Je hebt gelijk, ik ben weer StickyMina_ schreef:Het zou veel beter zijn als mensen niet meer onder pseudoniemen naar dit forum komen maar gewoon postjes plaatsen onder de eigen naam als vanouds.

Moderator: Moderators
Nou, ik heb weer veel geleerd vandaag.Babette schreef:hè, hè!Joyy schreef:wat mij betreft over naar orde van de dag![]()
Groetjes en liefs,
Babette.
zit dat lekker, die slachtofferrol?Sticky schreef:Nou, ik heb weer veel geleerd vandaag.Babette schreef:hè, hè!Joyy schreef:wat mij betreft over naar orde van de dag![]()
Groetjes en liefs,
Babette.
Het is allemaal eigen schuld dikke bult van degenen die geband zijn.
Het is ook veel fijner hier zonder die eigenwijze types die steeds weer lieve mensjes aanvallen en beledigen.
We komen hier tenslotte voor onze rust, om bevestiging te vinden van ons vrouw-zijn, met ronkende passabiliteitsverhalen als man achter de computer.
Laat mensen toch in hun waarde Sticky, en gun ieder zhaar (walg) realiteitsstoornis.
Van lastige mensen kun je beter maar verlost zijn.
Sorry hoor, ik zat echt te broeden op een constructieve toenadering, maar na de laatste antwoorden even niet meer.
Sticky
je hebt gewoon helemaal gelijkSticky schreef:Nou, ik heb weer veel geleerd vandaag.Babette schreef:hè, hè!Joyy schreef:wat mij betreft over naar orde van de dag![]()
Groetjes en liefs,
Babette.
Het is allemaal eigen schuld dikke bult van degenen die geband zijn.
Het is ook veel fijner hier zonder die eigenwijze types die steeds weer lieve mensjes aanvallen en beledigen.
We komen hier tenslotte voor onze rust, om bevestiging te vinden van ons vrouw-zijn, met ronkende passabiliteitsverhalen als man achter de computer.
Laat mensen toch in hun waarde Sticky, en gun ieder zhaar (walg) realiteitsstoornis.
Van lastige mensen kun je beter maar verlost zijn.
Sorry hoor, ik zat echt te broeden op een constructieve toenadering, maar na de laatste antwoorden even niet meer.
Sticky
Weet niet, kopje thee dan maar?Joyy schreef:en nu?
Sticky schreef:Weet niet, kopje thee dan maar?
Ga ik even schuldbewust kijken vanwege mijn slachtofferrol, die opmerking heb ik met m'n cynische reactie wel verdiend (*stands corrected*).
Ik ook niet.. In alle commotie begon je er over en ik vond dat er wel even op geantwoord mocht worden...Sticky schreef:En Babette, ik schrijf toch helemaal geen ronkende passabiliteitsverhalen?
Da's dan een hele opluchting!Sticky schreef: Maar verder ben ik wel weer even lief hoor, ik doe m'n best
Dat geldt voor nog veel meer mensen.Sticky schreef:
Wat ik hier dan nog doe? Dat vraag ik me ook vaak af. Er was een tijd dat ik dit forum hard nodig had en toen had het gelukkig heel wat meer te bieden dan nu.
ik vind dat je behoorlijk slecht leest, Sticky. Ik denk dat de meeste schrijfsters hier helemaal geen moeite hebben met afwijkende meningen, maar wel met de manier waarop dat in het verleden soms geuit werd. Nog een keer: je kunt prima op het scherpst van de snede debatteren, zonder het respect voor je medemens te verliezen, of te vervallen in scheldpartijen. Dat gaat er klaarblijkelijk niet in. Zie ook onderstaand stukje van de voorpagina van deze website...Sticky schreef:We zijn allemaal mensjes, niemand is meer dan een ander, maar als je tegen de heersende mening in gaat en de zaken lopen op, dan kun je toch oprotten.
Ik weet niet waar jij zoal je info vandaan haalt, maar ik heb hier niemand horen beweren dat het omgaan met genderdysforie een fluitje van een cent is. Persoonlijk vond ik het afzeiken van anderen alhier nu niet direct "input", maar het kan zijn dat jij je hierdoor aangesproken voelt.Sticky schreef:Volgens mij is het nog niet makkelijk om een beetje succesvol met je genderdysforie om te gaan. Dan kun je alle input gebruiken, in plaats van te vervallen in mooipraterij (Groeten aan Groningen) en verontwaardiging over "aanvallen en beledigingen" die alleen maar konden bestaan bij de gratie van het happen van ieder die zich blijkbaar aangesproken voelde.
In principe heb je gelijk en is niemand meer dan een ander.Sticky schreef:En toch was het een bitter kopje thee.
We zijn allemaal mensjes, niemand is meer dan een ander, maar als je tegen de heersende mening in gaat en de zaken lopen op, dan kun je toch oprotten.
Ik zou dat 'mannen achter hun computer' lieven noemen: 'mensen achter hun computer' ....maar dat terzijde.Sticky schreef:Erg hypocriet van (excusez le mot) mannen achter hun computers die vinden dat hun lange tenen en gebrek aan relativeringsvermogen belangrijker zijn dan echte vrijheid van meningsuiting, nota bene de meningen van mensen die echt weten wat transitie inhoudt en niet kritiekloos willen zijn, al zijn ze dan zo genderdysfoor als een deur.
In welke zin doe ik of mijn neus bloedt????Sticky schreef:Johnn doet ook weer eens alsof zijn neus bloedt (nee hoor, ik weet niet of Patries wil terugkomen) en niemand (behalve Mina) heeft oog voor het aandeel van Lisa in het verleden. Maar nu zal ik Lisa wel weer aanvallen, pfffff! Zielig is het.
Je geeft zelf aan dat je dit forum in het verleden nodig hebt gehad en dat is precies waar we dit forum (ook) voor draaien.Sticky schreef:Wat ik hier dan nog doe? Dat vraag ik me ook vaak af. Er was een tijd dat ik dit forum hard nodig had en toen had het gelukkig heel wat meer te bieden dan nu. Inmiddels wordt hier zelfs geschreven dat het wel fijn is dat het wat rustiger is geworden sindsdien. Wat een onzin!
Dat het niet (altijd) makkelijk is om met genderdysforie om te gaan ben ik met je eens, maar zelfs dan kan (en mag) dat geen vrijbrief zijn om je dan maar niet (laat ik het zwak zeggen) te 'gedragen'.Sticky schreef:Volgens mij is het nog niet makkelijk om een beetje succesvol met je genderdysforie om te gaan. Dan kun je alle input gebruiken, in plaats van te vervallen in mooipraterij (Groeten aan Groningen) en verontwaardiging over "aanvallen en beledigingen" die alleen maar konden bestaan bij de gratie van het happen van ieder die zich blijkbaar aangesproken voelde.
Dank je wel voor je bijdrage.Sticky schreef:En zo denk ik er dus over.
Slaap zacht!
Fran