Ps: Vorige berichtje was een foute
Robbie Williams als vrouw
Moderator: Moderators
Ik heb die video van Robby niet gezien
(vind het maar niks die muziek van hem)...
maar ik zal zo eens op youtube kijken of
ikhem kan vinden.
Het doet me sterk denken aan een video
van Marilyn Manson waarin hij zich als een
soort mislukte TV presenteert,
"Long hard road out of hell"
Ik ben Marilyn Manson gaan waarderen
door die video en songtekst,
Zijn performance vind ik wel mooi/grappig;
maar je kunt het natuurlijk ook opvatten als een belediging....
Ik geloof niet dat dat zijn intentie was, maar...
see for yourself...
Marilyn Manson video: (beetje creepy isie wel natuurlijk,
dus u bent gewaarschuwd
)
http://www.youtube.com/watch?v=agtCIqYR3hY
(vind het maar niks die muziek van hem)...
maar ik zal zo eens op youtube kijken of
ikhem kan vinden.
Het doet me sterk denken aan een video
van Marilyn Manson waarin hij zich als een
soort mislukte TV presenteert,
"Long hard road out of hell"
Ik ben Marilyn Manson gaan waarderen
door die video en songtekst,
Zijn performance vind ik wel mooi/grappig;
maar je kunt het natuurlijk ook opvatten als een belediging....
Ik geloof niet dat dat zijn intentie was, maar...
see for yourself...
Marilyn Manson video: (beetje creepy isie wel natuurlijk,
dus u bent gewaarschuwd
http://www.youtube.com/watch?v=agtCIqYR3hY
Krijgen we, nu weer de zoveelste zeurdiscussie: dit is niet goed voor de accepatie van t's etc?
En nee ik ben idd lang niet op een t en t geweest, ik ben er int verleden wel geweest, en meer dan eens kwam ik t's tegen met borsthaar, beenhaar, en enkelen zelfs met volledige baard en snor, in moe'rs jurkje geperst, hangend aan de bar als bouwbakker met grote pot bier voor de neus
Prima! geniet ervan!
Als dat je T -beleving is, fine by me, moeje vooral doen, ik kan er de humor wel van inzien

En nee ik ben idd lang niet op een t en t geweest, ik ben er int verleden wel geweest, en meer dan eens kwam ik t's tegen met borsthaar, beenhaar, en enkelen zelfs met volledige baard en snor, in moe'rs jurkje geperst, hangend aan de bar als bouwbakker met grote pot bier voor de neus
Prima! geniet ervan!
Als dat je T -beleving is, fine by me, moeje vooral doen, ik kan er de humor wel van inzien
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
Wat een onzin
Alsof er tussen nu en 2 jaar geleden ineens een revolutionaire aardverschuiving heeft plaatsgevonden in de T wereld
T's had je 50 jaar geleden in alle maten soorten en belevingen,van mannen met baard en snor in bloemetjesjurken, tot de absolute vrouwelijke waarvan je echt ff goed moet kijken om te bepalen of je een man of vrouw voor je hebt
Daar is niets aan veranderd en zal ook nooit iets aan veranderen
Maar misschien geloof jij nog wel in sprookjes (gezien je naam denk ik van wel)
idd, dream on
Joy
Alsof er tussen nu en 2 jaar geleden ineens een revolutionaire aardverschuiving heeft plaatsgevonden in de T wereld
T's had je 50 jaar geleden in alle maten soorten en belevingen,van mannen met baard en snor in bloemetjesjurken, tot de absolute vrouwelijke waarvan je echt ff goed moet kijken om te bepalen of je een man of vrouw voor je hebt
Maar misschien geloof jij nog wel in sprookjes (gezien je naam denk ik van wel)
idd, dream on
Joy
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Joy,
Wat wel verandert zijn de mensen die daar naar toe komen. Dat kan per keer verschillen en het verschilt (zeker) ook per groep: ik ben een keer naar een bijeenkomst van de Vlaamse Genderkring in Antwerpen geweest, die verschilde kwa karakter sterk van de keer dat ik naar Virgin in Amsterdam kwam. In die zin denk ik niet dat je in z'n algemeenheid dit soort uitspraken kunt doen.
Groetjes,
Frederique
Wat wel verandert zijn de mensen die daar naar toe komen. Dat kan per keer verschillen en het verschilt (zeker) ook per groep: ik ben een keer naar een bijeenkomst van de Vlaamse Genderkring in Antwerpen geweest, die verschilde kwa karakter sterk van de keer dat ik naar Virgin in Amsterdam kwam. In die zin denk ik niet dat je in z'n algemeenheid dit soort uitspraken kunt doen.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Je bent 1 keer naar een antwerpse bijeenkomst geweest en daaruit trok je de conclusie dat eea veranderd?
Andere mensen andere karakters, nog los van het feit dat je onder belgen was en niet onder nederlanders en alleen dat culturele verschil betekende voor jou ook meteen karakterverschillen?
bedoel je dit serieus?
Lets face it:
T's heb je in alle maten soorten belevingen en manieren van expressie's
Altijd al geweest, zal altijd zo blijven
Beweren dat dat niet zo is is kop in het zand steken
Daarnaast, hoe representatief denk je dat een T en T avond is voor de T wereld zelf
90 % zit nog steeds tussen de 4 muren en zal daar nooit tussenuit komen
Andere mensen andere karakters, nog los van het feit dat je onder belgen was en niet onder nederlanders en alleen dat culturele verschil betekende voor jou ook meteen karakterverschillen?
bedoel je dit serieus?
