Het grote verschil?

Algemeen

Moderator: Moderators

Hoe zie je jezelf en doe je dit soort dingen ook?

TV -- nee
9
17%
TV -- ja
9
17%
TG -- nee
7
13%
TG -- ja
10
19%
TS -- nee
11
21%
TS -- ja
6
12%

Totaal aantal stemmen: 52

kim dietrich
ForumFan

Bericht door kim dietrich »

Irene schreef:Opgewonden raken over kleding, nou nee.
Hallo Irene,

moet ik dat nu echt geloven? Waarom draag je dan b.v. een bh? Een tijdje geleden hebben we hier op travestie.org een poll gehad of men sex in combinatie met travestie niet opwindender vond dan gewoon en bijna iedereen gaf toch wel aan dat er een soort koppeling was. Ik lees op het moment bij tijden in het boek van Vennix (nog al een pil) en de gegevens die hij verzameld heeft laten b.v. wel zien dat die seksuele opwinding bij T's varieert, maar dat er voor de verschillende groepen toch altijd wel een bepaalde minimale opwinding blijft. Ook uit ander onderzoek onder b.v. transen dat hij vermeldt, blijkt dat ze nog een bepaalde opwinding ervaren hoewel ze zich dat vaak niet meer bewust zijn. Ik ben benieuwd naar je reactie.

Groetjes,

Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Hi Kim,

Allereerst staat het je natuurlijk vrij om te geloven wat je wil. Of het dragen van een BH iets te maken heeft met 'seksuele' opwinding, daar heb ik nog nooit zo bij stil gestaan eerlijk gezegd. Natuurlijk geeft het aantrekken dragen van leuke kleding wel een zekere opwinding, maar in mijn vorige bericht doelde ik op seksuele opwinding, en die ontbreekt bij mij echt. Het is meer de soort opwinding die gepaard gaat met een achtbaan, of sport, maar voor de rest is het vooral rustgevend. In de pubertijd heb ik natuurlijk ook wel geexperimenteerd met sexuele fantasien in combinatie met omkleding (het verliefd zijn op je alter ego), maar ik geloof toch dat dat meer een koppeling was van twee gelijktijdig opkomende gevoelens, dan dat ze direct met elkaar te maken hebben. Het is goed mogelijk dat ik dat mis heb hoor, tenslotte ben ik nog altijd op zoek naar mezelf.

Irene
Kleine stapjes
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Irene schreef:...tenslotte ben ik nog altijd op zoek naar mezelf.
Als je jezelf vindt, doe jezelf dan de groetjes van mij... :D :wink:

Lisa :P
If all else fails, buy new shoes
kim dietrich
ForumFan

Bericht door kim dietrich »

Hallo Irene,

bedankt voor je antwoord. Ik denk dat ik het wel begrijp. Ik maak zelf iets soortgelijks door. Verkleed jij je veel? Zou je (veel) vaker verkleed willen zijn?

Groetjes,

Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Hi Kim,

Het liefst zou ik me maar 1 keer meer willen verkleden, maar dat zit er (voorlopig) niet in. Het omkleden opzich gaat bij vlagen, dan weer hele tijden vrijwel iedere dag, dan weer een poos niet. Het gaat uiteindelijk niet om de kleding, en ook niet om het lichaam trouwens, wat ik in een andere draad iemand heb horen beweren, maar wat er in je hoofd gebeurt.

Irene
Kleine stapjes
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Nou zie ik deze pool voor het eerst en ja hoor,waar staat androchine??
Maar goed ik heb gestemd als travie,daar ik het liefst slaap in god,s kostuum is mijn antwoord nee.
Opwinding is soms wel en vaker totaal niet aan de orde,soms loop ik de hele dag in een kort jurkje en een maillot omdat dat beter zit dan herenkleding dan maak ik mijzelf ook niet altijd op.
Als mijzelf "" Androchine'' draag ik vaak dames strech spijkerjeans maar toch zodra ik thuis kom dan trek ik een jurkje of een jazzpant aan met wijde pijpen zoals een ander een joggingbroek aantrek.Van opwinding is er dan geen sprake want dan moet ik wassen .koken,stoffen,internetten,stofzuigen,schilderen ,creeeren,enz.enz.
In mijn sexuelegevoelige periodes kan ik wel opgewonden raken van een lekkere vent of een mooie adrochine/travestiet ,maar dan maak het mij niet uit of ik dan dames of geen dameskleding draagt.
Wat mij trouwens ook allang niet meer intreseerd is stappen in travestie ,waarom weet ik niet maar het voeld goed,dus reageer ik alszodanig daarop door dat ook niet te doen.En wanneer wel ,nou dan wel!

leuke poll,overigens!!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Plaats reactie