Male boobs

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Janiek_
ForumDiva 2000

Male boobs

Bericht door Janiek_ »

Op een ander forum werd een link gepost naar een site over producten voor mannen die borsten willen hebben. In lang niet alle gevallen is het duidelijk of er "t-gevoelens" in het spel zijn. Wel leek het erop dat de hetero-soep vaak niet zo heet gegeten wordt als ie wordt opgediend, dwz verschillende mannen rapporteerden dat hun vrouwen erg van de extra onderdelen gecharmeerd waren.

De foto's waren in mijn beleving meestal goed voor het versterken van de lachspieren...

http://www.natureday.com/faq/male_boobs.html

Even googlen naar de topic levert een heel ander beeld op: er zijn zeer veel sites over mannen die er van af willen.
Getting rid of man boobs is a topic which strikes a chord with poor men who suffer from gynecomastia or male breasts. Gynecomastia is the greek name for male breasts which resemble those of a woman. Though gynecomastia or man boobs are benign, ie harmless, the sociological and psychological impact those growths have on the male gender is adverse and should not be treated lightly. This article about man boobs, their causes and the existing treatment methods hopes to shed some light about the topic and seeks to offer some help to those men who are in need of a way to get rid of their man boobs.

Man boobs is rarely mentioned in a conversation with much respect. It is important to recognize that males who suffer from this special condition needs to be accorded with empathy. The public eye must learn to accept the terms man boobs or gynecomastia as a medical condition rather than an item of ridicule or vulgarity. According to the latest statistics, gynecomastia affects more than 30% of men in the world. So, a male friend or relative or even your most loved ones could be suffering from it. If you put yourself in their shoes, would you be able to withstand the jeers and disrespectful stares?
http://www.afroarticles.com/article-das ... -More/9956
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<De foto's waren in mijn beleving meestal goed voor het versterken van de lachspieren... >

Gelukkig maar dat de meeste 'male boobs' op die foto's vrij van borsthaar zijn he? ;-)

En wat zullen de verkopers van dit product het nu druk krijgen met verzoekjes van nederlandse tv's die ook graag borsten willen?

Af te leveren bij een discrete, anonieme postbus uiteraard, want vrouwlief mag het niet weten ;-)

Mila.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef:Gelukkig maar dat de meeste 'male boobs' op die foto's vrij van borsthaar zijn he? ;-)
Nou, dat was het 'm juist. Ik had ook op een paar andere pagina's van de site gekeken en daar trof ik foto's met borsthaar en al. Of een ringbaardje erboven. Als ik zoiets voor het eerst zie, treft het mij toch wel als komisch. Misschien is het ook wel een hoax.
mila schreef:Af te leveren bij een discrete, anonieme postbus uiteraard, want vrouwlief mag het niet weten ;-)
Dat lijkt me een beetje gek. Kleding of schoeisel via internet bestellen en thuis verstoppen, ja, dat zal wel. Maar waar zo'n man zijn borsten moet verbergen om te voorkomen dat zijn echtgenote erachter komt...?
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Janiek,

Misschien hebben ze niet alleen een pomp om die borsten uit het lichaam te trekken, maar ook een pers om de borsten weer terug te drukken? :wink:
Overigens was de pomp niet meer leverbaar...

Serieus: ik hoop dat het geen hoax is. Ik hoop dat allerlei bedrijven in het gat duiken dat medici open laten en dat ook medici uiteindelijk niet om het fenomeen "baas over eigen lichaam" heen kunnen.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

< Maar waar zo'n man zijn borsten moet verbergen om te voorkomen dat zijn echtgenote erachter komt...?>

Ze groeien vast heel langzaam zodat het vrouwlief niet direct opvalt.......en tegen de tijd dat het begint op te vallen zijn het een bierbuik en biertietjes oid.

Mila.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Frederique_ schreef:
Serieus: ik hoop dat het geen hoax is. Ik hoop dat allerlei bedrijven in het gat duiken dat medici open laten en dat ook medici uiteindelijk niet om het fenomeen "baas over eigen lichaam" heen kunnen.
Goh, ik dacht dat jij wel zo goed geinformeerd was dat je zou weten dat 't al lang zo is, dat bedrijven producten leveren die borstgroei bevorderen. En dat sommige van die bedrijven zich ook bewust zijn van het aandeel mannelijke klandizie. Staat er niet op de site van de Stichting Renée een aanbieding van een of ander spul?
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef: biertietjes
Wat klinkt dat schattig :lol: ! Komt daar ook bier uit?
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Janiek2 schreef:Goh, ik dacht dat jij wel zo goed geinformeerd was dat je zou weten dat 't al lang zo is, dat bedrijven producten leveren die borstgroei bevorderen. En dat sommige van die bedrijven zich ook bewust zijn van het aandeel mannelijke klandizie. Staat er niet op de site van de Stichting Renée een aanbieding van een of ander spul?
Klopt, maar hoe groot is het aandeel van de TG's dat zich tot dat soort (m.i. en met alle respect) gerommel in de marge richt? Waarom niet "het echte" spul, medisch goed begeleid, medisch ook erkend - net als dat je een abortus ook niet buiten de medische wereld om hoeft te doen via een website van "abortus kan ook hier"? En dat je daar ook niet hemel-en-aarde hoeft te bewegen en een ik-ben-niet-gek-verklaring hoeft te krijgen voor je een arts bereid vindt om je te helpen?

En ja, ik weet het, ook de VU is ergens mee bezig - maar het duuuuuurt zo lang....

Groetjes,

Frederique
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Frederique,

het lijkt er telkens weer op dat je van de medische stand een soort erkenning af wil dwingen, die je volgens mij nooit zult krijgen. Of niet tijdens jouw leven.

Er zijn mensen die illegaal aan hormonen komen, al zolang als die bestaan. Er zijn mensen die net zo lang zoeken tot ze een huisarts vinden -bonafide of niet- die hen terwille wil zijn. Er zijn mensen die rommelen met middeltjes van de drogist of die postorderhaargroeimiddelachtige zelfmedicatie.

Voor de meeste mensen is die tweedeling man/vrouw even fundamenteel als het geloof in God in de middeleeuwen. Artsen wenden hun kennis zelfs ongevraagd aan om alles naar de normen, die wij daar collectief voor voelen, aan te passen. Een mentaliteitsverandering op dat gebied is er één van eenzelfde omvang als de zucht naar oorlog uit de wereld helpen.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Ik ben optimistischer gestemd.

De strijd voor gelijke rechten voor homo's leek in de jaren '60/'70 een zinloze strijd. Homofobie was breed verspreid - 2 mannen of 2 vrouwen die samen in 1 huis woonden en er openlijk voor uitkwamen dat ze elkaars geliefden waren - het was niet voor te stellen, laat staan acceptabel. Iemand die zei dat er zo rond 2000 gewoon in het openbaar een homohuwelijk gesloten zou kunnen worden met een trouwfeest en alles erbij zou niet serieus genomen zou worden. Die zou dezelfde reactie krijgen als jij nu ongeveer t.a.v. mijn ideëen geeft...

De tijd verandert - snel. Heel snel. Je ziet de grens tussen wat de maatschappij over het individue bepaalt (vanuit de verzuiling) snel teruggroeien. De kerk heeft niet een grote invloed meer op de maatschappij, en wat Wilders ook roept - de Islam heeft vele malen minder invloed op de maatschappij dan de "grote christelijke stromingen". En die invloed zal ook niet groeien, verwacht ik, omdat het hele Westerse, kapitalistische model gebaseerd is op vrije keuzes. Je ziet ook de overheid zichzelf steeds meer terugtrekken ten gunste van het bedrijfsleven - een bedrijfsleven dat ook graag zorg aanbiedt.

Ik denk dus dat het een kwestie is van:
1) binnen de doelgroep zelf bewust worden hoe raar het is dat we die vrije keuze (baas over eigen lichaam) niet hebben
2) zorgen dat we breder in de picture staan (en dat gebeurt al: kijk naar wat er in de afgelopen 10 jaar opgestart is: onderzoeken naar TV + TG/werk (Vennix), transgender filmfestival, meerdere forums, VU die meer de publiciteit zoekt, TV-programma's die op zoek gaan naar T*'s, de "het" uit Enschede die tot aan de hoge raad procedeert om erkend te worden, TNN dat de strijd aan het voorbereiden is tegen M/V in paspoorten, enz).

