Ja-nee huisslaaf klopt echt, maar dat issie graag hoor en ja wie zou dat nu niet handig vinden, ik had weer un lekker eten op tafel toen ik thuiskwam.....gaaf hoor thuis alles verzorgt te weten en bovendien werkt die al heel lang als DJ en radiomoderator en heeft meerdere harde schijven vol met muziek die voor normaalsterflingen volledig onbekent is, ik geloof die was al gothic voordat ik geboren werd......
....zeg en zon beetje chatten hier kan zeker geen kwaad bij al die stijven themen hier, moet toch niet altijd over gaan hoe slecht het toch nie is un beetje anders dan de rest van de maatschappij te zijn! Juist daarom deed jij toch die draad beginnen, niet dan....en nee ik zie me hier op traf.org niet als reltroll
Ja mun zusje (maarja beste vriendin maar dan zo close alsof we echt zussen zijn) is dan wel wat raar met al haar interesses over massenmordenaars en lijken en zo...maar verder heel lief....en ja je moet toch ook ergens un beroep uitoefenen die je leuk vind, niks is erger als geen plezier in je bezigheden te hebben, je ziet het toch zo vaak dat mensen iets doen wat hun eigenlijk tegenstaat. En nee ze werkt dan liever niet met levende mensen....
Ach ja en in het italiaans stond zoiets in die trent van, je bent wel gezellig, waar is un leuke pub om verder te kletsen, heb het ook maar uit een wordenboek voor reizigers, hahaha, nee joh mun italiaans is in un half jaar op Italie te rijden nog lang niet zo goed dan mun nederlands.....maar ik ben bezig, talen leren maakt de wereld voor je groter, tis echt reuze handig meerdere talen te beheersen.
Ja mun ex kon echt van die ouwerwetse corsetten maken met ijzerne balijnen erin en zo, ze had konfektie gestudeert trouwens en ze is echt goed in, de winkel Masquerade en Moony's in Heerlen waren van haar en ze maakt nog steeds kleren voor Bizarre in Maastricht.
Heb je trouwens het getoeter gehoort, ben er 4 keer vandaag langs Boxmeer gereden
....zo en nu nog ff mun wekelijkse soap online kijken, heb ik onderweg weer gemist, en ja weer erbij in slaap vallen.....maar....dan wel dit keer in mun eigen nestje thuis, met de katten erbij en bij het wakkerworden met verse koffie van mun slaafje
Guten Nacht, Buona notte, Good night, Bonne nuit, welte rusten.....
Mara
-->
op hem was ik dan ook smoor verliefd, en ik wilde zelfs naar zijn huis lopen, das ver hoor *grijnzzz*