden dragen bij aan een leuke bankrekening van allerlei lieden die allerlei 'wondermiddelen' aan prijzen.

Groetjes Mila.
Shaquani
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: di feb 28, 2006 16:34

Bericht door Shaquani »

Precies Mila, en daarom vond ik deze aanpak zo verfrissend. Je koopt nl. geen pillen of zo, maar je koopt informatie (voor $27). En die informatie vond ik dermate verhelderend, dat ik deze link graag wilde delen. Door een uiteenzetting van "borstbiologie" en de rol van verschillende hormonen in de 5 Tanner fases van het groeiproces, wordt namelijk overduidelijk aangetoond waarom de meeste pillen/zalfjes/mantra's nooit kunnen werken.

Mijn aanbeveling betrof dus niet zozeer de methode zelf alswel de theorie die er aan ten grondslag ligt. En deze kun je gratis downloaden als zijnde de eerste 3 hoofdstukken van het verhaal.
Loesje
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za apr 05, 2003 0:42

Bericht door Loesje »

De website doet me denken aan al die andere websites die een heleboel nep verkopen. Heel schreeuwerig met allemaal Amerikaans aandoende catchphrases en beloftes. Maar aan de andere kant ziet het er niet zo heel slecht uit als je daar even voorbij kijkt. Het aanbod van 27$ is voor boeken over borst-groei (dmv een combinatie van bepaalde kruiden, massage technieken, etc.) en eentje over make-up, eentje over een vrouwelijke loop en eentje over haarverwijderingstechnieken. Hoewel de boeken zo te zien niet heel dik zijn (de eerste drie gratis beschikbare hoofdstukken heb je zo gelezen), lijkt dat me toch erg interessante en concrete informatie voor een heleboel mensen.

De eerste hoofdstukken leken een boel informatie te bevatten die voor veel van ons waarschijnlijk al wel-bekend is, maar waarvan sommige nieuwkomers het misschien wel heel handig vinden dat het allemaal bij elkaar gezocht is en in één boek terug te vinden is in een heldere taal. Echt revolutionaire ideeën staan er volgens mij niet in. Het lijkt er op dat het een samenvoeging is van verschillende matig werkende technieken, die gezamenlijk gebruikt misschien iets meer effect hebben. Wat in de eerste hoofdstukken stond, wist ik al, maar dat kwam omdat ik talloze forums en websites eerst heb moeten afspeuren voordat ik ergens concrete informatie kon vinden.

Al met al, als je er met een gezond skepticisme naar kijkt ziet het er wel interessant uit. En bij de huisarts ten rade gaan lijkt me zeker geen slecht idee.
Gebruikersavatar
Mariska-S
daar ben ik weer
Berichten: 14
Lid geworden op: ma mar 10, 2003 15:54
Locatie: Enschede

Bericht door Mariska-S »

ik heb de site aandachtig bekeken
je ziet foto's van boeken,
maar daarachter staat dat het om instant downloads gaat
voor 27$ krijg je dus 4 bestanden op je computer

voor 67$ krijg je er nog 2 andere bestanden bij
Plus een paperback met de zelfde titel als een van de bestanden.
Hier staat dus waarschijnlijk niks nieuws, maar je hebt het dan in de hand.
plus een cdrom, met alle vijf de bonus reports ???,staat hier de inhoud op van de vijf bestanden ?


Dus , voor 67$ 1 boekje (103 pagina's) +cdrom.
de rest kan je downloaden. er staat niks over verdere boekjes,
hoewel ze wel duidelijk als boekjes staan afgebeeld op de site.

lijkt me een hoop geld voor wat je krijgt.

en toch ben ik benieuwd wat er in staat...
binnenkort zwerven ze misschien wel over het internet.
Wie koopt ze ?
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Re: Plat Naar Praal

Bericht door gast »

Shaquani schreef:Voor al diegenen die voor zichzelf graag vrouwelijke rondingen nastreven maar daar geen VU-traject voor over hebben, misschien is dit een oplossingsrichting: www.flat2fem.com. Het is een afgeleide van een "regulier" programma voor borstvergroting bij genetische vrouwen gebaseerd op natuurlijke kruiden, en het zou voor mannen net zo goed, zo niet beter werken.
Ik geloof daar niet in. Klinkt als een typisch TellSell verhaal. Wil je borstjes neem dan gewoon oestradiol. Op dat gebied is wel veel ervaring en buiten de VU zijn er wegen om dat veilig te doen.
Toch is oestradiol ook niet heilig. Cupje A is goed te doen en met een beetje geluk haal je B, afhankelijk van je lichaamsbouw. Daarnaast worden je borstjes wat 'puntig' en staan ze wat naar buiten. Niet voor niets dat vele transen kiezen voor borstvergroting.

Kitty.
Plaats reactie