Ik vind dit een erg belangrijke vraag voor iedere mens.....heel veel depressies worden juist daarom veroorzaakt omdat iemand in zijn relatie bvb of in zijn uppie zijn seksuele fantasieën niet kan uitleven of het durft uit te leven....
....ook Ts*watdanook zitten volop met hun seksualiteit, of het nou die ene bepaalde travestiet is, voor wie het omkleden bij het genot hoort, of de TG in het appartement onder jou, die als man nooit kon uitleven wat die nu wel kan met een grotendeels door hormone vervrouwelijkte lichaam bvb, of die trans, die alleen nu fatsoenlijk vrouw kan zijn omdat de piemel voorgoed omgetovert is tot neovagina en ze sociaal is geïntegreerd......ieder heeft zo zijn eigen fanstasieën wat bij een uitermate vervult seksleven hoort......we are all mammles of hoe zeggen die engelsen het.....
Dus ben jij überhaupt zo ver je eigen seksuele fantasieën te accepteren en kun jij ze ook uitleven en vooral....vind jij vervulling erin
Ik had voor mun transitie wel een heftig seksleven maar iets kloptde altijd nie zo zoals ik het graag had gehad.....ik ben wel altijd uitermate tevreden geweest met wat mij de natuur aan seksuele fantasieën meegegeven heeft, kon dit ook grotendeels uitleven, maar iets knaagde en dit knagende werd constant groter en ik moest zo bleek daaraan wat doen....in mijn geval dus die transitie en het heeft gemaakt dat ik nu nog veel vrijer met seksualiteit kan omgaan, ook was ik toen al nie preuts......
Ik denk, seksuele fantasieën heeft iedereen, dus lijkt me dit een leuk onderwerp om over te discuteren en te pollen.....
groetjes
Mara
-->