brit veranderd in vrouw
Moderator: Moderators
Ja, ik vraag me af of t geen hoax is
Valt me ook op dat man-vrouw transities hoe dan ook nog steeds kermisartikelen zijn voor de media.
Kan op m'n kop gaan staan maar blijf als freak gezien worden hoe k*t dat ook is. En verdraagzaamheid is in t algemeen al ver te zoeken sowieso.
Valt me ook op dat man-vrouw transities hoe dan ook nog steeds kermisartikelen zijn voor de media.
Kan op m'n kop gaan staan maar blijf als freak gezien worden hoe k*t dat ook is. En verdraagzaamheid is in t algemeen al ver te zoeken sowieso.
Ik droom, dus ik ben.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Tenzij er een reden is waarom Terry's lippen er uitzien alsof zijn lippenstift vervaagd is, zeg ik ook hoax.
Enneh, Sanne, het is duidelijk dat jij je niet helemaal begrepen voelt en dat spijt me voor je, maar zolang je foto's van je achterwerk op een forum post, zou je jezelf toch eens moeten afvragen of je niet misschien heel erg op je eigen vrouwbeeld aan het kicken bent. Dat heeft namelijk meer met travestie dan met genderdysforie te maken. Je zou het ook autogynefelie kunnen noemen en dan ben ik het met de media eens dat het wel heel erg interessant is dat er mannen bestaan die vanuit een auto erotische gedachte tot castratie komen. Gelukkig heb je al aangegeven geen srs te willen. Hou die gedachte vast. En wees vooral trots.
Enneh, Sanne, het is duidelijk dat jij je niet helemaal begrepen voelt en dat spijt me voor je, maar zolang je foto's van je achterwerk op een forum post, zou je jezelf toch eens moeten afvragen of je niet misschien heel erg op je eigen vrouwbeeld aan het kicken bent. Dat heeft namelijk meer met travestie dan met genderdysforie te maken. Je zou het ook autogynefelie kunnen noemen en dan ben ik het met de media eens dat het wel heel erg interessant is dat er mannen bestaan die vanuit een auto erotische gedachte tot castratie komen. Gelukkig heb je al aangegeven geen srs te willen. Hou die gedachte vast. En wees vooral trots.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Ja, ik vind je wel een beetje hard uit de hoek komen hier, maar...Morbide schreef:Tenzij er een reden is waarom Terry's lippen er uitzien alsof zijn lippenstift vervaagd is, zeg ik ook hoax.
ja, ik zie het als... ehh... noodles dan maar.
Assorti... ik zie het wel als een glijdende schaal.
Plus, ik mag dan wel op m'n eigen vrouwbeeld kicken, maar er is geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om terug helemaal mannenlijk te gaan.
Puur een tv zou zich 'verkleden' maar in het dagelijkse leven als man gaan en geen probleem daar mee hebben.
Ik ga echt geen baard meer laten staan, hier, ik ben m'n namen al aan het veranderen, ik gebruik al jaren hormonen,
wat ben ik dan?
Iets tussen TV en TG?
Heb je wel anderen hun profielfoto's gezien hier? Van TS'en bedoel ik dan? Weet je nog te herinneren dat er ook een al weer oudere TS zich destijds naakt heeft laten fotograferen, is dat meteen TV'erig?
Eens 'biologische' meisjes en vrouwen (van bv ook in de 30 hun profielfoto's op forums gezien? Die hebben soms ook wel eens strakke jeans of pikanter spul aan op die foto's.
Het is maar net hoe je naar de dingen kijkt.
Maar goed, ik moet je gelijk geven dat ik idd er wel in een bepaalde mate op kick en vooral als m'n omgeving me helemaal accepteert er in.
Maar dan bedoel ik ook m'n hele zijn, m'n gevoeligheid, ook als ik onopvallende kleren aanheb.
Ik droom, dus ik ben.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ach... Morbide heeft in 2004 een maand of wat met veel enthousiastme geprobeerd mij in het hokje TV te stoppen. 't Was voor mij een heel leerzame ervaring, ook al was ik wit-heet op haar in die tijd.
Niet te veel van aantrekken, zou ik zo denken. Iedereen heeft recht op zijn/haar eigen mening, maar alleen jij weet wat je voelt...
Groetjes,
Frederique
Niet te veel van aantrekken, zou ik zo denken. Iedereen heeft recht op zijn/haar eigen mening, maar alleen jij weet wat je voelt...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Wel het zou kunnen dat die brit elke dag verkeerde kip eet. Ik had een neefje die ook dol op kip was, tot hij borsten kreeg. Toen bij onderzoeken zijn eetgewoonten boven tafel kwam werd hem de kip verboden en de borsten verdwenen weer.
Dat was in de tijd dat veel dieren verkeerde groei hormonen kregen. Maar dat zou in Engeland nog wel steeds zo kunnen zijn.
Groetjes Bea.
Dat was in de tijd dat veel dieren verkeerde groei hormonen kregen. Maar dat zou in Engeland nog wel steeds zo kunnen zijn.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
-
ik ben hier niet meer
- Forumdiva
Ik heb me in alle publicaties of wat dan ook in de media nooit een kermisartikel gevoeld, maar me ook nooit zo LATEN behandelen, want dat sta je dan zelf ook min of meer toe, of je hebt geen goede afspraken gemaakt. Als ik kijk naar mijn foto afgelopen dinsdag in de krant en de tekst erbij was dat meer om te zorgen dat er meer begrip komt voor transseksualiteit. En in feite zie je ook gewoon een vrouw zitten. En nog niemand heeft me nageroepen of wat dan ook (nou ja, ook 2 dagen weggeweest, maar bij de mensen die me niet kennen is de herinnering aan die foto bij meeste mensen toch al vervaagd, ze zullen eerder de 2 maffe bassets (honden) onthouden die ook op foto staan).San10 schreef:Valt me ook op dat man-vrouw transities hoe dan ook nog steeds kermisartikelen zijn voor de media.
-
ik ben hier niet meer
- Forumdiva
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Nou, dan was je idd geen spectaculaire kermisartikel voor op de voorpagina..... met andere woorden, het is dus een serieus goeie artikel geworden voor diegenen, die dieper gaan lezenNannette schreef:Het is (helaas) niet op de website van het AD geplaatst, waar het Rotterdams Dagblad een onderdeel van is.
-
ik ben hier niet meer
- Forumdiva
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Is wel een beetje een vreemd artikel dat van die man die langzaam aan het veranderen is maar ok het kan natuurlijk..Wel rot voor hem als dat nou eens bij iemand gebeurt die ook graag vrouw zou willen zijn zonder de medicijnen dan zou dat wel fijn zijn maar ok dit is gewoon een man die een man wil blijven..

Groetjes Prescilla
Ik heb dus ook in het ad gestaan en was inderdaad een mooi artikel..En heb er dus ook alleen maar leuke reacties op gehad..Hieronder het artikel van mij.hij is wat aan de grote kant maar dan is het ook te lezen zal ik dan maar zeggen..Ik heb gehoord van de fotograve dat er 4 transsexuelen gefotografeerd zouden worden om zo een duidelijk beeld te geven met dat wij ook maar gewoon mensen zijn..Nannette schreef:Het gaat vooral om de foto, de tekst is kort en pakkend, en is gedaan in het kader dat de stad Rotterdam de komende tijd meer aandacht aan de vrouw in de stad gaat geven als thema.

Groetjes Prescilla
Groetjes Prescilla
-->