Tanden
Moderator: Moderators
Pfff vandaag mijn eerste behandeling gehad voor mijn kronen. Gek genoeg heb ik vannacht erg slecht geslapen. Na vier operaties waar ik mijn hand niet voor omdraaide heeft deze eerste behandeling me meer gedaan dan die operaties. Vandaag hebben ze mijn oude kronen verwijderd en daar was ik best bang voor.
Gelukkig is alles prima verlopen (zelfs de verdovingsprik deed geen pijn
) en na een uur mocht ik weer naar huis. Donderdag gaan ze mijn tanden helemaal afslijpen en noodkronen er op zetten. Drie in het totaal. Die worden er dan de 22ste opgezet. Kan nu al niet wachten.
Het resultaat
Het resultaat:
Voor:

Na:

Voor:

Na:

- Chantal C.
- Forumdiva
You're welcome!
Ik kan me ontzettend goed voorstellen dat het ook emoties bij je los maakt.
Ik zit met vreselijk ongeduld en smart te wachten tot het 6 oktober is. p 6 oktober ga ik naar San Francisco voor FFS. Naar wat ik begrepen heb, heb jij ook een gezichtsvervrouwelijkende operatie gehad, toch?
Ik probeer m'n verwachtingen niet al te hoog te zetten, om te voorkomen dat het straks tegen zal vallen.
Als ik vragen mag, waar heb jij de operatie gehad? Viel het resultaat mee?
Ik kan me ontzettend goed voorstellen dat het ook emoties bij je los maakt.
Ik zit met vreselijk ongeduld en smart te wachten tot het 6 oktober is. p 6 oktober ga ik naar San Francisco voor FFS. Naar wat ik begrepen heb, heb jij ook een gezichtsvervrouwelijkende operatie gehad, toch?
Ik probeer m'n verwachtingen niet al te hoog te zetten, om te voorkomen dat het straks tegen zal vallen.
Als ik vragen mag, waar heb jij de operatie gehad? Viel het resultaat mee?
Nou ik heb inderdaad een kleine FFS gehad waarbij ze mijn voorhoofd mijn kaaklijn en mijn kin gedaan hebben. Nu ik er op terugkijk denk ik dat die kaaklijn niet zo heel belangrijk was maar het voorhoofd wel. Wat ga jij laten doen en door wie? Ik heb het gewoon in de VU laten doen door dr Becking een kaakchirurg. Oh ja ik heb natuurlijk ook een neuscorrectie gehad maar dat was al in 2001 dus die vergat ik even. Ook in de VU bij dr Plaat. Het totale resultaat is bevredigend in ieder geval al zou ik nog wel een ooglidcorrectie willen hebben aangezien mijn oogleden wat te ruim zijn gaan zitten door die voorhoofdscorrectie.
Geen mannennagels (zonder nagellakJoanne schreef:Hehehe ik wordt liever gebeten door een man. In mijn nek graag:o)
* = Die naam komt uit een 20-30 jaar oud kinderboek over sprekende auto's die ook hun tanden kunnen poetsen.
Laatst gewijzigd door Josette op wo jun 30, 2004 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
liefs, Josette
Succes Abby met de operatie in San FranciscoAbby schreef:Ik zit met vreselijk ongeduld en smart te wachten tot het 6 oktober is. p 6 oktober ga ik naar San Francisco voor FFS. (...)
liefs, Josette