Geslachtsoperatie in het buitenland ondergaan?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Misz-Toxica
dagelijks aanwezig
Berichten: 125
Lid geworden op: za feb 21, 2004 10:16
Locatie: Heerlen

Bericht door Misz-Toxica »

iig is mij verteld dat als je besneden bent, je geen hoedje kan krijgen.

ik was niet besneden en nog geen hoedje, maar ach, ik wuif graag me klit elke avond toe. dat gaat niet als je een hoedje hebt
I am, who i am!!!!
Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Bericht door mina »

Misz-Toxica schreef:als je maar een pielekuh hebt van 5 cm, kunne ze er iig geen 15 van maken ;)

ik zit op 15 cm en had een tool van 28 cm
13 - 15 cm, dat lijkt me niet erg diep...kun je daar dan wel normaal mee sexen?
Gebruikersavatar
Misz-Toxica
dagelijks aanwezig
Berichten: 125
Lid geworden op: za feb 21, 2004 10:16
Locatie: Heerlen

Bericht door Misz-Toxica »

15 cm is meer dan genoeg, als je nagaat dat de gemiddelde vagina maar 7-8 cm lang is.
I am, who i am!!!!
Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Bericht door mina »

WAT?
omg - het is weer overduidelijk dat ik me nooit in vrouwen heb *verdiept*
Vicky_
dagelijks aanwezig
Berichten: 164
Lid geworden op: za dec 20, 2003 19:01
Locatie: Venlo

Bericht door Vicky_ »

ja hoor het is heel rekbaar. ken iemand die voor de operatie in erectie 10 cm had....tijdens de sex kan ze nu 20 cm hebben
Liefs en XXX Vicky

Barbie...Eat Your Heart Out...
Gebruikersavatar
Misz-Toxica
dagelijks aanwezig
Berichten: 125
Lid geworden op: za feb 21, 2004 10:16
Locatie: Heerlen

Bericht door Misz-Toxica »

gyneacoloog zei dat tegen mij dat de gemiddelde vagina maar 7-8 cm diep is. het kan dan wel rekken en strekken, want bij ons niet echt het geval is.

maar met 15 cm komt het wel goed hoor ;)
I am, who i am!!!!
Gebruikersavatar
Nixi O
ff weer wat posten
Berichten: 51
Lid geworden op: di sep 05, 2006 11:02
Locatie: Leiden

Bericht door Nixi O »

[quote]Ik ben dus vandaag geweest bij Frau Krege. Heb welgeteld 20 minuten bij haar binnen gezeten.

Ze stelde mij eerst een aantal vragen en toen begon ze uit te leggen hoe de operatie precies verloopt. Lichamelijk onderzoek heb ik bijna niet gehad. Ze heeft alleen op het laatst even naar m'n "ding" gekeken.

Ik ben aan de beurt in Februari/Maart 2008. Krijg binnenkort de precieze maand te horen en 8 weken voor de SRS de precieze datum.

Frau Krege gaat trouwens in de 2e helft van dit jaar de Uni Klinik in Essen verlaten. Ze gaat in een ander ziekenhuis in Duitsland werken. Er komt wel een opvolger voor haar. Maar als ik toch persee door haar geholpen wilde worden, was het ook geen probleem. Gebeurd het gewoon in dat andere ziekenhuis. En dat wil ik dus ook.
[quote]

heyy Patricia

das goed gelukt dus, kende ze me nog ?

maar ff wat belangrijkers ook voor mij, is er al bekend waar ze heen gaat want ik wil echt niet door zomaar iedereen ''geholpen'' worden

liefs Nixi______
van mij is er maar een, gelukkig, van jullie ook toch ?
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik zat laatst op een feestje aan een all ladies tafeltje, en er werd flink wat afgeroddeld, zonder veel gene, maar over de diepte heeft echt niemand het gehad hoor. Het blijft hier een met tussenpoze terugkerend fenomeen, maar ik begrijp er helemaal niets van. Dat jongetjes onder de douche vergelijkend waren onderzoek doen heb ik vroeger ook vreemd gevonden, maar dat is blijkbaar heel normaal. Maar bij meisjes?

