Mijn gezicht van de voorkant lijkt daar het meeste op, en dat vind ik prima.
Ideale gezichtsvorm voor een vrouw
Moderator: Moderators
-
I.G.Norance
- dagelijks aanwezig
ideaal?
Wat is ideaal, ik ben géén Barbie. Ook geen Jlo.
Ik ben tevreden met het feit dat men mij als vrouw in het dagelijks leven ziet én accepteert.
Met (te veel) plastic surgery loop je ook grote kans je karakter in je gezicht te verliezen.
O ja, en je blijft toch altijd je oude ik ergens zien, tevreden zal je nooit zijn.
Dus kijk ik nooit naar ´wat is ideaal´.
Ik ben Ik, José (die géén plastic surgery gedaan heeft!)
Ik ben tevreden met het feit dat men mij als vrouw in het dagelijks leven ziet én accepteert.
Met (te veel) plastic surgery loop je ook grote kans je karakter in je gezicht te verliezen.
O ja, en je blijft toch altijd je oude ik ergens zien, tevreden zal je nooit zijn.
Dus kijk ik nooit naar ´wat is ideaal´.
Ik ben Ik, José (die géén plastic surgery gedaan heeft!)
Re: ideaal?
Josee, ik ben het helemaal met je eens.
Wat is ideaal zijn??
Voor de een dit en de andere dat....
Het belangrijkste is dat je tevreden met jezelf kan zijn.
Gelukkig ben ik dat ook.
En wat dan, als anderen het geen ideaale plaatje vinden...
Groetjes,
Yildiz
Wat is ideaal zijn??
Voor de een dit en de andere dat....
Het belangrijkste is dat je tevreden met jezelf kan zijn.
Gelukkig ben ik dat ook.
En wat dan, als anderen het geen ideaale plaatje vinden...
Groetjes,
Yildiz
<(die géén plastic surgery gedaan heeft!)>
Bij mijn weten valt SRS ook onder plastisch chirurgie hoor, en een borstvergroting zeker.
Plastische chirurgie staat namelijk voor reconstructieve chirurgie, en in het geval van een SRS is het nog electieve chirurgie ook (= niet uit fysieke noodzaak/noodzakelijk uitgevoerde chirurgie.
Mila.
P.s: mijn gezichtsvorm houdt het midden tussen gezichtsvorm 1 en 2, en ik ben er erg blij mee.
Bij mijn weten valt SRS ook onder plastisch chirurgie hoor, en een borstvergroting zeker.
Plastische chirurgie staat namelijk voor reconstructieve chirurgie, en in het geval van een SRS is het nog electieve chirurgie ook (= niet uit fysieke noodzaak/noodzakelijk uitgevoerde chirurgie.
Mila.
P.s: mijn gezichtsvorm houdt het midden tussen gezichtsvorm 1 en 2, en ik ben er erg blij mee.