feest voor "beginners" ?

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Plaats reactie
saskia_b
daar ben ik weer
Berichten: 14
Lid geworden op: do sep 27, 2007 21:23
Locatie: in het brabantse land

feest voor "beginners" ?

Bericht door saskia_b »

Hoihoi,

Wat zou nou voor een "beginnende" TS een leuke gelegenheid zijn (feestje) om eens naar toe te gaan. Zonder dat je meteen jezelf voor leeuwen geworpen voelt?

thnx
liefs

Saskia
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Hoi Saskia,

Een T&T avond is heel laagdrempelig, en er is er altijd wel ergens een in de buurt. Is niet echt een feestje maar wel gezellig onder elkaar in een veilige omgeving. De feesten van Travestie.org zijn ook in een veilieg omgeving, dus dat kan je ook overwegen.

Irene
Kleine stapjes
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

je hebt pech Saskia, de TenT van Eindhoven was zaterdag, het was er lekker gezellig en ja wat Irene schrijft je bent er welkom en wordt er goed begeleid door de gastvrouwen. En je steekt er veel van op.'omdat je met soortgenoten in directe contact komt. maar wie weet zien we je er het volgende maand.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
saskia_b
daar ben ik weer
Berichten: 14
Lid geworden op: do sep 27, 2007 21:23
Locatie: in het brabantse land

Bericht door saskia_b »

Pech? that's my middle name.....
Maar ook daar zal wel eens een keer een eind aan komen neem ik aan....
Ik heb het momenteel razend druk met allerlei vervelende juridische conflicten met mijn ex... daar word je niet vrolijk van kan ik je vertellen. Morgen weer naar de advocaat :-? :cry: :evil:
Maar ik heb me wel voorgenomen om ,liefst snel, naar zo'n T&T feest te gaan, eindelijk weer eens iets leuks, iets om naar uit te kijken, iets voor mezelf...
Maar ik moet helaas dus noodgedwongen nog wel een slag om de arm houden vooral ook voor mezelf (en mijn portemonee). We shall see.
Voorlopig eerst maar eens overleven... ik zal me tevreden moeten stellen met het verzamelen van antwoorden op mijn vragen, dat gaat hier op deze site gelukkig goed :) dus ik hoef me niet te vervelen :wink:

liefs

Saskia
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Hallo Saskia,

Kijk ook gerust eens in de uitagenda op deze site.
Daar staan diverse mogelijkheden vermeld om uit te gaan. Je kunt dan zelf bepalen of het voor jou de moeite waard is om heen te reizen.
Zeker de T&T avonden zijn de moeite waard (zeker voor 'beginners').
De ene avond is wat drukker dan de ander en ook de ene avond zal mogelijk gezelliger zijn dan de ander, maar feit is dat je daar onder 'soortgenoten' een schat aan info kunt halen.
Ook onze 'eigen' feestavond is een laagdrempelige mogelijkheid waarbij het echte uitgaan prima te combineren is met het opdoen en uitwisselen van ervaring(en).
Deze avond staat vooralsnog gepland op 20 december, houdt de site in de gaten voor meer info.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
René(e)
ff weer wat posten
Berichten: 32
Lid geworden op: ma apr 23, 2007 17:48
Locatie: walcheren zeeland

Bericht door René(e) »

Hallo Saskia, Welkom op deze site.
Hopenlijk vind je hier de nodige vriendinnen die je kunnen bijstaan in je zoektocht naar je ware identiteit.
Lieve groetjes uit Zeeland.
liefde is vergangkelijk, maar travestie is 'n deel van je leven!
Lesly
dagelijks aanwezig
Berichten: 81
Lid geworden op: di jul 31, 2007 21:02
Locatie: Amsterdam

Bericht door Lesly »

Wil ook is een keer heen alleen geen auto in de trein is zo ongemakkelijk
ach ja ooit... :lol:
Sem
dagelijks aanwezig
Berichten: 125
Lid geworden op: do apr 20, 2006 18:37
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Bericht door Sem »

Ben toch niet meer bang of angstig, ik stap nog altijd de deur uit van men neemt mij maar zoals ik ben en als niet dat zijn het ook niet mijn echte vrienden, en .......... men maar op. Ik ben nu heel makkelijk geworden, ik ben ik klaar daar doet men het maar mee. :wink:
En voor de leeuwen geworpen ach, iedereen is verschillend, ik ook, en over iedereen valt wel wat op te merken, en als we zo doorgaan is het einde nog niet in zicht, wees trots op jezelf laat jezelf zien :D
Veni, vidi, Vici--- Ik kwam, Ik zag, Ik overwon
Plaats reactie