Was weer raak het weekend

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

WilmaB
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door WilmaB »

Mara schreef: Jou wens ik het zelfde als Joanne net :wink: dat je dus de kunst niet verleert,. DIE ene eruit te pikken, die je gelukkig maakt :D 8)

Mara
Die ENE vinden ze nooit, die heb ik namelijk al enne die krijgen ze niet. :lol: :wink: :lol: :wink: :lol:

xxxxxxxjes,
Wilma.
Groetjes,
Wilma aka FunnyHappyPiper aka Whocares aka Transcommunity
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

WilmaB schreef:Die ENE vinden ze nooit, die heb ik namelijk al enne die krijgen ze niet. :lol: :wink: :lol: :wink: :lol:

xxxxxxxjes,
Wilma.
Wilma, pas maar op dat die 2 niet komen en jou DIE ene afpakken :D :D 8) :D :wink: :wink:
Trouwens, ik heb er geen interesse, ik heb mijn flirt Angelo en ik kijk goed dat dit een flirt blijft en niet meer word, die is namelijk zooooooo sweet, dat het teveel andere ook vinden :-? :-? :-? geen zin in concurrentie :roll: :roll: :roll:

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Mara schreef:
Chantal C. schreef:
Ach niet alle mannen zijn hetzelfde. Dat geldt voor vrouwen net zo goed. Sommige vrouwen kunnen ook erg bot en debiel doen. Het blijft een kunst om de juiste man er tussen uit te pikken.
Jou wens ik het zelfde als Joanne net :wink: dat je dus de kunst niet verleert,. DIE ene eruit te pikken, die je gelukkig maakt :D 8)
Gewoon geduld hebben. Niet te desperaat opzoek gaan. Overigens zoek ik zelf niet, ik loop er wel tegen aan ooit (letterlijk of figuurlijk).
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ben niet op zoek :roll:
Alhoewel, in feite toch :oops: :oops:
Maarja, al dan niet op de 3benigen onder ons :wink:

xmarax
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Re: Was weer raak het weekend

Bericht door petra_ »

Joanne schreef:. Een of ander verdwaald jong kwam om me heen dansen en vroeg ineens of ik mijn *** nog had.
Klinkt als een "bewonderaar". Die lui snappen er niks van en denken dat ze God's gift zijn aan transen. Als je nog pre op was geweest, dan had ie je vast een leuke avond willen bezorgen. Als blijkt dat je post op bent is voor hen de lol er letterlijk af... Ik maak zulk soort mannetjes ook wel eens mee. Die hebben mooi pech, want ik leen me niet voor uitingen van hun latente homoseksualiteit. Die misbaksels denken je nog een plezier te doen ook. Laat ze lekker een travestiet zoeken om op te geilen. Goed gedaan, eigenlijk had je nog veel harder moeten trappen.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Re: Was weer raak het weekend

Bericht door Lisa met een S »

petra_ schreef:Klinkt als een "bewonderaar". Die lui snappen er niks van en denken dat ze God's gift zijn aan transen. Als je nog pre op was geweest, dan had ie je vast een leuke avond willen bezorgen. Als blijkt dat je post op bent is voor hen de lol er letterlijk af... Ik maak zulk soort mannetjes ook wel eens mee. Die hebben mooi pech, want ik leen me niet voor uitingen van hun latente homoseksualiteit. Die misbaksels denken je nog een plezier te doen ook. Laat ze lekker een travestiet zoeken om op te geilen. Goed gedaan, eigenlijk had je nog veel harder moeten trappen.
Ehhh, neee, bedankt voor de aanbod, maar liever niet, wat mij betreft.

Lisa :wink:
If all else fails, buy new shoes
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hehehe laat ie maar gewoon zijn rechterhand gebruiken. Doet die tenminste ook wat in plaats van alleen bier hijsen
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Jau, en in de linker hand een foto van je :wink: :lol: :wink: :D

Mara
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Mocht ie willen hahaha
Mara