Opschonen lang niet gebruikte namen

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Amber,

Klopt. Ze hebben er al minstens 1000 weggehaald, want de teller van het totaal aantal profielen heeft ook wel eens op 3500 gestaan. Alleen het forumbeheer heeft ook andere prioriteiten en een thuisfront... Men heeft wel eens een oproep voor meer vrijwilligers gedaan, maar ik heb er sindsdien weinig meer van gehoord. Misschien een goed voornemen voor 2009? :wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Ik ben op dat gebied echt n digibeet, anders had ik je graag geholpen :)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Silvia_
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mar 26, 2005 16:35

Re: Opschonen

Bericht door Silvia_ »

Nannette schreef:
Chloe'tje schreef:Er is toch een verschil tussen een profiel en een forum account?
Ja, profiel kun je zelf verwijderen, forum account niet.
Volgens mij zijn er nog meer verschillen tussen een profiel en een forum-account. Mijn profiel heb ik jaren geleden al verwijderd. Mijn naam heb ik in het forum-account gewijzigd en wat mij betreft mogen alle onderwerpen die ik heb aangemaakt ook verwijderd worden. Eigenlijk ben ik zo dom geweest om een account op dit forum aan te vragen. :(
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Frederique schreef:
Men heeft wel eens een oproep voor meer vrijwilligers gedaan, maar ik heb er sindsdien weinig meer van gehoord. Misschien een goed voornemen voor 2009?
Komt me bekend voor ;-)

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie