Buck Angel

Algemeen

Moderator: Moderators

fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

hey Mila,
ik ben benieuwd hoe in jouw vrouw beeld past dat het steeds vaker lijkt voor te komen dat jonge meiden zich voor kleine diensten al laten lenen voor een vrijpartij (de 'breezer sex'). En dan nog de vrouwen die doelbewust een man in hun web verstrikken om een kind te kunnen krijgen?

groetjes, Fenna
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Mila schreef :

Als je de gelegenheid geeft door je beschikbaar op te stellen, dan zal dat zeker gebeuren ja.
Het tragische is dan dat zo'n vrouw/ts denkt dat ze knap of aantrekkelijk is, maar die vlieger gaat niet op. Ze is een easy lay, en dan doet het uiterlijk er niet zoveel toe.
De gemiddelde bio vrouw is niet voor niets zo afstandelijk tov mannen, en speelt niet voor niets psychologische spelletjes over en weer met ze.

Hmmm, ja en neen.
Ze proberen toch eerst bij de vrouwen die ze aantrekkelijk vinden.
Het is misschien van minder belang, maar een man heeft toch een focus op beeld en uiterlijk.

Ergens kan ik wel je redenering volgen, met één nuance echter.
Denk je dat vrouwen niet geil kunnen zijn en op jacht kunnen gaan enkel voor de seks ?
Deze week in Humo te lezen !
Een vrouw verslaafd aan seks : 300 mannen in anderhalf jaar tijd !

Uit het artikel genomen :
"Ik zat hele nachten te chatten -naakt voor de webcam.
Met de mannen die ik op het internet ontmoette, maakte ik afspraakjes.
Mannen van twintig tot zestig jaar. Blanken, zwarten, Marokkanen, Turken ..... Heel veel getrouwde mannen.
Van de meesten kende ik niet eens de naam."

In het algemeen mag je wel stellen dat de man op jacht gaat, maar er zijn ook wel wat vrouwen die mannen echt nodig hebben en gebruiken om aan hun seksdrang te voldoen.

Groeten,

Melina
Plaats reactie