"We worden bedreigd door de moslims"

Algemeen

Moderator: Moderators

johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Nicole-vt schreef: Moeten we ons straks echt vermommen als we over straat willen....
dat kan dan weer met een Burka.......iedereen blij dan.........toch??? :lol:
Groetjes,

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Liever man dan in een burqa!
liefs, Josette
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Josette schreef:Liever man dan in een burqa!
Liever dood dan onder een Burka!

:evil:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Liever onder een Burqa dan een man zijn hoor; sorry! :)
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Ik zou nooit een burqa aantrekken.
Heb ik net zoveel moeite gedaan om er een beetje leuk uit te zien, zou ik alles weer moeten verstoppen? No way.
Cyn.
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Nicole-vt schreef:Nathalie,

Levensgevaarlijke onderwerp op dit moment, voor je het weet wordt jij bedreigd en met jou alle leden van travestie.org, vervolgens wordt Nederland in de ban gedaan!

Moeten we ons straks echt vermommen als we over straat willen....

Greetz,

Nicole
Ja, als dat je opzet was, moet je vooral deze thread opnieuw onder de aandacht brengen, Nicole. *pfff*

Beste Nicole, als je goed hebt gelezen had je kunnen zien dat mijn onderwerp niet van afgelopen week was, maar van bijna een maand geleden. En dat was nog ruim voor de discussie over de Deense spotprenten. Waarbij ik graag nog even wil aantekenen dat het hier niet gaat om Mohammed, de Profeet of welke geestelijke dan ook. Maar slechts om een satirische blik op de onwetendheid en onbekendheid van autochtone nederlanders t.a.v. hun allochtone medemens binnen de nederlandse samenleving.

En als je dat niet begrijpt, dan is deze thread (en waarschijnlijk ook het gehele concept van satire) aan jou gewoon niet besteed. Maar da's niet erg, hoor.

En by the way.. vermommen als we over straat gaan ? Deden we dat niet al ? :wink:
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Carla van Eibergen
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Carla van Eibergen »

Erg leuk zeg
Moet kunnen vind ik
Als je het beledigend vind kijk je toch niet
Mag wat mij betreft wel meer

Kus, Carla
Pluk de dag voordat je zelf in een vaasje komt
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Nathalie schreef:En by the way.. vermommen als we over straat gaan ? Deden we dat niet al ? :wink:
Nathalie,

De meesten hier misschien wel, maar ik zeker niet hoor. En zo ken ik er nog wel een paar :lol:
Cyn.
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

we worden door moslims bedreigd

Bericht door Robinhood »

Worden we dan ge boy cot, of ge girl cot?
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Nicole-vt
dagelijks aanwezig

Bericht door Nicole-vt »

Nath,

Voor mij is het ook satire in de zin van satire, ik vond hem alleen nu erg toepasselijk! en realiseerde mij dat ik'm weer "in beeld" bracht op deze manier.

De reactie op de beruchte cartoons is nogal heftig, er zit mijns inziens een hoop onbergip in de lucht.

Vermoedelijk loop ik nu ook een verhoogder risico en het spijt me echt als ik je hiermee in gevaar heb gebracht :oops:

Zelf vind ik de ophef over de cartoons (heb ze niet gezien overigens) nogal overtrokken. Dat een paar plaatjes zoveel herrie kunnen maken!

Die verrekte tune wil overigens niet meer uit mijn hoofd.

Enneuh vermommen doe ik me niet, ik probeer mezelf te zijn, als man en als vrouw.

Greetz,

Nicole
Let it be..
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Cynthia schreef:Ik zou nooit een burqa aantrekken.
Heb ik net zoveel moeite gedaan om er een beetje leuk uit te zien, zou ik alles weer moeten verstoppen? No way.
Tsja, maar je kunt die Burqa (of Boerka volgens de nieuwe spelling) toch weer uittrekken als je thuis bent... En dat toch liever dan als man moeten gaan leven hoor; bah!
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Jamie schreef:Tsja, maar je kunt die Burqa (of Boerka volgens de nieuwe spelling) toch weer uittrekken als je thuis bent... En dat toch liever dan als man moeten gaan leven hoor; bah!
Ik doe geen van beide. Ik zal nooit meer als man gaan leven (is fysiek al niet goed meer mogelijk haha), maar ik zal me ook nooit verstoppen achter een burqa.

Zoals het nu gaat bevalt het me een stuk beter.
Cyn.
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Nicole-vt schreef:Nath,

Voor mij is het ook satire in de zin van satire, ik vond hem alleen nu erg toepasselijk! en realiseerde mij dat ik'm weer "in beeld" bracht op deze manier.

De reactie op de beruchte cartoons is nogal heftig, er zit mijns inziens een hoop onbergip in de lucht.

Vermoedelijk loop ik nu ook een verhoogder risico en het spijt me echt als ik je hiermee in gevaar heb gebracht :oops:

Zelf vind ik de ophef over de cartoons (heb ze niet gezien overigens) nogal overtrokken. Dat een paar plaatjes zoveel herrie kunnen maken!

Die verrekte tune wil overigens niet meer uit mijn hoofd.

Enneuh vermommen doe ik me niet, ik probeer mezelf te zijn, als man en als vrouw.

Greetz,

Nicole
Hi Nicole, misschien dat je mij nog even de overeenkomst tussen de deense cartoons en de door mij aangehaalde carnavalshit kunt aangeven. Want ik zie 'm werkelijk niet. Tenzij je bedoeld dat we hiermee ook alle grappen over belgen, sinterklaas & zwarte piet, de kerstman, Kalou én alle standup-comedians, caberetiers, kritische makers van songteksten en andere grappenmakers in de ban moeten doen. Want dat is dan waar dat op zou uitdraaien, meiske. Ik denk dat je de impact van je overwegingen niet helemaal overziet. Voorts denk ik dat jouw argumentatie volgend, het leven er een stuk minder vrolijk op zal gaan worden. Als we al niet meer kunnen lachen om elkaar en met elkaar, dan rest ons nog maar één ding.

En dat was nou net waar je zo bevreesd om was...

Ik ben in ieder geval blij dat er een aanzienlijk deel van de bevolking anders over denkt. En humor nog steeds ziet als uitlaatklep voor alles wat er fout zit in deze wereld. Amen.
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Wendy B
ForumFan

Bericht door Wendy B »

Het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat bepaalde groepen jongeren T*s gaan zien als representatief voor 'het westen' en hun door die cartoons gevoedde antipathie tegen alles wat westers is op T*s gaan afreageren.

Daarom hoop ik dat die herrie over die cartoons maar snel weer overwaait.
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
Florence
ff weer wat posten

Bericht door Florence »

Beste Nathalie,

Ik denk wel als die Deense cartonist eerst nagedacht had en dan pas getekend deze cartoons nooit had uitgebracht,want wat in Denemarken en de rest van de westelijke wereld kan geld niet voor de hele wereld tenslotte wonen we niet op een eilandje.En daarom kom ik toch weer terug op mijn beide reackties van 15 januari.

groetjes Florence
Plaats reactie