Travestiet of niet?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Irene,

Ik heb datzelfde.
Ook ik heb er last van dat ik soms pagina's terug moet naar het punt waar ik was gebleven (dan moet je wel de tijd onthouden dat je voor het laatst gelezen hebt!). EN als er dan zoveel onzinberichten tussen staan raak ik geïrriteerd. Zonde van de tijd.
Gevolg is dat ik berichten van sommige schrijsters niet of nauwelijks meer lees.
Bovendien wordt de animo om hier nog bijdrages te leveren met de dag minder.
Cyn.
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

Lisa met een S schreef:
Joy schreef:kwam je daar nu speciaal je bedje voor uit?

goh..
:o
die hard :P
Dit is toch echt de soort opmerking dat niks toevoegt aan welke discussie dan ook maar gewoon overbodige commentaar levert -- kortom 'slow chat' -- en als ik mij niet vergis had je al beterschap belooft

What's your point?
uiteraard val je over deze opmerking, zo lisa als je bent, geef nie hoor

einde discussie

joy
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

ach weet je, aan de ene kant heb je een aantal mensen die structureel bezig is met alles wat het t leven inhoud, bij vlagen elkaar prima aanvoelt, begrijpt, probeerd wat op te zetten voor wat rle op kleine schaal, en de helft van de tijd omdat men elkaar beter leert kennen er wat humor ingooit wat nu en dan ontspoort

aan de andere kant zit wat ' zure wijven' die incapabel zijn om iets echt zinnig toe te voegen aan een discussie en niet veel verder komen dan geklaag, niet eens inhoudelijk,de beweegredenen begrijp ik niet en interesseren me niet

je kunt je afvragen als 'klager' wat je er mee op schiet

tot nog toe weinig volgens mij, maar dat weerhoud hen er niet van toch te klagen

hoe nu verder

op dezelfde weg lijkt mij, precies laten zoals het is

tip voor de klaagsters: denk eens na over een posi bijdrage en houd hetgeen je niet bevalt vooral bij jezelf

bij jezelf houden betekend: kijk hoe je er mee om kan gaan, zonder te wijzen naar een ander, heeft geen enkele zin, die veranderd namelijk niet, net als jij niet veranderd

eindconclusie, niets veranderen, laten zals het is, en accepteer een ander zoals ie/zij is, tis echt niet moeilijk

Joy
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

IK VERDOM HET.

Ik ga niet dat stomme geouwehoer van vooral Joy en Dorine als structureel zinvolle bijdragen aan dit forum beschouwen.
EN ik ben ervan overtuigd dat ik tot nu toe meer positieve bijdragen heb neergeschreven dan menig ander.

Maar als dit niet verandert ben ik hier weg.
Cyn.
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

Patricia1979 schreef:
Joy schreef:ach weet je, aan de ene kant heb je een aantal mensen die structureel bezig is met alles wat het t leven inhoud, bij vlagen elkaar prima aanvoelt, begrijpt, probeerd wat op te zetten voor wat rle op kleine schaal, en de helft van de tijd omdat men elkaar beter leert kennen er wat humor ingooit wat nu en dan ontspoort

aan de andere kant zit wat ' zure wijven' die incapabel zijn om iets echt zinnig toe te voegen aan een discussie en niet veel verder komen dan geklaag, niet eens inhoudelijk,de beweegredenen begrijp ik niet en interesseren me niet

je kunt je afvragen als 'klager' wat je er mee op schiet

tot nog toe weinig volgens mij, maar dat weerhoud hen er niet van toch te klagen

hoe nu verder

op dezelfde weg lijkt mij, precies laten zoals het is

tip voor de klaagsters: denk eens na over een posi bijdrage en houd hetgeen je niet bevalt vooral bij jezelf

bij jezelf houden betekend: kijk hoe je er mee om kan gaan, zonder te wijzen naar een ander, heeft geen enkele zin, die veranderd namelijk niet, net als jij niet veranderd

Joy
Jij maakt het helemaal mooi :D Die klaagsters horen in ieder geval jij, Ciska en nog een paar anderen ook bij. Jullie zitten hier ook constant negatief te klagen over je uiterlijk en hoe onpassabel jullie wel niet zijn. Dan denk ik ook, wees eens wat positiever. Jullie kunnen je dus ook afvragen als "klagers" wat je ermee opschiet.

