Warm forum

Algemeen

Moderator: Moderators

mina
Eredivisie

Bericht door mina »

laura_girl19 schreef:
Kimyy schreef:Dit forum blijft gewoon zoals het is denk ik.

Een stel katten bij elkaar. :)
Haha jah soms wel :P
Of zoals Patries het zegt "dan vliegen de handtasjes weer in het rond"
Maar acht wat wil je op een dames forum :P

Ik denk toch dat de kattigheid veel komt uit de verschillen tussen de 'jongere' pass easily groep en de 'oudere' late-transitioners...
Ik haal even het voorbeeld aan waar Frederique constant over angst praat, terwijl 'angst' helemaal niet aan de orde is.

Ook op internationale forums is dit heel herkenbaar, (zit zelf ook op een forum in de USA). Daar is het nog extremer en klikt het zelden tussen de twee groepen... die worden daar AGP en HSTS genoemd (www.transkids.us).
Hi Laura...
Nou het is heel gek...ik voel verwantschap met beide groepen en heb met beiden geen probleem...ik vind wel dat de eerste groep HSTS best wel een beetje meer begrip mag hebben voor de problemen van de laatste (AGP).
Ik sta er precies tussenin (tussen beide groepen, volgens mij ook qua uiterlijk (want wat androgyn)...
en ja ik val ook op mannen he, dus ik kan me een goede voorstelling maken van hoe het voelt een heteromeisje te zijn, ik ben het zelf ook, min of meer, in elk geval kan ik goed praten met biovriendinnen over mannen, en met homo's lukt dat helemaal niet... -
dat gedeelte over angst ontstaat omdat door hormonen bepaalde uiterlijkheden te zeer vermannelijkt zijn...is best zwaar zo door het leven te gaan (zeker als je je anders voelt), er is de angst niet geaccepteerd te worden, maar vooral ook de angst gezien te worden als "niet echt" want tezeer vermannelijkt...that is tough !
dus ook met heel andere omstandigheden te maken in het dagelijks leven - overgelijkbaar met een HTST.

liefs,
Mina
Plaats reactie