lightningbolt schreef:Ook in die tijd dat Mila, Mina en ik hier verbannen waren werd er nog steeds weinig gepost en er kwamen ook weinig nieuwe mensen bij.
Nee, ik ben hier juist een paar maanden weggebleven.
Uit stil protest, omdat er hier toch niet veel meer gebeurde (er viel inderdaad een gat) en ook omdat mijn misschien best scherpe maar wel opbouwend bedoelde kritiek niet erg gewaardeerd werd door de staf.
Ik geloof niet dat pb's citeren hier bon ton is, maar de reacties van Lisa waren wel duidelijk.
Er wordt te slap gemodereerd, en vervolgens te hard gesnoeid.
De opmerkingen van Duobak over databaseruimte zijn ook geheel terecht, er wordt geen oplossing gezocht en het argument wordt vooral gebruikt om weg te hakken wat niet bevalt.
Er zal nu wel weer hetzelfde gebeuren.
Er is al hetzelfde gebeurd als de vorige keer, maar dan nog sterker: omdat Mila een scherpe pen heeft, mag je tegen haar blijkbaar alles zeggen terwijl ze andersom steeds meer 'voorwaardelijk' kreeg, wat uiteindelijk wordt omgezet in een ban.
En dat is geen pleidooi om elkaar onderling af te branden, maar de schuld wordt wel weer bij dezelfde persoon gelegd.
Gisteravond heb ik alle 46 pagina's van het Vraagje Bloos Draadje nog eens teruggelezen en dan valt het allemaal toch wel mee hier, als je dat ziet.
Sticky