Tip voor die klaagsters: denk eens na over het posi in en aan jezelf en houd hetgeen je wel bevalt vooral niet bij jezelf
ik reken mezelf niet tot die klagers over onpasabiliteit, simpelweg omdat je me niet hoort klagen daarover, wel constructief nadenken, niks mis mee

en ik weet niet of je het gegrip sarcasme of cynisme kent, inhet geval van Cis druipt dat er met bakken vanaf

vruit, lekker handig toch dat 1 meter 89 zijn, ik kan overal bij de schappen in de winkel! (moet ik wel oppassen dat ik geen inkijk heb:)

:)
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

Cynthia schreef:IK VERDOM HET.

Ik ga niet dat stomme geouwehoer van vooral Joy en Dorine als structureel zinvolle bijdragen aan dit forum beschouwen.
EN ik ben ervan overtuigd dat ik tot nu toe meer positieve bijdragen heb neergeschreven dan menig ander.

Maar als dit niet verandert ben ik hier weg.
niemand houd je tegen

ik vind je reactie weinig volwassen, en je bereikt er ook helemaal niets mee

je hebt meerdere keren gezegd: als dit of dat niet veranderd, dan vertrek ik, en vervolgens blijf je

niet dat ik je perse weg wil hebben, het maakt me geen moer uit, maar denk eens wat na over je manier van reageren, die structureel geen enkel effect heeft

die frustratie leg je keer op keer bij een ander neer terwijl die toch echt in jezelf zit


Joy
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Joy schreef:
Cynthia schreef:IK VERDOM HET.

Ik ga niet dat stomme geouwehoer van vooral Joy en Dorine als structureel zinvolle bijdragen aan dit forum beschouwen.
EN ik ben ervan overtuigd dat ik tot nu toe meer positieve bijdragen heb neergeschreven dan menig ander.

Maar als dit niet verandert ben ik hier weg.
niemand houd je tegen

ik vind je reactie weinig volwassen, en je bereikt er ook helemaal niets mee

je hebt meerdere keren gezegd: als dit of dat niet veranderd, dan vertrek ik, en vervolgens blijf je

niet dat ik je perse weg wil hebben, het maakt me geen moer uit, maar denk eens wat na over je manier van reageren, die structureel geen enkel effect heeft

die frustratie leg je keer op keer bij een ander neer terwijl die toch echt in jezelf zit


Joy
Jij bent al verschillende keren aangesproken over het feit dat jij slow-chat, en onzinberichten post.
En toch blijf je dat doen alsof dat de normaalste zaak van de wereld is.
Ik heb geen zin om op een forum te zitten waar ik om de haverklap dat soort onzinberichten tegenkom.

Ik meende te hebben begrepen dat je beterschap beloofd had.
Nu nog de daad bij het woord voegen.
Cyn.
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

Cynthia schreef:
Joy schreef:
Cynthia schreef:IK VERDOM HET.

Ik ga niet dat stomme geouwehoer van vooral Joy en Dorine als structureel zinvolle bijdragen aan dit forum beschouwen.
EN ik ben ervan overtuigd dat ik tot nu toe meer positieve bijdragen heb neergeschreven dan menig ander.

Maar als dit niet verandert ben ik hier weg.
niemand houd je tegen

ik vind je reactie weinig volwassen, en je bereikt er ook helemaal niets mee

je hebt meerdere keren gezegd: als dit of dat niet veranderd, dan vertrek ik, en vervolgens blijf je

niet dat ik je perse weg wil hebben, het maakt me geen moer uit, maar denk eens wat na over je manier van reageren, die structureel geen enkel effect heeft

die frustratie leg je keer op keer bij een ander neer terwijl die toch echt in jezelf zit


Joy
Jij bent al verschillende keren aangesproken over het feit dat jij slow-chat, en onzinberichten post.
En toch blijf je dat doen alsof dat de normaalste zaak van de wereld is.
Ik heb geen zin om op een forum te zitten waar ik om de haverklap dat soort onzinberichten tegenkom.

Ik meende te hebben begrepen dat je beterschap beloofd had.
Nu nog de daad bij het woord voegen.
sjah, als jij graag die enkele berichten slow chat er uit pikt en die overige berichten negeerd, dan begrijp ik je irritatie best

ik heb erbij gezegd dat ik bereid ben er op te letten maar niets ga beloven

magoed, waar het in de kern omgaat is dat jij het gedrag van een ander wilt veranderen, en dat wil je al langer dan vandaag, gaat niet werken

ik begrijp dan ook niet dat dat nog steeds niet tot je is doorgedrongen dat ej daar niets mee bereikt, alleen maar de zoveelste discussie als deze

als jij geen zin hebt om daarmee geconfronteerd te worden, ga dan gewoon weg, ga elders posten, het lijkt me dan echt het beste wat je wilt toch niet steeds die irritatie?

