Een parenclub maakt de zaak al lekker laagdrempelig. En op een avond waarop je je als vrouw toch serieus genomen zou moeten worden...
Wel neen, enkele de echt actieve vrouwen worden die avond 'serieus genomen'
Moderator: Moderators
Om eerlijk te zijn hebben we dat in fun4two nooit gedaan (echt geteld bedoel ik)Frederique_ schreef: @John: kijken jullie ook hoeveel er van die lockers gebruik gemaakt wordt? Is er werkelijk behoefte aan die bescherming of zou men ook, net als bij het Transfusionfestival, van een lege ruimte gebruik kunnen maken? En hoe duur is zo'n wijziging op de website? Zelfs als 't om een paar tientjes gaat, is dat dan ten opzichte van de verwachte omzet een discussie?
Overgaan tot de orde van de dag vind ik het niet helemaal.Babette schreef:Ligt het nu aan mij, of zijn we weer gezellig over gegaan naar de orde van de dag? Wat mij echt ontzettend verbaasd is dat al die aspecten van dit hele gebeuren (discriminatoir, absoluut niet emancipatoir en hartstikke vrouw-onvriendelijke (=neukvee)) eigenlijk niet tellen en dat ik hier boven mag lezen dat "wij" de tekst volgend jaar doen? Zijn we met z'n allen zo onverschillig, zo afgestompt en zo cynisch geworden?
Babette schreef:Ik heb ook nog ergens een lijstje gelezen van wat er dan wèl bereikt is: lieve schatten, al laat je Trix een paaldans doen; aan de discriminerende situatie doet dat niets af. Daar kun je niet mee marchanderen! Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat men hier niet in de gaten heeft (of wil hebben) hoe serieus dit is, integendeel: wij willen een feestje en de rest zal ons jeuken.... Mooie boel!
Ik ben helemaal met je eens dat we een wereld zouden moeten kunnen wensen waar ieder gelukkig is en alles gaat zodat ieder zich er mee kan vereenzelvigen.Babette schreef:Ik kan niet voor anderen bekijken hoe een en ander in elkaar steekt, maar het lijkt me toch niet al te idioot moeilijk om een wereld te wensen (en daar ook voor te willen werken) waar mensen op een gelijkwaardige manier met elkaar om gaan? Maar misschien is het ook prima en lekker gemakkelijk om de dingen te laten zoals ze zijn... "It's a man's world", dat blijkt wel weer...
Ik heb niet geschreven dat ik wilde dat iedereen gelukkig is; daar is men zelf verantwoordelijk voor. Ik heb geschreven dat: "Ik kan niet voor anderen bekijken hoe een en ander in elkaar steekt, maar het lijkt me toch niet al te idioot moeilijk om een wereld te wensen (en daar ook voor te willen werken) waar mensen op een gelijkwaardige manier met elkaar om gaan?"johnn schreef:Ik ben helemaal met je eens dat we een wereld zouden moeten kunnen wensen waar ieder gelukkig is en alles gaat zodat ieder zich er mee kan vereenzelvigen.
Helaas is dat een (weliswaar hele mooie) utopie.
Natuurlijk moet je voor een dergelijk wereld ook willen werken, maar soms in het leven -al je werk ten spijt- gaat het toch niet lukken.
Ik denk ook dat je dit moet incalculeren en op enig moment ook moet aanvaarden, ander loop je het risico een soort van 'don quichotte' te worden.