Lief gezin gezocht!

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Paulien Kluver
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: ma apr 07, 2008 21:47
Contacteer:

Lief gezin gezocht!

Bericht door Paulien Kluver »

Ik zit in het eindexamenjaar van de FotoAcademie en ik zou graag een documentaire fotoreportage willen maken over een gezin, waarvan de vader een moeder wordt, of al is geworden. Of omgekeerd, een gezin, waarin de moeder een vader wordt. Ik wil in beeld brengen wat deze verandering van geslacht voor veranderingen in het gezin met zich mee brengt. Hoe gaan de kinderen er mee om, doen ze andere dingen met hun nieuwe moeder dan met hun vroegere vader? Hoe zit het met de partner, vinden ze samen een nieuw geluk? Dit soort dingen wil ik graag onderzoeken en vastleggen, door het gezin een tijd te volgen. Ik besef me dat dit een zeer moeilijk onderwerp is, maar juist daarom wil ik er een mooie, eerlijke en integere fotoserie van maken. Alles in overleg met de gezinsleden, zij kunnen zelf aangeven wat wel en niet gefotografeerd mag worden. Wie zou mij kunnen helpen? Alvast dank voor je reactie! Groetjes, Paulien
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Hallo Paulien, je oproep geplaatst op de partnergroep. Ben benieuwd of er een reaktie komt, lijkt me best moeilijk in zo'n proces . Er staat me iets van bij dat er eerder hierover een document gemaakt is. Moet hier terug te vinden zijn, succes he,
groetjes Elsa :wink:
Plaats reactie