Ik kan altijd nog leren natuurlijk.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

Irene schreef:Ik zat laatst op een feestje aan een all ladies tafeltje, en er werd flink wat afgeroddeld, zonder veel gene, maar over de diepte heeft echt niemand het gehad hoor. Het blijft hier een met tussenpoze terugkerend fenomeen, maar ik begrijp er helemaal niets van. Dat jongetjes onder de douche vergelijkend waren onderzoek doen heb ik vroeger ook vreemd gevonden, maar dat is blijkbaar heel normaal. Maar bij meisjes?

Ik kan altijd nog leren natuurlijk.

Irene
vergelijkend warenondezoek ken ik ook niet

het boeide me niet

vroeg laatst iemand nog, had je er als kind last van dat je een piemeltje had

nou nee,k want in mijn beleving waren er geen verschillen tussen jongetjes en meisjes

daar ga je pater pas over nadenken als de sexen als gevolg van de 2 deling gescheiden worden en er van je verwacht wordt dat je je bij de jongetjes indeelt

wat een verwaring
Gebruikersavatar
Stealth01
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: di feb 06, 2007 20:09
Contacteer:

Bericht door Stealth01 »

Patricia1979 schreef:
Hebben jullie misschien nog tips voor mij voor de brief? Zou ik heel erg op prijs stellen!
Op Isis staat mijn gehele briefwisseling met Zilveren Kruis Achmea (zie Kitty's SRS). Ook zij hebben het eerst afgewezen. Je taal in de brief moet ongeveer ogen alsof het van een jurist komt: het geeft aan wat je bent en wat je weet. Omdat ik niet bij een genderteam loop proberen ze er op die manier onderuit te komen, maar wettelijk gezien is er wel een en ander waar ik hen mee om de oren kan slaan.

Vraag altijd een ontvangstbevestiging per post, of zelfs dubbel: per e-mail. Houd bij wanneer je de brief hebt verstuurd, en als je telefonisch contact hebt: datum, tijd en met wie je hebt gesproken, en grofweg waar het over ging.

Liefs en succes, Kitty.
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hoi

Ik heb geen verstand van de prijzen, maar het belangrijkste argument voor jou behoort te zijn dat je in Duitsland zoveel sneller geholpen kan worden dan hier in Nederland.
Darana komen pas de prijzen aan de orde. Wat ik van Anouk heb begrepen is de operatie bij Krege niet duurder dan wanneer die hier in Nederland wordt uitgevoerd.
Cyn.
Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Bericht door mina »

Cynthia schreef:maar het belangrijkste argument voor jou behoort te zijn dat je in Duitsland zoveel sneller geholpen kan worden dan hier in Nederland
Is dat zo? Patricia zoekt toch juist een behandeling bij een goede chirurg...
Ik dacht dat dat haar bedoeling was?
Of niet?

Mina
Gebruikersavatar
Stealth01
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: di feb 06, 2007 20:09
Contacteer:

Bericht door Stealth01 »

mina schreef: Is dat zo? Patricia zoekt toch juist een behandeling bij een goede chirurg...
Ja, dat is zo. Maar een zorgverzekering kijkt meer naar of je in Duitsland sneller geholpen kan worden dan in Nederland.

Kitty.
Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Bericht door mina »

Ooh dank je Kitty, ik begrijp het weer :)
Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Bericht door mina »

Hoi Patricia!

Ja dat kan ik me echt super heel goed voorstellen... Ik wens je veel succes...laat ons weten hoe het gaat als je wilt...
Ik denk er veel over na de afgelopen tijd...lijkt me echt super als het goed gebeurt...

kus,
Mina
Plaats reactie