Het gaat sneller als je denkt. Binnen 30 jaar leven we in een wereld waarin onder medische begeleiding en op een snelle manier hormonen en SRS krijgen net zo normaal is als nu abortus en homofilie is. Waarbij het onder medische begeleiding krijgen van hormonen/SRS net zo vanzelfsprekend is als nu epilatie is. En ja, ik durf er een taart om te verwedden :wink:

Had ik trouwens al verteld dat er in België iemand leeft die zonder een RLE gedaan te hebben een SRS gehad heeft (in Thailand)? Om maar aan te geven hoe snel het gaat. De conservatieve krachten zullen het niet meer tegen kunnen houden...

Groetjes,

Frederique
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Frederique_ schreef:Klopt, maar hoe groot is het aandeel van de TG's dat zich tot dat soort (m.i. en met alle respect) gerommel in de marge richt? Waarom niet "het echte" spul, medisch goed begeleid, medisch ook erkend - net als dat je een abortus ook niet buiten de medische wereld om hoeft te doen via een website van "abortus kan ook hier"?...
Zelfs de hoogste rechter heeft nu beslist, je moet kiezen: man OF vrouw
http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=4889

Dus vrouw met borsten, of man zonder... en dus niet.... ;-) :-?
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Frederique_ schreef: Had ik trouwens al verteld dat er in België iemand leeft die zonder een RLE gedaan te hebben een SRS gehad heeft (in Thailand)?
Iedere gek kan in Thailand laten doen wat zhij wil. Ik ken een voorbeeld van een travestiet die daar tijdelijk siliconen heeft geprobeerd. Ben jij ook van mening dat mensen zichzelf gehandicapt moeten kunnen laten maken,, Frederique?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Hoi Petra,

Hoe raar het misschien ook klinkt: ja.

* Iedere vrouw mag ongebreideld haar borsten laten vergroten of verkleinen, zonder dat iemand haar tegenhoudt.
* Ik mag, ook als ik niks van huizen kopen/verkopen weet, mijn huis (ver)kopen zonder makelaar. 't Kan me financieel de kop kosten.
* Ik mag, als niet-roker, zonder toestemming mijn lichaam verknallen door morgen te gaan roken. 't Kan niet alleen mij, maar ook mijn omgeving, jaren van het leven kosten.

Maar oh we als ik, als man geboren mens, borsten wil. Of een vagina. Ik doe er niemand in mijn omgeving kwaad mee, maar dan komt wel de ethiek bovendrijven waardoor ik me onder curatele van een arts moet stellen...

Baas over eigen buik
Baas over eigen borsten
Baas over eigen baard
Baas over eigen lichaam
...het is zo logisch...

Groetjes,

Frederique
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik begin over handicaps, jij over halve of hele geslachtsveranderingen... Het is overigens niet waar dat vrouwen alles zomaar mogen.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Morbide schreef:Ik begin over handicaps, jij over halve of hele geslachtsveranderingen... Het is overigens niet waar dat vrouwen alles zomaar mogen.
A Campo zou het graag anders willen - maar als een vrouw voor de tweede, derde, vierde keer haar borsten wil veranderen - geen probleem.

Overigens heb ik een artikel gelezen over mensen die graag hun arm(en) of been(en) geamputeerd willen hebben omdat ze het gevoel hebben dat ze gelukkiger zouden zijn zonder (een gedeelte van) hun armen en/of benen. Die mensen nemen nu soms hun toevlucht tot het spoor om dat voor elkaar te krijgen. Ik vind dat mensen het recht moeten hebben om dat medisch gezien kwalitatief zo goed mogelijk moeten kunnen laten doen. Da's trouwens ook beter tegen de vertragingen bij de spoorwegen :wink:

Groetjes,

Frederique
Plaats reactie