jouw manier van reageren op je eigen frustratie is kinderachtig, in dezelfde lijn als kids reageren op mama als ze iets willen en niet krijgen, manipulatie

gaat niemand aan toegeven, kan ik je op een briefje geven

de vraag is, wat ga je nu werkelijk doen om met die frustratie om te gaan, want dat je een probleem hebt is duidelijk

nogmaals, denk er nu eens even over na wat je zou kunnen doen om daar beter mee om te gaan, echt, wijzen naar en ander brengt je helemaal niets
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

tis trouwens veeeeeele te mooi weer om je druk te maken om futtiliteiten

ga lekker het bos in, maak een wandeling, het verfrist je hoofd en lijf

later

Joy
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Dus als ik het even kort samenvat:

Jij overtreedt de regels
Ik irriteer me eraan
En daarom moet ik maar oprotten.

Als er niet wordt inggegrepen is dat precies wat er gaat gebeuren.
Cyn.
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

en nu wordt het persoonlijk..komt de aap uit de mouw, gaat het eigenlijk aleen om:
cynthia heeft een probleem met joy

de conclusie die je trekt in eigen bewoording, als je dat uit mijn tekst haalt , prima hoor, cynthia in de slachtofferrol kennen we nu zo langzamerhand wel

om het forum niet verder vervuilen stel ik voor dat je alleen nog maar in een pm op mij reageerd

de vraag is of dat zinvol is, de vorige keer heb je namelijk de conclusie al getrokken in conflict met mij:

wij liggen elkaar niet

jouw gedachte jouw gevoel, prima, doe daar wat mee, in jezelf, zonder forumwatch, geloof mij, je zou er een heel stuk door groeien

Joy
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Joy

Ik kan heel goed de scheiding maken tussen elkaar niet liggen en irritaties vanwege het constant de regels overtreden.

Bovendien ben jij niet de enige die dat doet, maar wel het meeste.
Ga dat dan niet in mijn schoenen schuiven alsof het de normaalste zaak van de wereld is wat jij doet. Tenminste niet op dit forum.
Over volwassen gesproken; geloof niet dat jij me daar iets over kan vertellen. Niet iedereen hoeft de wereld te beleven zoals jij dat doet. Dring dat dan ook niet aan een ander op.
Cyn.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Joy

Alsof er tussen de 667 berichten die jij heb geplaatst in de 37 dagen sinds jouw terugkeer op 11 jan jl (een gemiddelde van meer dan 18 per dag) alleen maar een paar 'slow chat' berichten zijn en de andere 600 allemaal zinnige bijdragen zijn geweest aan de discussies

Om niet te praten over de 774 berichten die je had geschreven tussen jouw aanmelding in April 2002 en jouw vrijwillige ballingschap in Sept 2004 -- bijvoorbeeld al die tig berichten die je zo trots op was dat je voor je vertrek ze had bewerkt zodat de tekst werd vervangen door 'adios' -- zeer constructief inhoudelijke bijdragen aan de discussies hier

Realiseer je dat in het huidige tempo na 42 dagen net zo veel berichten in het forum zou hebben geplaatst als in de 19 maanden voordat jij hiervoor vertrok

En de merendeels zijn natuurlijk van een hoog inhoudelijk niveau -- maar een paar slowchats of onzin berichten of persoonlijke aanvallen op mensen ertussen maar van de 1441 berichten zijn er zeker 1341 zoniet meer dat inhoudelijk zeer waaredevol zijn

Maar dat zijn mijn woorden niet de jouwe -- en als je zo een dikke plaat voor jouw kop heb dat je geloof dat ze waar zijn -- is dat zeker niet mijn probleem

Je zult zeker een gevat antwoord hierop hebben want je bent inderdaad verbaal sterk maar jouw grapjes en aanvallen en verbale spelletjes ten spijt spreken de berichten die je schrijft voor zich -- en een paar dagen daarna bijwerken is niet meer mogelijk

Groetjes
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

amen

so, opgelucht?

er zat bijkbaar nog wat dwars van een poosje geleden en het is goed dat je het er nu uit hebt gegooid, ik zou het uitermate vervelend vinden als je daar nog steeds last van zou hebben

Joy
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Joy zo belangrijk ben je er ook weer niet; van jou heb ik minder last dan van een muggebeet op mijn arm

Maar je ziet het al dat een aantal forumleden wel last van jou hebben en dat gaat ten koste van de kwaliteit van onze forum en dat zal ik niet toestaan

Dus zo doorgaan en je stevent af op een ban -- maar dat zou geen verassing voor jou meer moeten zijn want het zal niet de eerste forum zijn waar je wordt eruitgeknikkerd

Groetjes
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Plaats reactie