Sportievelinges?????

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Dames,

Laat je niet misleiden door Paula ze wil je jullie meeslepen. Ik heb de oplossing :

Kijk is onder de schoen --> maatje 38 staat er. No way dat Paula 38 aan heeft.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
racine
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door racine »

Dames (en heren ook),

Normaal gesproken grijpen de moderatoren in als een topic uit de hand dreigt te lopen. Deze keer niet........... :wink: Hoe zou DAT nou komen................... :roll:

Met vriendelijke groet,
Racine

PS.
Via via weet ik dat Paula deel uitmaakt van een twee-eiige tweeling, als de situatie lastig wordt mag haar tweelingzus de problemen oplossen.
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Racine,

Wat was de topic ook al weer. Ben hem even kwijt ! Oh ja sportievelingen. Ik vind Paula en mijn persoontje en al onze cheerleaders best sportief. Een fight in een volle arena, weken van trainingen en dan nog de after aprty als ik gewonnen heb.

Liefs,
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hey, wat nu Pamela. Ik lees: 'ALS' ik gewonnen heb. Je begint je zelfvertrouwen toch niet te verliezen. Maak van die 'als' maar een 'nadat' en alles komt weer goed. Niet beginnen twijfelen hoor. :-? :-? :-?

Greetz,
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Kathleen,

Ik twijfel niet, echt niet, maar moet het nog wel even doen he. Paula is geen makkie. Tis een tijger op heels !!!

Liefs,
Paula
Eredivisie

Bericht door Paula »

Eindelijk ben ik er uit. Ik begreep maar niet waarom Pamela zo hoog van de toren blies. Maar internet gaf meer duidelijkheid. Pam is lid van het NOC (Nederlandse Origami Club) en staat daar hoog aangeschreven. Ruim 4 jaar geleden heeft ze zelfs met zwarte papiertjes mogen vouwen, vandaar haar verwarring.

Pam, origami is géén vechtsport. En zwarte vouwpapiertjes hebben niets met een zwarte band in de vechtsport te maken. Ik begijp wel dat dit voor jou moeilijk te bevatten is, maar het vouwwerk dat je daar doet is heel iets anders dan ik met jou op de mat zou doen.

Dus meisje, ga alsjeblieft terug naar je psychiater. Kennelijk hebben jullie de laatste sessies afgeraffeld. Ik wens je daar heel veel sterkte mee en ik weet zeker dat je er ooit (in de hele verre toekomst) wel uitkomt.

En laat het echte vouwwerk maar aan anderen over :wink:

Liefs, Paula.
"I love the way you walk. I love the way you talk. But please shut up !"
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Paula, lieve Paula.

Ik heb me in deze thread tot nu toe afzijdig gehouden om de discussie tussen jullie niet te beïnvloeden. Maar nu ga je toch echt te ver, lieverd. Ik ken Pam als een zeer bezield beoefenaarster van de eeuwenoude traditionele origamivechtsport. Ik wil je daarom behoeden voor een grote fout en wil je daarom vertellen dat je echt verkeerd bent geïnformeerd.

Origami is wel dégelijk een vechtsport. Sterker nog het is de MOEDER van alle vechtsporten. De spieren die daarbij worden gebruikt, de technieken en het ruimtelijk inzicht wat daarmee wordt verkregen zijn van essentiele waarde in vele contactsporten. Ik heb Pam vorige week bezig gezien in de NOC dojo bij haar training. En ik was zeer onder de indruk. Zo erg dat ik zelfs een aantal foto's heb gemaakt. Hoewel bij deze training makeup en hoge hakken uit den boze zijn wil ik je eén foto daarvan toch niet onthouden. Dit zodat je bij jezelf te rade kunt gaan of het nu wel zo verstandig is door te gaan op deze heilloze weg, lieverd.
Do not underestimate the power of Origami.

Afbeelding
Pam zonder makeup -red.

Kijkend naar deze foto kan ik me voorstellen dat je de moed nu in de schoenen zal zakken. Als dit je tegenstander is, waar blijf je dan nog met je blauwe trainingsbroekje met bobbel. Dus mijn advies: sluit vrede nu het nog kan..... Doe je het niet voor Pam, doe het dan voor ons ;)
Laatst gewijzigd door Nathalie op do sep 18, 2003 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Dames,

De zinloze woorden van mijn opponent Paula waren leeg van inhoud, het is en was haar laatste strohalm die ze kon pakken om indruk te maken op de rest. Beetje de satire drijven met mijn origami.

Nou Paula kijk goed naar die foto van Nathalie he, it is me in oorlogsteneu. Ik train me eigen echt helemaal suf en ben er geheel klaar voor !

Nathalie thx hon voor deze lieve en vorral terecht woorden.

Liefs,
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Als moderator moet ik onpartijdig blijven, mede gezien dat dit gaat tussen mijn mede-moderators. Ik waarschuw alleen dat het een eerlijk gevecht moet worden, en dat er niet met modder wordt geslingerd (hoewel ik een groot fan bent van Ladies Mudwrestling).

Verder doet het mij denken aan Muhammed Ali, toen hij nog Cassius Clay heette, die zei over zichzelf "over 100 amateur fights, 22 professional fights and I'm as pretty as a girl" en over zijn opponent Sonny Liston "the man's too ugly to be the world champ. The world champ should be pretty, like me!"

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Zeg P&P,

Het gaat toch nog door he. Anders word ik heel erg boos hoor. Ik heb me zo verheugd op mijn cheerleaderpakje en zit me hier suf danspasjes in te studeren. :-? :-? :-?

Grrr! Ik heb nog net niet mijn oorlogskleuren op/aan (whatever!). :wink: :wink: :wink:

Eh, mag ik wat kaartjes voor de zwarte markt, kan ik me een zakcentje bijverdienen. Mooie jurk gezien!!!!

Groetjes!
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Kathleen,

Het gaat door. hadden we al een datum genoemd ?

Liefs,
Nicole-vt
dagelijks aanwezig

Bericht door Nicole-vt »

Hé Vechtjurken,

Wat is het ineens stil op deze lead....zijn we stiekum aan het trainen?

Wacht vol spanning op het vervolg 8)

Nicole
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Hee Kathleen, kom toch binnenkort over je huis vliegen, en drop het cheerleaderpakje wel in je tuin.....ooo en ook die thee drinkende alien wip ik er achteraan...die wil thee, en dat heb ik niet meer!

het elfje
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Zeg, dames -- ik zie dat jullie iemand vergeten zijn. Dus ik ben alvast aan oefenen:

Afbeelding
If all else fails, buy new shoes
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Lisa,

Ik wist niet dast je er zo uitzag in een bikini. Kijk uit meisje, kan zijn dat Paula en ik gaan knokken om jou.

Liefs,
Plaats reactie