Allochtoon bedreigt Transgender

Algemeen

Moderator: Moderators

Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

het heerst Mila, ik weet niet of dat een troost is maar veel mensen zijn grieperig hoor

Jammer ik had je weleens willen ontmoeten ;-)

Beterschap

Dorine
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Dorine schreef:veel mensen zijn grieperig hoor
Ik ook :cry: . Maar ik had de kaartjes al en ik had een gast, die speciaal kwam logeren en zo, dus ik doe maar net alsof er niks aan de hand is :-? .

Tot vanavond bij Kate.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi allen,

Nee, ik ga vanavond niet. 'k Zit niet zo lekker in mijn vel.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Frederique_ schreef:Hoi allen,

Nee, ik ga vanavond niet. 'k Zit niet zo lekker in mijn vel.

Groetjes,

Frederique
Jammer, misschien was je er juist wel van opgeknapt...
Esther Vos
dagelijks aanwezig

.

Bericht door Esther Vos »

Hoi Frederique,
hopelijk voel je je vandaag weer wat beter.

De les is dat als iemand je om één euro vraagt je er ook één geeft. Schijnbaar dacht hij dat je nog wat tegoed had voor die extra euro.:lol:

Groetjes Esther
Rule #1 Let's make the world a better place, for everyone
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

Ja Kate was geweldig, wat een persoonlijkheid en vooral wat een performer, ze heeft gewoon die 'stage presence' voor zoveel mensen, zo zelfverzekerd zijn, mooie stem, intense ogen, prachtmens

En een achtergrond waarbij die van vele van ons als een roze wolk uitziet goh wat kan je allemaal meemaken....

What is a woman?
What is a man?
What am I?

en we kregen nog een 'get out of hell free card' (mocht er een hel zijn dan moet je je kaartje aan mr Satan geven)

met als enige voorwaarde: 'dont be mean'

en er is een nieuw boek van haar uit (2e druk) 1000 ways to prevent suicide heet het geloof ik

En ja wat betreft de grote vragen, herken je haar twijfel over m/v? nee
herken je de twijfel van anderen OVER jou: ja

maar boven alles staat je menselijkheid, ook boven gender dat heb ik meegekregen

jammer dat je wegmoest Janiek, het werd nog laat

groetjes

Dorine
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Ik geef uit princiepe eigenlijk geen geld, ik geef ze liever een appel ofzo.

Ach jaren geleden, ik haaste me eens over de lijnbaan in Rotterdam richting station, en ik dacht dat als ik maar stug doorloop dan heb ik er geen last van. Was er dus een dakloze die maar eens besloot om met me mee op te lopen (enigzins al bedreigend maar goed) en herhaaldelijk maar bleef zeuren om geld. Ik deed net of ik em niet hoorde maar dat hielp niet echt. Tot op een gegeven moment ik er maar genoeg van kreeg en zei dat ik gewoonweg geen kleingeld over had (en dat was ook zo). Als dank kreeg ik "kankerlijer" naar m'n hoofd geslingerd en daarmee was ie klaar met me.

Dus Frederique, misschien had ie gewoon z'n dag/week/maand/jaar niet ? 't overkomt ons allemaal wel eens, netzoals alle andere mensen denk ik. Toevallig kwam ie jou helaas tegen... :roll:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Dorine schreef:Ja Kate was geweldig,

<>

jammer dat je wegmoest Janiek, het werd nog laat

groetjes

Dorine
Leuk je weer even ontmoet te hebben. Mijn biologische klok staat me geen nachtbrakerij meer toe en ik ben ook behoorlijk verkouden. Wel jammer, want ik zag nog wel meer mensen die ik wel even had willen spreken, omdat ik ze nu weer een hele tijd niet zie.

In november komt er een Transfusion festival in Rotterdam...
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

of ik wat kon missen vroeg de man op het Max Eeuwe plein, och ja ik dook wel 2 euro op als jij even naar me luistert zei ik, we verdriet delen en hoop op een ander leven, hoe het zo gekomen is enzo

da s ook gebeurd maar ik weet niet of de arme man er iets mee kon, ik zag alleen maar onverschilligheid, ach ja elk luisterend oor is er een, maar zo raak ik wel blut :-)

meer ervaringsdeskundig dan menig psycholoog, hoe ging dat liedje ook weer 'We verschillen niet'
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi,

Ja, Kate was geweldig, en ik probeer het ook heel erg met haar motto 'don't be mean' eens te zijn, maar aan zwervers geef ik toch vrijwel nooit. Dat levert me nog wel eens een scheldpartij op als ik als man ben, maar als Monica gek genoeg niet. En die keren dat ik wel wat geef is als een bedelaar heel aardig 'mevrouw' tegen me zegt.

groetjes,

Monica
Ik ben mezelf.
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

ja, ik had gehoopt op een verandering in zijn blik, maar die onverschilligheid die je krijgt van jaren op straat leven met bitterheid in je hart, da s ' unsettling' om te zien. er is gewoon geen ruimte behalve voor: onderdak, eten, drinken, een huis vinden

ik betaalde hem 2 euro om te horen: jij bent een sterke man dat zie ik wel

dat doet men hier voor minder ;-) arghhh

nou ja, one day I fly away enzo, positief blijven

Weinig gehoord van Frederique, ik hoop dat ze snel weer iets schrijft, want geloof het of niet, we love you !!

Heeft het te maken met die agressieve zwerver?
terra incognita
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Op het gevaar af van slowchat: er is niks aan de hand, ik zit te worstelen met het genderteam (zie Isis). Ben bezig mijn verhaal over wat er gebeurd is en hoe dat op mij overkomt op papier te zetten op zo'n manier dat het naar beide kanten toe eerlijk is en dat ze niet direkt tegen het plafond stuiteren als ze het lezen. Dat vreet tijd en energie.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie