Polsstokspringster wordt man

Algemeen

Moderator: Moderators

Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Pitty Brad schreef:
Janiek2 schreef:
Pitty Brad schreef: Maar dan alleen v/m's he?! ;-)
Net als al die mannen die bij hoog en bij laag beweren "hetero" te zijn :wink: ?
Neemt dus niet weg dat ik alleen op mannen val
Net als die mannen die bij hoog en bij laag beweren dat ze alleen op vrouwen vallen :wink: ?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Anja Lasagna
ForumFan

Bericht door Anja Lasagna »

Janiek2 schreef:
Pitty Brad schreef:
Janiek2 schreef: Net als al die mannen die bij hoog en bij laag beweren "hetero" te zijn :wink: ?
Neemt dus niet weg dat ik alleen op mannen val
Net als die mannen die bij hoog en bij laag beweren dat ze alleen op vrouwen vallen :wink: ?
Ik beweer bij hoog en bij laat dat ik op mannen val en voor mannelijkheid ga.
En dat is te vinden bij die polststokspringer, hoewel een beetje jong. Wat een knappe jongen is dat (al) zeg!
Allesbehalve vrouwelijk of een vrouw, zoals jij blijkbaar hem en mij in de schoenen probeert te schuiven ;-)
Uw sterverslaggeefster :-)
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Pitty Brad schreef: Allesbehalve vrouwelijk of een vrouw, zoals jij blijkbaar hem en mij in de schoenen probeert te schuiven ;-)
Ik probeerde je een beetje te plagen, maar de pointe komt bljkbaar niet over. Never mind. En ik ga je niks in de schoenen schuiven, hoor :) .
Anja Lasagna
ForumFan

Janiek2 schreef:
Pitty Brad schreef: Allesbehalve vrouwelijk of een vrouw, zoals jij blijkbaar hem en mij in de schoenen probeert te schuiven ;-)
Ik probeerde je een beetje te plagen, maar de pointe komt bljkbaar niet over. Never mind. En ik ga je niks in de schoenen schuiven, hoor :) .
Die pointe kwam wel over hoor.........alleen vallen mannen om heel, heel, heel erg andere redenen op m/v's, dan dat ik evt op een v/m zou vallen.
Het zou me niet gaan om zijn verleden als vrouw, en ook niet om de ex of huidige 'extra onderdelen'.
Het zou me om de man en zijn mannelijkheid gaan, niets meer en niets minder.
De mannen die op ts vallen vallen dus op de ts en op haar (verborgen) mannelijkheid/extra onderdelen.

Net zoals ik dus op bio mannen val, maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...............ik ben een TS, dus: hoef ik niets te projecteren of te 'verhalen' of 'te complementeren' op die v/m.
lightningbolt
ForumFan

Bericht door lightningbolt »

elsie schreef:trouwens, ze zijn weer leuk die reactie's onderaan het artikel :)
Telegraafvolk he

Die reacties staan bij elk artikel in de Digi Telegraaf. Of het nou gaat om homo's, moslims, transen, travestieten of joden, enz.
Anja Lasagna
ForumFan

lightningbolt schreef:
elsie schreef:trouwens, ze zijn weer leuk die reactie's onderaan het artikel :)
Telegraafvolk he

.
Ik heb de reacties gelezen, en behalve de paar voor de hand liggende, je kunt wel raden wat, vond ik de meeste reacties ok hoor, in de zin dat die reacties over hem hem bevestigen in zijn wens tot man worden.
Hier en daar wat erg direct of vreemd verwoord, maar het komt op hetzelfde neer als wat Patricia en ik schreven; er is voor hem niet echt veel nodig om een man te worden, dat is ie al overwegend.
Plus de reactie van een paar dames hem als (toekomstige) man een lekker ding vinden.

Kortom: hij komt vanaf die foto's qua uiterlijk en uitstraling volkomen geloofwaardig over als (toekomstige) man.

Het zou natuurlijk heel anders geweest zijn als de foto's een (zeer) vrouwelijke vrouw hadden getoond, pas dan kunnen er emmers vol stront verwacht worden omdat dan niemand de wens tot geslachtsverandering naar man begrijpt.

Datzelfde geldt andersom dus ook. Hoe (naturel) vrouwelijker de m/v pre trans in kwestie hoe meer mensen de wens tot verandering van geslacht tot vrouw geloofwaardiger zullen vinden, of het zich zelfs voor kunnen stellen.
'Men' ziet het dan als 'een correctie' van 'een foutje van de natuur'.
(En ik beschouw bv mezelf nou niet bepaald als 'een foutje van de natuur', ik beschouw mezelf als full blown (inmiddels gecultiveerde) variant. Ik kreeg pre transitie en vrijwel direct na mijn transitie meer dan eens te horen....'foutje van de natuur'. Wat dus een impliciete 'ziek' of 'gehandicapt' verklaring is, naar mijn idee)
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Pitty Brad schreef: omdat dan niemand de wens tot geslachtsverandering naar man begrijpt.
Zou jij het van Buck Angel verwacht hebben?

Afbeelding

Voor.

Afbeelding

En na.
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

precies. je kunt lang wachten als je je leven laat afhangen van de bevestiging van anderen..

en aan Buck was er geen drol van te zien...
het beperkt zich gewoon tot wat er mogelijk is te veranderen aan je uiterlijk...
dat dat soms mislukt leidt wel tot sociaal onbegrip maar dat maakt je problematiek niet minder *echt*, hooguit zijn mensen gewoon geneigd je niet als man of vrouw te accepteren...

tja...
dat komt omdat veel mensen gewoon naar de buitenkant kijken, als het er leuk uitziet zal het wel kloppen...
helaas
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

elsie schreef:dat dat soms mislukt leidt wel tot sociaal onbegrip maar dat maakt je problematiek niet minder *echt*,
:D Mee eens!
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Acceptatie komt namate je de mensen beter leren kennen, tis bij mij tenminste zo.....wat mensen dus van me denken die me nog niet goed genoeg kennen is voor mij ook nie zo van belang......en mensen die te oppervlakkig op me overkomen laat ik toch links liggen....okee, daarmee maak ik dan geen vrienden, maar diegenen wil ik ook nie als vriend......

