Die ENE vinden ze nooit, die heb ik namelijk al enne die krijgen ze niet.Mara schreef: Jou wens ik het zelfde als Joanne netdat je dus de kunst niet verleert,. DIE ene eruit te pikken, die je gelukkig maakt
![]()
![]()
Mara
xxxxxxxjes,
Wilma.
Moderator: Moderators
Die ENE vinden ze nooit, die heb ik namelijk al enne die krijgen ze niet.Mara schreef: Jou wens ik het zelfde als Joanne netdat je dus de kunst niet verleert,. DIE ene eruit te pikken, die je gelukkig maakt
![]()
![]()
Mara
Wilma, pas maar op dat die 2 niet komen en jou DIE ene afpakkenWilmaB schreef:Die ENE vinden ze nooit, die heb ik namelijk al enne die krijgen ze niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
xxxxxxxjes,
Wilma.
Gewoon geduld hebben. Niet te desperaat opzoek gaan. Overigens zoek ik zelf niet, ik loop er wel tegen aan ooit (letterlijk of figuurlijk).Mara schreef:Jou wens ik het zelfde als Joanne netChantal C. schreef:
Ach niet alle mannen zijn hetzelfde. Dat geldt voor vrouwen net zo goed. Sommige vrouwen kunnen ook erg bot en debiel doen. Het blijft een kunst om de juiste man er tussen uit te pikken.dat je dus de kunst niet verleert,. DIE ene eruit te pikken, die je gelukkig maakt
![]()
![]()
Klinkt als een "bewonderaar". Die lui snappen er niks van en denken dat ze God's gift zijn aan transen. Als je nog pre op was geweest, dan had ie je vast een leuke avond willen bezorgen. Als blijkt dat je post op bent is voor hen de lol er letterlijk af... Ik maak zulk soort mannetjes ook wel eens mee. Die hebben mooi pech, want ik leen me niet voor uitingen van hun latente homoseksualiteit. Die misbaksels denken je nog een plezier te doen ook. Laat ze lekker een travestiet zoeken om op te geilen. Goed gedaan, eigenlijk had je nog veel harder moeten trappen.Joanne schreef:. Een of ander verdwaald jong kwam om me heen dansen en vroeg ineens of ik mijn *** nog had.
Ehhh, neee, bedankt voor de aanbod, maar liever niet, wat mij betreft.petra_ schreef:Klinkt als een "bewonderaar". Die lui snappen er niks van en denken dat ze God's gift zijn aan transen. Als je nog pre op was geweest, dan had ie je vast een leuke avond willen bezorgen. Als blijkt dat je post op bent is voor hen de lol er letterlijk af... Ik maak zulk soort mannetjes ook wel eens mee. Die hebben mooi pech, want ik leen me niet voor uitingen van hun latente homoseksualiteit. Die misbaksels denken je nog een plezier te doen ook. Laat ze lekker een travestiet zoeken om op te geilen. Goed gedaan, eigenlijk had je nog veel harder moeten trappen.