Een kleine overwinning

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hoi meiden

CYN DID IT AGAIN.

Moest vanavond even een half uurtje stukslaan terwijl ik op dochter moest wachten. Liep in het winkelcentrum, zie ik opeens bij een schoenenwinkel buiten een rek staan, met de tekst "Dameslaarzen, laatste paren, €29,95".
Meeste waren van die puntlaarzen, en die vind ik zo groot, maar er waren ook heel leuke rode enkellaarsjes, met een platte neus en zo'n hak, je weet wel, breed van achter, maar smal van opzij. En ze hadden nog 4 paar, waarvan 1 in mijn maat (maat 41).
Maar was het naar mijn smaak te druk in de winkel, en kans dat bekenden mij zien he. Dus ik verder (beetje de smoor in :evil: ).
Maar ja, naderhand weer langs, nog steeds te druk. De derde keer wou ik weer weglopen, bedacht ik opeens dat ik ze toch wel graag wilde hebben.
Dus ik pak het exemplaar van het rek, loop naar binnen en zeg dat ik deze eigenlijk wel wil (was nog steeds druk).
Verkoper loopt naar achter voor de andere, ik erachter aan. Komt hij magazijn weer uit, vraag ik toch gewoonof ik ze even achter mag passen omdat ik me in de winkel wat opgelaten voel. :oops:

Was geen enkel probleem, ze zaten prima, dus ik heb weer een paar laarsjes voor weinig. En alweer een doodnormale reactie. :P
Cyn.
Gebruikersavatar
Veronique
ff weer wat posten
Berichten: 37
Lid geworden op: vr mar 15, 2002 1:00
Locatie: Brabant / Limburg (Belgie)
Contacteer:

Bericht door Veronique »

Heb je weer mooi voor elkaar gekregen Cynthia, een heerlijk moment toch .....al komt dat over en weer geloop .... zou ik of misschien beter niet .....me bekend voor.

Geniet maar lekker van je nieuwe aanwinst .... liefs Véronique
Alles heeft een moraal, als je die maar kan vinden!
Meikemeid
dagelijks aanwezig
Berichten: 181
Lid geworden op: di jun 10, 2003 23:21
Locatie: Ht gooi

Bericht door Meikemeid »

Gefeliciteerd Cynthia, voor die prijs mag je dat niet laten liggen :D
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Cynthia,

You go girl, chappoo !

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Kathleen
ForumFan
Berichten: 428
Lid geworden op: do feb 13, 2003 19:37
Locatie: Belgie
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hi Cynthia,

Zo gaan we steeds weer een stapje verder, he! Is voor mij ook heel herkenbaar. En voor je het weet pas je je volgende schoeisel gewoon in de winkel. :wink: :wink: :wink:

Enneh, nu weer een mooie broek of rok voor op je nieuwe laarsjes, weeral een reden om terug te gaan!!!!! :D :D :D :D

En voor Veronique,

Zo oud ben je nu ook weer niet, ben ook al bijna 41 jaar hoor. Als ik een twintiger of dertiger zie lopen heb ik ook van die gevoelens. Ook heel herkenbaar dus.
Geeft niet hoor, dan ga je gewoon als tante mee. Ook leuk, toch..... :D :D

Female greetings for both of you... Big hug too... :wink:
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Gebruikersavatar
Denise
dagelijks aanwezig
Berichten: 134
Lid geworden op: ma aug 25, 2003 19:06
Locatie: Drenthe

Bericht door Denise »

Way to go Cynthia !!!!
Wees eerlijk... kleurde je rood toen je vroeg ? Ik zou daar met een boei staan... nog wel...
Ben hardstikke jaloers op die laarsjes... ga zo het dorp in... kan het niet uitstaan !!!!!

Veel liefs hoor....

Denise.
Er is altijd wel een goed moment
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hee Denies

Nee, ik verkleurde totaal niet. Had alleen geen zin om en plein public te gaan passen. Is in woonplaats, veel mensen kennen mij, en winkel zit in overdekt winkelcentrum op een binnenhoek, dus aan twee zijden ramen danwel open. Vond ik net even te riskant.

Maar naar winkelier toe had ik geen enkele gêne. En hij blijkbaar ook niet, want hij deed er normaal over, en vroeg heel belangstellend hoe ze zaten; of ik met tenen nog kon "pianospelen" (dus voldoende ruimte had). En of ik er op kon lopen. Nou ja zeg! :D
Wat ik alleen maar kon beamen.

Is groeiproces he. :P :lol: :P
Cyn.
Gebruikersavatar
Selena Maria
dagelijks aanwezig
Berichten: 138
Lid geworden op: za aug 09, 2003 4:18

Bericht door Selena Maria »

echt wel te gek!Gefeliciteerd Cynthia!!Dat sterkt ons allen die nog niet de moed hebben....eh..dus bedankt!
Selena,eres el camino para mi corazon y alma
Meikemeid
dagelijks aanwezig
Berichten: 181
Lid geworden op: di jun 10, 2003 23:21
Locatie: Ht gooi

Bericht door Meikemeid »

Meike did it again too ;)

Dan wel niet met aankopen, maar en public gaan.
Gisteravond had ik een rondje Nederland opgekregen om wat enveloppen rond te brengen. Mijn ronde bestond voornamelijk over Aalsmeer/Haarlem/Alkmaar/Assendelft/Amsterdam en Diemen en bij elkaar zo'n 9 adressen. Voor ik m'n contact sleutel had omgedraait heb ik m'n laarsjes aangedaan en voor de 2e keer dus mee gereden. Maar bij aleen autorijden is het niet gebleven. Ik vond dat het tijd werd om weer eens de confrontatie aan te gaan. En dus ging ik bij m'n eerste adres op de hak naar binne....in Aalsmeer...bij van de Ende studios. :)
Ik heb ze wel zien kijken en ik waswel een beetje zenuwachtig, maar toch was het wel een enrome kick toen ik weer terug in de auto zat. Op naar de volgende(Haarlem)...wel daar ben ik maar even blijven zitten, jongens precies voor de deur waar ik moest zijn waren aan het sleutelen bij hun auto. Ietsje te riscie dacht ik omdat ik ook met reclame op de auto rijd, anders had ik wel naar buiten gegaan. dus extra rondje gereden, snel van schoeisel gewisseld en weer voor rijden..... nveloppie afgeleverd en iets verder even zo snel als net weer een wisseling van schoen naar laars. De rest heb ik allemaal op laarsjes gedaan waarvan in Assendelft zeker een 200 meter naar adres gelopen(heerlijk geluid dat geklak)... weer beetje zenuwachtig maar ach, niemand ken ik daar en auto stond om de hoek :)
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

2x resultaat met laarsjes, koningin van de schoenen.

Cynthia, over een tijdje pas je die laarsjes ook in een druk publiek zonder blikken of blozen. Al is er geen foto ervan, ze zullen je goed staan. :wink:

En voor Meikemeid geldt hetzelfde: over een tijdje bezorg je volledig op je laarsjes en liggen er geen herenschoenen meer in je wagen :wink:

Heel dappere meiden, complimenten ervoor.
liefs, Josette
Plaats reactie