Irene
We hebben 1998 geregistreerde gebruikers
Moderator: Moderators
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Dus is het rustig, de meeste mensen zitten in het weekend niet achter hun computer, zoals doordeweeks, maar ik verbaas me nergens meer over hoor. Af en toe ben ik voor mijn gevoel nauwelijks weggeweest en staat het hele forum toch weer vol. Vandaag voldeed het aan mijn verwachtingen 
Irene
Irene
Kleine stapjes
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
2001 Mensen die in 24 uur 1 postje produceren. Dat is niet wat ik verwacht van een forum...
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Doublures? Hoe weet jij dat nou weer? Ik zeg bannen die hap. 1 Account is mooi genoeg.
Het lijkt hier de chat wel. Niemand die wat zegt omdat ze allemaal heel druk privé zijn. Getsie.
Het lijkt hier de chat wel. Niemand die wat zegt omdat ze allemaal heel druk privé zijn. Getsie.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Oneens. Als dit een huiskamer wil zijn voor de tradinges dan zouden ook slowwchat postjes van harte welkom moeten zijn.
- mireille
- Eredivisie
*ook dansje doet*
*sprongetje maakt*
w00t, cool! nog exclusiever dan Marlies Dekkers!Morbide schreef:...Fiona is tegenwoordig helemaal van de crea-bea. Zo maakt ze bijvoorbeeld niet geheel onverdienstelijk haar eigen bh's.
Voor mij is er een corset in de maak. =)
*sprongetje maakt*
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
vegetiel behoort ook tot de mogelijkheden, hoor!Morbide schreef:Uiteraard. Kannibalisme kan alleen in een keurig huis. =PBabette schreef: Wij krijgen een hele goede vriendin te eten, en dan moet er uiteraard gepoetst en voorbereid worden.
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
't is een uitdrukking uit m'n jeugd... Maar daar ging het ook niet om; het ging om het feit dat er in deze huishouding vaak en prima vegetarisch gekookt en gegeten wordt...Morbide schreef:Vegetiel lijkt me niet een echt woord.
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
-
ik ben hier niet meer
- Forumdiva