351 Amoena Breast Forms....iemand ERVARING ????

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Charlotte
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: do jun 14, 2007 20:26

351 Amoena Breast Forms....iemand ERVARING ????

Bericht door Charlotte »

Hi girls.....

Op dit ogenblik bezit ik de silicone borsten Transform Classic1 , en heb er al veel van genoten.....maar ik zou graag van die klevende tape af geraken.....daarom was ik aan het denken om mij die zelfklevende 351 Amoena Breast Forms
aan te schaffen.....maar ik ben bang dat ze niet goed of lang genoeg aan mijn borst zullen blijven kleven????

Wie heeft er ervaring met deze borsten???

Groetjes.........Charlotte

charlotje.b@skynet.be
I.G.Norance
dagelijks aanwezig
Berichten: 124
Lid geworden op: za dec 04, 2004 20:11

zelfhechtende borsten

Bericht door I.G.Norance »

Ik heb destijds beide gedragen.

De kleeflaag is niet voor eeuwig! Je krijgt er onderhoudsmiddelen bij.
En heb je een droge of vettige huid, dat maakt ook uit.
Het maakt weinig uit of je wel of geen zelfhechtenden draagt.
Want de gewone plakken in de bh aan je huid door enigzins zweten.
Mits met bh met volle cup. Maar dat moet toch anders zie je de 'aanhechting'.
Werkt de hechtlaag niet meer, dan heb je gewone goede protheses.

José
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

HAllo Charlotte,

wel ik gebruik ook Amoena contact protheses. Degene met een gedeelte onder de armen. Daarbij draag ik dan beugel BH's met een volle cup. De beugel ligt dan over het gedeelte onder de arm en daardoor blijft de prothese ook bij warm weer op zijn plaats zitten. Ik heb ze nu al 3jaar en als je ze elke dag goed schoonmaakt blijft de kleefkracht goed in stand.
Ik zou ze voor geen goud willen missen. Omdat gewone protheses toch bij bepaalde beweging meer in de BH hangen dan aan je lichaam zitten. Vergeet niet dat ze een behoorlijke gewicht kunnen hebben. Ik heb 85C en dan wegen ze ongeveer 500 gram per stuk.
Als het heel warm weer is en je veel zweet dan komen ze gegarandeerd los maar daarom draag je dan ook een BH. en s'winters kan ik ze met een strak topje zelfs zonder BH dragen. Maar dat doe ik niet zo gauw omdat ik volgens vriendinnen en BH tik zou hebben.
Wel ik hoop dat je hier iets mee kunt.
groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
Nicole-vt
dagelijks aanwezig
Berichten: 190
Lid geworden op: wo sep 03, 2003 23:12
Locatie: C'borg

Bericht door Nicole-vt »

Ik was van plan binnenkort ook voor de zelfklevende te gaan. Dus interessante info.

Vraag me al wel een tijdje af welke vorm nou het beste geschikt is. Volgens mij heb je 3-hoekige, peervormige en dan ook nog met een "flapje" onder je arm.
Welke vorm is nu het meest natuurlijk en mooi voor ons en kun je binnen de soort zelfklevende protheses ook nog kiezen voor een vorm?

Groet,

Nicole
Let it be..
Gebruikersavatar
Charlotte
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: do jun 14, 2007 20:26

Zelfhechtende borsten

Bericht door Charlotte »

Hi Jose , Bea....

Bedankt voor jullie info......alhoewel ik nog niet goed weet wat ik ga doen...ik hou toch zo van zonder BH te gaan....en/of met blote rug...maar misschien kan ik met deze zelfhechtende wel een fijner BHtje dragen??
Als ik goed begrijp , hoeven ze wel ondersteuning te hebben , maar niet zo stevig als met de losse prothesen??!!

Nicole.....je moet maar eens kijken op deze website The Breast Form Store.Uk .....en als je meer vragen hebt deze mensen helpen je goed verder hoor....wel in het Engels!!!

Groetjes.........Charlotte
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Inderdaad, als het weer niet te warm is, en je van zelf niet te veel zweet, en je je borsten onthaart en goed schoonmaakt (daar krijg je een middel voor bij aankoop), kan je zonder beha wel een poosje rondlopen (het ligt aan wat voor soort top je draagt, je huidstype en het weer.

En voor vragen in het nederlands (en eventuele aankoop) kan je vrijblijvend terecht bij http://www.zelfhechtendeborsten.nl/

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Charlotte
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: do jun 14, 2007 20:26

Zelf hechtende borsten

Bericht door Charlotte »

Hi Lisa

Ook bedankt voor de tip!!

Charlotte
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Lisa,

Ik heb zelf ook Amoena's via www.zelfhechtendeborsten.nl , mij lukt het nooit langer dan een halve minuut om zonder BH met die borsten te lopen zonder dat ze los laten. Soms (zweterig weer) is het zelfs met BH wel lastig en laten ze soms los (en dan plakt 't weer wel, en dan laat 't weer los, en dan plakt 't weer wel - dit zorgt soms ook voor brandblaren). Ik draag ze ook 's nachts in een sport-BH: 99 van de 100 nachten is het geen probleem, een enkele keer hebben de borsten een probleem om te plakken, ze gaan dan schuiven en dan is het wel vervelend. Ik gebruik dan een (heel knellend) bikini-topje om alles op z'n plek te houden.

In z'n algemeenheid ben ik zeer tevreden over de Amoena's.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Hoi, Frederique,

Het zou misschien te maken hebben met verschillen in huidstype, lichaamsbouw, vetgehalte, enz., enz., dat andere mensen andere ervaringen hebben. Ook misschien gewicht van de prothesen. Ik weet het niet. Ik heb weleens een hele nacht in de dingen geslapen (zonder beha, maar wel in een nachtjapon), en 's ochtends waren ze gewoon op hun plaats, maar het is ook gebeurt dat, als ik mijn beha afdeed, dat ze bijna gelijk afvielen.

Ik ken een paar mensen, als ze naar onze feesten bij Fun4Two, in het begin van de avond in een strapless jurk zonder beha de dingen dragen, om halverweg zich om te gaan kleden, omdat ze niet meer voor langere tijd willen blijven zitten.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Charlotte
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: do jun 14, 2007 20:26

Zelfhechtende borsten

Bericht door Charlotte »

Hi Girls

Ja ik ben nog steeds op zoek en heb nog geen beslissing genomen.....maar heeft iemand ervaring met volgende leverancier..

http://www.special-trade.eu/

Het lijkt me wel verdacht goedkoop??

Charlotte
I.G.Norance
dagelijks aanwezig
Berichten: 124
Lid geworden op: za dec 04, 2004 20:11

borstproheses.

Bericht door I.G.Norance »

ladies,

ik wil nog uit ervaing het volgende toevoegen. Misschien klinkt het niet zo aardig, maar het is wél goed bedoeld.

Wat jullie zouden willen is natuurlijke borsten, of wat er dan dicht bij komt.
De 3-hoekige van Amoena zijn prima. In een BH zie je ze niet, als je tenminste een volle cup hebt. Voelen prima aan, ook qua kleur goed.
De goedkope die ik in de hand gehad heb o.a. van Roheko b.v te Almere zijn ook qua kleur niet mooi.

Zelfklevend, wel de anderen schetsen al de problemen, en een volle C of D valt er door het gewicht eerder af dan een bescheiden B.

Houdt ook rekening met het feit dat mannen nu eenmaal een grotere borstkasomvang hebben dan vrouwen. Kies je een te grote prothese dan heb je ook grotere maat bloes of top nodig. En dan zijn de schoudernaden niet op de juiste plaats, de taille verkeerd, de lengte te lang of wat dan ook.
Probeer je mannelijke idee omtrent gewenste grootte niet op je eigen lijf te projecteren.

De prothes met duidelijke tepels niet doen. Vrouwen lopen niet de hele dag met stijve punten!

Groetjes van José (die in dit geval wéét waarover ze spreekt want van Amoena C-cup heb ik nu eigen-kweek B.)
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Re: Zelfhechtende borsten

Bericht door Bea-Smit. »

Charlotte schreef:Hi Girls

Ja ik ben nog steeds op zoek en heb nog geen beslissing genomen.....maar heeft iemand ervaring met volgende leverancier..

http://www.special-trade.eu/

Het lijkt me wel verdacht goedkoop??

Charlotte
wel Charlotte ik heb daar 1 van thuis. Het zijn nep silicone borsten die niet zo gemakkelijk de lichaamsvorm aannemen. De buitenkant is vrij hard en daardoor wel beter tegen beschadigingen. Maar ze zitten als een plankje tegen je lichaam. Als je iets goeds wil zou je toch de amoena's moeten proberen.
En wat Josee zegt is natuurlijk waar Bio vrouwen dragen graag dikkere BH's of een iets extra's over de tepel zodat je niet kunt zien hoe hun gemoedstoestand is.
Dus wil je als echte vrouw zijn zonder sexuele kenmerken dan neem je geen tepels.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

Bedankt in ieder geval voor de laatste twee reacties :) Zit er zelf ook over na te denken om aan het eind van het jaar Amoea zelfhechtende borsten te kopen. Zat ook over de tepels na te denken of ik die er bij aan zou schaffen en welke grote ik moest nemen. Dus maar niet doen denk ik nu :oops:
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Vergeet niet dat Amoena is een serieuse bedrijf, met een produkt voor wie hun primaire doelgroep vrouwen zijn die een (of beide) borsten verloren door borstkanker. De tepels zijn dus echt bedoeld om zo natuurlijk mogelijk te zijn, zodat de vorm van de prothese zo dicht mogelijk de natuurlijke overgebleven borst nabotst. De tepelsets zijn dus niet dezelfde als datgene wat 'Carrie' in SITC droeg, zelfs de grotere niet.

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Denise
dagelijks aanwezig
Berichten: 134
Lid geworden op: ma aug 25, 2003 19:06
Locatie: Drenthe

Bericht door Denise »

Charlotte,

Kijk ook eens hier: http://www.brueste24.de/

Er zijn protheses zonder tepels die heel aardig aanvoelen maar niet zelfhechtend zijn, je kan wel herbruikbare plakstrips erbij kopen.

Denise.
Er is altijd wel een goed moment
Plaats reactie