Lets face it:
T's heb je in alle maten soorten belevingen en manieren van expressie's
Altijd al geweest, zal altijd zo blijven
Beweren dat dat niet zo is is kop in het zand steken
Daarnaast, hoe representatief denk je dat een T en T avond is voor de T wereld zelf
haha aaaaaaw
nou ik kan soms ook katten hoor.
Laatst haalde een vriend een rottig grapje met me uit, en ik heb hem toen keihard "gecorrigeerd"...
Hij kwam met hangende pootjes terug en zei later:
"ik durf het eigenlijk niet te zeggen...maar ik vond je echt reageren als een wijf!"
"Goed zo, !!!!!" dacht ik.
Dat werd tijd. Mina regeert mee!
nou ik kan soms ook katten hoor.
Laatst haalde een vriend een rottig grapje met me uit, en ik heb hem toen keihard "gecorrigeerd"...
Hij kwam met hangende pootjes terug en zei later:
"ik durf het eigenlijk niet te zeggen...maar ik vond je echt reageren als een wijf!"
"Goed zo, !!!!!" dacht ik.
Dat werd tijd. Mina regeert mee!
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Beter lezen, Joy...Joy schreef:Je bent 1 keer naar een antwerpse bijeenkomst geweest en daaruit trok je de conclusie dat eea veranderd?
Ik schreef dat per bijeenkomst de mensen die er komen verschillen en dat ook de groepen (VGK, Virgin, LKGT&T) onderling verschillen.
En dat was een reactie op 2 nogal steriotyperende berichten van jou:
en:Joy schreef:En nee ik ben idd lang niet op een t en t geweest, ik ben er int verleden wel geweest, en meer dan eens kwam ik t's tegen met borsthaar, beenhaar, en enkelen zelfs met volledige baard en snor, in moe'rs jurkje geperst, hangend aan de bar als bouwbakker met grote pot bier voor de neus
Groetjes,Joy schreef:Ach ja, je ziet ze tenslotte ook op t & t avonden met het vrolijke borsthaar vanonder het o zo vrouwlijke bloesje omhoog krullen
(om van het beenhaar maar te wzijgen)
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
lief dinnetje
- Eredivisie
Joy schreef :
Ja voor T&T misschien wel, maar op een genderbijeenkomst in Antweren is de doelgroep wel anders .... in feite zijn de meeste daar wel 'effectief' al aan het leven in de maatschappij in hun gewenste gender.
Misschien niet altijd voor 100% hoor, maar toch.
Zelf ben ik nooit naar een T&T geweest, maar wel eens bij Mariposa en dan heb je wel ergens gelijk. Er zit inderdaad veel verschil in de verschillende initiatieven.
Groetjes,
Melina
Ja voor T&T misschien wel, maar op een genderbijeenkomst in Antweren is de doelgroep wel anders .... in feite zijn de meeste daar wel 'effectief' al aan het leven in de maatschappij in hun gewenste gender.
Misschien niet altijd voor 100% hoor, maar toch.
Zelf ben ik nooit naar een T&T geweest, maar wel eens bij Mariposa en dan heb je wel ergens gelijk. Er zit inderdaad veel verschil in de verschillende initiatieven.
Groetjes,
Melina
-
lief dinnetje
- Eredivisie
Frederique schreef :
Wat wel verandert zijn de mensen die daar naar toe komen. Dat kan per keer verschillen en het verschilt (zeker) ook per groep: ik ben een keer naar een bijeenkomst van de Vlaamse Genderkring in Antwerpen geweest, die verschilde kwa karakter sterk van de keer dat ik naar Virgin in Amsterdam kwam
Een korte analyse is altijd welkom hoor.
In welke zin voel en merk je dan een verschil ?
Openheid , aanwezige angst bij de deelnemers ....... ?
Groetjes,
Melina
Wat wel verandert zijn de mensen die daar naar toe komen. Dat kan per keer verschillen en het verschilt (zeker) ook per groep: ik ben een keer naar een bijeenkomst van de Vlaamse Genderkring in Antwerpen geweest, die verschilde kwa karakter sterk van de keer dat ik naar Virgin in Amsterdam kwam
Een korte analyse is altijd welkom hoor.
In welke zin voel en merk je dan een verschil ?
Openheid , aanwezige angst bij de deelnemers ....... ?
Groetjes,
Melina
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
Maar wat wel is veranderd, en dat heb jij niet gemerkt omdat je dus niet meer komt, is dat de bloemetjesjurken en de snorren, voor zover ze nog bestaan, niet of nauwelijks meer op T&T-avonden komen, en als er per ongeluk eens eentje verdwaald er altijd wel mensen zijn die ongevraagd kledingtips uitdelen voor de volgende keer. Op die manier help je mensen uit de bloemetjesjurk en in iets hips, en zo verdwijnen de bloemetjesjurken vanzelf in de zak van het leger des heils. Daarvoor hoef je niet in sprookjes te geloven, alleen maar in EHBO (Eerste Hulp Bij Oubolligheid).T's had je 50 jaar geleden in alle maten soorten en belevingen,van mannen met baard en snor in bloemetjesjurken, tot de absolute vrouwelijke waarvan je echt ff goed moet kijken om te bepalen of je een man of vrouw voor je hebt
Ergens over oordelen zonder dat je er recent bent wezen kijken, dat is pas dom gelul.
groetjes,
Monica
Ik ben mezelf.