toelating

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Ja ik was in dit geval Forumwatch maar nee het was niet mijn bedoeling geweest om Joy aan te vallen of haar argumentatie belachelijk te maken; als het zo overkwam dan hiervoor mijn excuses. Joy heeft wel gelijk in dat ik niet direkt wil meedenken over een andere oplossing en dat is omdat ik -- na alles te hebben overwogen -- geloof dat de huidige situatie het best haalbaar is

Niet het beste oplossing en ook niet het mooiste maar gezien hoe alles hier verloopt wel het meest optimaal.

Maar ik sta er wel open voor andere oplossingen mits ze niet minder tekortkomingen hebben dan het huidige

Dus laat ik het anders zeggen: het voorstel van Joy is dat men zich eerst minstens een maand buiten het TS forum moet profileren (bijvoorbeeld in het TG forum) zodat men een goed bekende is van de forumleden zodat ze erover kunnen stemmen
Als voorwaarde van toelating zou je kunnen stellen dat degene zich heeft voorgesteld op andere fora en waaruit gebleken is dat zij/hij baat heeft bij toelating, en pakkumbeet een week of 4 aanwezig is geweest op het forum en de kans heeft gehad zich daadwerkelijk te profileren
Dus iemand die -- voor welke reden dan ook -- nog nooit onze site is tegengekomen en heeft zich bij Humanitas gemeld en bij de VU en daar te horen krijgt : "waarom ga je niet eens een keer kijken op het forum van Travestie.org" moet eerst zich voorstellen in het (semi-)openbare forum en dan nog een maand lang meedoen aan de gesprekken hier (in de zomer weleens lastig omdat het een maand lang erg rustig kan zijn). Terwijl ze eigenlijk in eerst instantie helemaal geen behoefte heeft om aan discussies mee te doen en eigenlijk niets over haarzelf kwijt wil aan de groot gemeente moet ze haar hart en ziel dusdanig neerleggen zodat de 210 huidige leden van het forum (volgens Patricia) binnen pakweg 8 dagen over haar mogen discussieren in het TS forum en stemmen of ze haar goed genoeg vinden om toegelaten te worden

Laat ik nou eens proberen om positief mee te denken:

Ja wat Joy voorstelde zou EEN van de mogelijkheden kunnen zijn om toegelaten te worden; zoals in de huidige situatie nemen (neem ik aan) de huidige commissie (waarin TS-en wel de meerderheid zijn) kennis van postings in het forum zodat iemand die zich goed heeft geprofileert en een dus welbekend is bij de commissieleden met een wat kortere motivatie ook waarschijnlijk wordt binnengelaten.

Je zou een reeks van verschillende scenarios kunnen beschrijven hoe iemand lid wordt -- bijvoorbeeld iemand die een stuk of 8 sponsors heeft die haar kennen van Humanitas

Maar wat doe je met mensen zoals degene die ik net hierboven heb geschetst?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Plaats reactie