......ik heb er genoegen aan diegenen, die zich de moeite namen me beter te leren kennen en ik boek daarmee best wel succes.....krijg er regelmatig complimentjes maar niet zo zeer op mun uiterlijk, daar klopt sowieso zo veel niet aan......nee ze zeggen dat ik un mooie mens van binnen ben en dat is echt un opstekertje voor mij :)

Maar er zijn ook mensen die me totaal nie moeten, maar daarmee kan ik prima leven :wink:

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Anja Lasagna
ForumFan

@Janiek: ik had het dus over de reacties op Balian's coming out nog voor zijn transitie.
Buck was wel erg mooi voor zijn transitie, maar niet zo (klassiek) vrouwelijk, eerder androgyn.
Met overigens een paar flink grote kluiven van handen, maar dat kan ook aan de foto liggen.

@Elsie: is het degenen v/m m/v die pre transitie al zichtbaar mannelijk respectievelijk zichtbaar vrouwelijk en evt leuk uitziend oogden gegund? ;-)
Want wie zegt dat die het per definitie makkelijker hebben?
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Pitty Brad schreef:@Janiek: ik had het dus over de reacties op Balian's coming out nog voor zijn transitie.
Buck was wel erg mooi voor zijn transitie, maar niet zo (klassiek) vrouwelijk, eerder androgyn.
Met overigens een paar flink grote kluiven van handen, maar dat kan ook aan de foto liggen.
Zo ken ik er nog wel een paar :wink: . Als je bij iedere vrouw die er zo uitziet moet gaan vermoeden dat het wel eens een transman in de dop zou kunnen zijn...
Anja Lasagna
ForumFan

Janiek2 schreef:
Pitty Brad schreef:@Janiek: ik had het dus over de reacties op Balian's coming out nog voor zijn transitie.
Zo ken ik er nog wel een paar :wink: . Als je bij iedere vrouw die er zo uitziet moet gaan vermoeden dat het wel eens een transman in de dop zou kunnen zijn...
Nou, niet direct hoor. Maar soms zie ik wel eens zulke mannelijke mannen, zo mannelijk in alles dat ik er soms wel eens een pre ts in vermoed....vooral als zo iemand hetero is ;-)

Maw: ik heb nog nooit gehoord van of over een v/m die pre transitie (heel) (erg) vrouwelijk was, integendeel zelfs. Meestal erg androgyn tot (zeer) mannelijk.
En daar dus pre transitie wel degelijk sociale probs mee hadden dankzij onprettige reacties van deze of gene op hun mannelijkheid, die ze niet konden of wilden verbergen.
Het sprookje dat vrouwen op het vlak van mannelijk gedrag etc alles kunnen en mogen gaat namelijk niet helemaal op.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Pitty Brad schreef:Nou, niet direct hoor. Maar soms zie ik wel eens zulke mannelijke mannen, zo mannelijk in alles dat ik er soms wel eens een pre ts in vermoed....vooral als zo iemand hetero is ;-)
:lol: Zie je, dat dacht ik al: dat je in dit geval weer een bewijs zag voor je welbekende wereldbeeld :D . En dat wil ik dan graag relativeren :wink: .

Buck Angel was voor zijn transitie niet persé mannelijk of zelfs androgyn. Hij is een poos lang een fotomodel geweest, lesbisch maar ook prostituée voor heteromannen, drugsverslaafd, anorectisch en als er geen abortus bestond was hij (als ik mij goed herinner uit een filmpje) ook nog "moedertrans" geweest. Ex-bi niet, want dat is-ie nog steeds :P .
Anja Lasagna
ForumFan

Janiek2 schreef:
Pitty Brad schreef:Nou, niet direct hoor. Maar soms zie ik wel eens zulke mannelijke mannen, zo mannelijk in alles dat ik er soms wel eens een pre ts in vermoed....vooral als zo iemand hetero is ;-)
:lol: Zie je, dat dacht ik al: dat je in dit geval weer een bewijs zag voor je welbekende wereldbeeld :D . En dat wil ik dan graag relativeren :wink: .

Buck Angel was voor zijn transitie niet persé mannelijk of zelfs androgyn. Hij is een poos lang een fotomodel geweest, lesbisch maar ook prostituée voor heteromannen, drugsverslaafd, anorectisch en als er geen abortus bestond was hij (als ik mij goed herinner uit een filmpje) ook nog "moedertrans" geweest. Ex-bi niet, want dat is-ie nog steeds :P .
Ik vind Buck op die voor foto iets van een hele knappe, androgyne jongen hebben.
Hele knappe (jonge) jongens hebben in de regel iets vrouwelijks over zich, of liever gezegd hun gezicht. Fraai gewelfde wenkbrauwen en mond meestal + een 'poezelige' oogopslag en een dikke bos haar, al dan niet kort dan wel l(half) lang.
Hele knappe vrouwen hebben meestal iets mannelijks in hun gezicht, laagstaande wenkbrauwen, wat een intense blik geeft en meestal een redelijk grote vierkante onderkaak en kin.
Maareh, Buck is lesbisch geweest maar geen ex bi?

Heh?
Plaats reactie