wat vond jij erger? lichaamsbeleving of sociale rolverd.?
Moderator: Moderators
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Interessante vraag, Mina!
Hier moest ik even over nadenken. Aan de ene kant is het duidelijk, ik vind het het meest erg als ik niet als meisje behandeld wordt. Daar heb ik dus ook maar mijn stem op uit gebracht. Aan de andere kant als ik er wel altijd echt als meisje had uitgezien, dan had dat probleem ook weer niet bestaan
groetjes, Arike (die niet echt heel ontevreden mag zijn over haar lichaam op een paar afgrijselijke details na
)
Hier moest ik even over nadenken. Aan de ene kant is het duidelijk, ik vind het het meest erg als ik niet als meisje behandeld wordt. Daar heb ik dus ook maar mijn stem op uit gebracht. Aan de andere kant als ik er wel altijd echt als meisje had uitgezien, dan had dat probleem ook weer niet bestaan
groetjes, Arike (die niet echt heel ontevreden mag zijn over haar lichaam op een paar afgrijselijke details na
Bij mij waren/zijn mijn ouders mij echt het duwen richting een jongenKimyy schreef:Mja gedwongen, je moet wel.
Ik heb het nooit als iets dwingends gezien, maar meer van 'als ik me maar 'zo' gedraag dan komt het wel goed'.
straf als ik me als meisje gedroeg
negeren toen ik aangaf een meisje te willen zijn op mijn 11e
etc