bij jou heeft je 'gender issue' vaste vorm aangenomen, je bent inmiddels (succesvol) post op.
Voor zo ver ik begrepen heb heeft Frederique's 'gender issue' geen vaste vorm aangenomen, ze kan alle kanten uit. Of terug.
Maakt nogal een verschil allemaal, toch?
En ja, ik ken de ervaring om als vrouw gezien en behandeld te worden

Verder stel ik me hoe dan ook niet beschikbaar op, want mannen zijn net honden wat dat betreft; ze ruiken een - al dan niet subtiel- beschikbare vrouw van 5 km afstand. Ze merken dat aan de manier waarop zo'n vrouw kijkt, evt contact zoekt enzenz.
En als ik me beschikbaar opstel, en zo'n man realiseert zich plots dat ie met een TS te maken heeft, dan heb ik het gedaan natuurlijk.
Kortom: never speak to anyone, unless spoken to.
En weet je nou wat? Dat onbeschikbare, dat ontoegankelijke........dat blijkt heel erg aantrekkelijk te zijn. "Play hard to get", zogezegd, het aloude vrouwenspelletje, het werkt! lol!
Hoe nukkiger en grilliger en afstandelijker ik me gedraag hoe harder ze achter me aan lopen, of ze nou weten of ik een ts ben of niet.
Leuk is het wel, en het geeft sjeu aan het bestaan.......en ik ben net als jij, alles behalve frigide

Groetjes Mila.