Virtueel een dame, irl ook?

Algemeen

Moderator: Moderators

Virtueel een dame, irl ook?

Jaaaa natuurlijk! we spreken ook wel eens met elkaar af zonder dat we in travestie zijn
4
25%
Ja hoor, want voordat ik naar een T&T avond o.i.d. ga, tut ik mijzelf graag op met een T vriendin van me, feedback is belangrijk he
0
Geen stemmen
Na liever niet, ik heb liever dat mensen mij niet als "man" leren kennen
3
19%
nee, ik schaam me dood! kan het niet verdragen hoor
3
19%
Als man? huh wat is dat?
6
38%

Totaal aantal stemmen: 16

Esther Vos
dagelijks aanwezig

.

Bericht door Esther Vos »

Bea schreef:
Dit is een poll die alleen voor Travestieten is. Transen willen helemaal niet meer als man zijn.
Ik ben het met je eens dat ik , als Ts, geen mannelijk lichaam wil hebben.
Op dit moment heb ik er echter één en hoe ik mij kleed verandert daar voor mij niets aan.
Voor velen is dat anders en daar heb ik respect voor, maar voor mij niet.
Mijn vrouwelijkheid zit in eerst instantie van binnen en komt ook wel naar buiten toe, o.a. in kledingkeuze. Ik kleed me vrouwelijker en draag veel vrouwenshirtjes en soms een dames-spijkerbroek en meestal mijn zwarte hondenhalsband. Soms draag ik ook lichte make-up of mijn zwarte nagellak, maar volledig "en femme" met alle (nep)toeters en bellen over straat, daar voel ik me niet altijd goed bij.

Als het echte toeters en bellen waren zou ik mijn kledingkeuze weer wat aanpassen en mijn pruik vaker dragen, maar zover is het nog lang niet.
Je kunt je voorstellen dat ik de RLE ook niet altijd als overdreven prettig zal ervaren.

Nee, mijn kleding-stijl is Bi-gender. Zo ben ik en zo treedt ik ook in het dagelijks leven de wereld tegemoet. Soms krijg ik complimentjes, soms hoor ik gegiechel. Maar dat betekent dat ze mij gezien hebben en als ouwe narcist kom ik daar ook de dag mee door.

De moraal van dit verhaal: voor mij moet kleding mijn persoonlijkheid aanvullen, niet mijn identiteit bepalen.

Liefjes en groetjes Esther

En voordat het gezegd wordt zeg ik het zelf maar. Het is vanuit bovenstaande inderdaad zeer hypocriet dat ik nog steeds gebruik maak van die nep-foto hiernaast en niet mijn eigen porum laat zien. Komt!
Rule #1 Let's make the world a better place, for everyone
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Esther schreef:
Mijn vrouwelijkheid zit in eerst instantie van binnen en komt ook wel naar buiten toe, o.a. in kledingkeuze.

De moraal van dit verhaal: voor mij moet kleding mijn persoonlijkheid aanvullen, niet mijn identiteit bepalen.
Dat vind ik heel herkenbaar. De kleding is alleen nodig om de gevoelens te accentueren.

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie