Je kunt toch ook gewoon reageren, meedoen, dat hebben er meer gedaan.
Maar back on topic, zou de tijdelijkheid van de laatste ban met terugwerkende kracht een precedent kunnen zijn voor soortgelijke eerdere zaken?

Sticky
Moderator: Moderators
Babette heeft bewust (en in overleg) niet zelf gereageerd...juist om geen olie op het vuur te gooien.Sticky schreef:Nou nou, 'aangevallen', 'verdedigen', wat is dat eigenlijk voor een kroeg hier?
Je kunt toch ook gewoon reageren, meedoen, dat hebben er meer gedaan.
Ook dit punt heeft onze aandacht.Sticky schreef:Maar back on topic, zou de tijdelijkheid van de laatste ban met terugwerkende kracht een precedent kunnen zijn voor soortgelijke eerdere zaken?
Het klinkt misschien gek, maar een dergelijke gedachte heb ik ook door m'n hoofd laten gaan.............alleen had ik niet zover doorgerekendFrederique_ schreef:Ik heb nog wel een ander creatief voorstel. Als je iemand een ban voor een bepaalde periode geeft, dan is de volgende ban 2x zo lang. Voorbeeld: je geeft iemand de 1e keer een ban voor een week, de tweede ban is dan 2 weken, de derde ban = 4 weken en zo voort. En als iemand zich 10x laat bannen dan duurt de laatste ban 512 weken (9 jaar)...
...en de ban daarna 1024 weken... (= plm. 19,5 jaar)
![]()
Groetjes,
Frederique
Klopt....en ook deze weer een ban.ex-hetero travestiet schreef:John schreef :
Nog een aanvulling......zojuist ene Mia maar weer een ban gegeven.
3 x raden wie 'Mia' was/is
Wel je lijkt haar niet te kunnen stoppen.
Nu is ze weer terug als Myra.
Die heeft hier wel veel profielen op travestie.org precies.
Groeten,
Melina
even voor de goede orde: naar aanleiding van het begin van die discussie èn jouw houding daarin heb ik jou drie pee-beetjes gestuurd, dus loop hier niet te jokkebrokken aub.Sticky schreef:Diepe zucht to you too Babette, je bent zelf ook aardig oostindisch doof gebleken hier. Of heb ik je reactie over het ts-poortwachter-zijn gemist?
Hoezo een taak van de moderators? Patricia is een volwassen vrouw; dat ze zich als een klein kind gedraagt betekent niet dat wij een verplichting hebben om haar als zodanig te behandelen en haar opvoeding in handen te nemen. Waaruit bestaat onze plicht om mensen op te voeden?Janiek2 schreef:Helemaal gelukkig ben ik niet met die rol van "schooljuf". Eigenlijk is dat een taak voor moderatoren
"corrigerend dynamiek" is wel een term die rechtstreeks uit het pedagogiek afkomstig is voor het opvoeden van kinderen. En dat vind ik wel erg betuttelend om dat op volwassenen toe te passen. Je mag van volwassenen kunnen verwachten dat ze als volwassenen zich gedragen, en als dat niet zo is, horen zij niet thuis tussen de volwassenen.Janiek2 schreef:Dat lightingbolt nu een ban voor een afgebakende periode heeft, vind ik persoonlijk al een hele vooruitgang. Zo krijgt de maatregel een functie in een "corrigerende dynamiek" en niet het karakter van "buitensluiten".
Da's geen 'jokkebrokken' (we zijn blijkbaar echt op de pedagogische toer, om even bij Lisa aan te sluiten), je hebt je op het forum schuil gehouden toen er een discussie losbarstte over ts-forum-beleid.Babette schreef:heb ik jou drie pee-beetjes gestuurd, dus loop hier niet te jokkebrokken aub.
Je wil gewoon geen kritiek horen en alles met een teentjeskrommend manteltje der liefde bedekken, daar komen we vast ver mee.Babette schreef:op een genuanceerde manier met elkaar te communiceren...