Miss Etam

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Wat zijn jouw ervaringen in een Miss Etam zaak

Goed
18
64%
Matig
8
29%
Slecht
2
7%
 
Totaal aantal stemmen: 28

tijgertje
ForumFan
Berichten: 387
Lid geworden op: di jun 27, 2006 8:35

Bericht door tijgertje »

Ik ben er wel eens geweest
Wel aardige bediening, maar niks wat ik leuk vind

misschien als ik 20 jaar ouder ben :P
Gebruikersavatar
petrag
dagelijks aanwezig
Berichten: 107
Lid geworden op: vr mar 02, 2007 16:42
Locatie: enschede

Bericht door petrag »

Ook ik kom er wel eens maar het is ook mijn stijl van kleden niet.

liefs petra
wees niet man of vrouw, maar wees een mens
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

fenna69 schreef:innemen is makkelijker dan uitleggen en of verlengen hoor :)
Misschien wel, ik kan het alle drie niet. Dat neemt ook niet weg dat het stom is dat men denkt dat je minimaal maat 38 moet hebben als je lang bent. Gelukkig kan ik op andere plekken wel slagen.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
joy-ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za jan 28, 2006 11:07
Locatie: arnhem
Contacteer:

Bericht door joy-ts »

mijn ervaring met Miss Etam in Deventer was perfect te noemen. Mijn baas betalde een make-over(kleding en kapper). Als ts tussen alleen vrouwelijke collega's hebben we een goede service gehad en veel gelachen. Later moesten we zelfs terugkomen om het eindresultaat te laten zien.

Joy
Gister durfde ik te strijden, vandaag durf ik te winnen.
Gebruikersavatar
Sticky
ForumFan
Berichten: 368
Lid geworden op: zo jun 10, 2007 5:18

Bericht door Sticky »

Avonturen bij Miss Etam....
Ik heb bij deze winkel al een aantal prima ervaringen opgedaan. Het is niet bepaald het toppunt van hip wat ze daar hebben, maar juist voor een beetje minder opvallend en toch smaakvol, en voor basics, slaag ik er best goed.

Ik heb er wel eens tussen hordes gehoofddoekte moslima's een spijkerjackie gepast en afgerekend, dat was echt heel leuk en de blikken waren niet anders dan toen ik bij Didi liep te neuzen...

Maar gisteren verliep heel anders! Ik was met een vriendin gaan winkelen, en we gingen samen richting kleedkamers. Vol ongeloof vroeg de verkoopster of ik zelf wilde passen, en ook al zei ik ja, ze kon er met haar verstand niet bij. Dus mochten we niet meer meenemen dan voor 1 persoon was toegestaan, een stuk of 6 dingetjes. Ik werd dus nauwelijks getolereerd door haar, ook niet toen ik een eigen kleedkamer in ging, en ik liet mijn verontwaardiging daarover blijken.
Het werd een beetje actie-reactie, zij hield haar poot stijf en bleef me dingen laten terughangen, ik smeet het steeds meer haar kant op en zei dat ze zo niet veel ging verkopen. Heel ongezellig allemaal.

Uiteindelijk wist ik nog een pullover en een pantalon te vinden, ook omdat ik het leuke winkeldagje met die vriendin niet wilde verpesten.
Toen kwam er een verkoopster naar me toe en vroeg me op haar aardigste toon of ik geslaagd was.
Ik zei ja, eh... eerlijk gezegd ondanks die verkoopster bij de kleedkamers.
Ze excuseerde zich voor haar collega en zei dat ze het niet begrepen had. En dat bij Miss Etam 'mannen' en trava's absoluut welkom zijn, ook om te passen, en dat ze het haar collega nog eens goed zou uitleggen hoe ze daarmee om hoort te gaan.

Wat ook heeft meegespeeld, ik voelde mezelf zo vreselijk man gisteren, daags na een laserbehandeling, mijn gezicht zag er niet uit, en ik had een slechte haardag, zul je altijd zien.
Als ik me lekker vrouwelijk voel en er zo uit zie, heb ik dit soort problemen nooit. Dan had ik de eerste verkoopster meteen vriendelijk uitgelegd wat precies de bedoeling was.

Ik ga nooit meer winkelen daags na een laserbehandeling, maar bij Miss Etam kom ik vast nog weleens terug.

Sticky
monique_38
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: za jan 31, 2004 17:45

Bericht door monique_38 »

liep vorige week in assen en daar komt ook een outlet store van miss etam. gr Sylvia_38 :wink: :wink: :wink: :P
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

HE Sylvia bedankt voor de info.
groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Plaats reactie