Zo doet Patricia dat

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Even ter verduidelijking: nadat Johnn en ik gisteravond bezig waren geweest om meerdere malen dit soort troep op te ruimen, was ik vanochtend ook aan de gang gegaan, toen ik mij bedacht, dat omdat iedereen hier een mening heeft over hoe wij de site onderhouden, ze ook recht hebben om te delen in waarom wij niet altijd tijd hebben om nuttiger dingen voor de site te doen, en waarom wij soms ook minder geduld hebben.

En @Mara: pubergedrag? is meer iets voor een kleuter.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Lianne
dagelijks aanwezig
Berichten: 103
Lid geworden op: di dec 12, 2006 17:52
Locatie: venlo
Contacteer:

Bericht door Lianne »

Hoi Lisa en John, en de rest die hier achter de schermen zich inspant voor deze site.

Voor mij persoonlijk vindt ik dat jullie goed bezig zijn, jullie stopppen er veel tijd en energie in, en zeker in deze omstandigheden van de laatste tijd vindt ik dat bewonderingswaardig en echt wel top.
Je zult er maar aan moeten beginnen om de troep van anderen op te ruimen, enige laag bij de grond reacties die hier in de rondte vliegen door sommige personen.
Deze acties vindt ik echt verwerpelijk.

Denk dat jullie geduld inderdaad erg op de proef gesteld wordt, zeker door de kritiek die er ook is, ze moeten het zelf maar eens doen, komt wel een beetje meer bij kijken dan hier alleen lezen en schrijven.
Dus bij deze wil ik jullie een steuntje in de rug geven, en hoop ik echt dat er hier weer een beetje rust komt, zodat we allemaal weer op een eerlijke manier met elkaar om kunnen gaan.

En jou Lisa wens ik veel sterkte in de moeilijke tijd waarin je nu zit.

groetjes Lianne

(Tsja ik schrijf hier niet zo heel veel, maar lees wel veel, waar ik soms best wel iets aan heb, alleen de laatste tijd is dat toch wel iets minder)
Gebruikersavatar
Lianne
dagelijks aanwezig
Berichten: 103
Lid geworden op: di dec 12, 2006 17:52
Locatie: venlo
Contacteer:

Bericht door Lianne »

Oeps had het eigenlijk in een ander draadje willen plaatsen :oops:
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Lianne schreef:Oeps had het eigenlijk in een ander draadje willen plaatsen :oops:
Past hier ook hoor Lianne :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

dat past bijna overal wel :)
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Lisa, ik ben het bij mijn bericht in een andere topic vergeten, maar heel veel sterkte en beterschap. En ik besef hoeveel werk het is. Ben ooit mede-beheerder geweest bij een community op compuserve in de tijd dat internet een beetje begon te komen. Niet bepaald makkelijk werk. Toch als het een beetje lukt kan het ondanks de negatieve dingen die hier nu zo af en toe gebeuren een goed gevoel geven als je kijkt naar wat wel goed is en gaat.
Voor alle beheerders, petje af, probeer het zo goed mogelijk te blijven doen, hoe moeilijk het ook is, en probeer ook vooral er plezier in te blijven houden, want dat is toch wel belangrijk dat dat nog een beetje lukt !
Plaats reactie